Gå til innhold

Syk tanke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mareritt i natt og måtte opp og røyke, var en som ga seg ut for å være psykiater som holdt meg fanget. Han ga meg sprøyte fordi jeg skulle slutte å tenke som jeg gjør, jeg skulle glemme...Illiminati eller de tenkte jeg, de vil ha kontroll. Egentlig drev han med trafficking, det var mange unge jenter der som var dopet, noen prøvde å rømme. Jeg rømte, han ringte politiet...de trodde jo han var psykiater, måtte sloss mot menn og jeg slo en i hodet med en flaske. En annen jente hadde rømt og stod der "Det er henne han vil ha" sa jeg, de tok henne og jeg sprang. Men hadde stadig behov for å ta livet mitt, det var noe som var i sprøyten. Skjønte det, men hadde sterk behov for å dø. Tørte ikke lenger være alene, han kunne finne meg. Har tenkt på han i dag, han var så skremmende. Har tenkt på hva som er galt med tankene mine, alle har vel lov å tenke det man vil, fri vilje?

Har tenkt på de som brukte sin frie vilje for sin kamp, brukte sin stemme for fred og rettferdighet. Jesus, martin Luther king og flere, de ble drept. Mange har blitt drept, er det slik i dag og? Michael Jackson ble jo drept? Er det lov å tenke som jeg gjør, er det greit?

Det er jo ikke galt, jeg gjør ikke noe galt. Men i kveld ble jeg redd, trodde kebaben jeg hadde spist var forgiftet. Ble dårligere og dårligere, så meg i speilet og jeg så syk ut...tok tre vival, ble redd. Sa til min mann "Lurer på om jeg har syke tanker, jeg tror kebaben var forgiftet". "Er det bra da" sa han. Jeg la meg på sofaen og så på film, tenkte hvis jeg sovner stille inn ringer han etter sykebil. Men her sitter jeg da noen timer etterpå, kan ikke ha vært forgiftet da.

Siden jeg ser at det var en syk tanke er vel det bra?

Jeg vil gjerne ha kontroll på tankene mine, hva som er mine og hva som kommer utenfra. Observerer mine tanker, det er vel bra?

Kanskje du trenger litt mere medisin? Sikkert lurt å gjøre det før du blir enda sykere?

stjernestøv
Skrevet

Kanskje du trenger litt mere medisin? Sikkert lurt å gjøre det før du blir enda sykere?

Kanskje, vet ikke hva jeg skal ta. Sa til apoteket jeg ville ikke ha mer zeldox, så de har slettet det.

Skrevet

Kanskje, vet ikke hva jeg skal ta. Sa til apoteket jeg ville ikke ha mer zeldox, så de har slettet det.

Har du ikke noen annen AP?

stjernestøv
Skrevet

Har du ikke noen annen AP?

Jo har litt forskjellige sorter, men det er ikke så mye av hver sort. Har truxal,cisordinol,risperdal, zeldox og enda gamlere medisiner som er utgått, tror det er abilify og zyprexa. Men har ikke lyst å ta noe av dette.

Skrevet

Jo har litt forskjellige sorter, men det er ikke så mye av hver sort. Har truxal,cisordinol,risperdal, zeldox og enda gamlere medisiner som er utgått, tror det er abilify og zyprexa. Men har ikke lyst å ta noe av dette.

Hm, vet ikke hva du skal gjøre jeg nei. Kanskje snakke med en lege i morgen?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør kontakte fastlegen i morgen.

Anonymous poster hash: 15f54...d20

Skrevet

Det er synd. Men tenkte det er bra at jeg ser hva som er syke tanker?

Det er flott at du ser det er sykt. Men jeg blir bekymret for deg. Det du har skrevet de siste ukene synes jeg vitner om at du ikke har det bra.

stjernestøv
Skrevet

Hm, vet ikke hva du skal gjøre jeg nei. Kanskje snakke med en lege i morgen?

Tror ikke det er så lett å få tak i en lege, men kan jo kanskje snakke med hun i luken. Må jo ha migrene medisin.

stjernestøv
Skrevet

Du bør kontakte fastlegen i morgen.

Anonymous poster hash: 15f54...d20

Min lege er der bare en gang i uken. Og jeg vet ikke va jeg skal si.

stjernestøv
Skrevet

Det er flott at du ser det er sykt. Men jeg blir bekymret for deg. Det du har skrevet de siste ukene synes jeg vitner om at du ikke har det bra.

Det viser jo at jeg har innsikt i dette. Men jeg forstår ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg stoler ikke på legene her...ville ikke havnet på operasjonsbordet her heller. Kjenner ikke legene og de er turnuskandidater, min lege er der bare en gang i uka. Ville bestille time hos han pga ryggen men de hadde ikke flere timer, så da måtte jeg få akutt time en dag.

AnonymBruker
Skrevet

Min lege er der bare en gang i uken. Og jeg vet ikke va jeg skal si.

Print ut det du hàr skrevet her.

Anonymous poster hash: 4dd67...da5

stjernestøv
Skrevet

Print ut det du hàr skrevet her.

Anonymous poster hash: 4dd67...da5

Tror ikke de har kunnskap om det, når ikke ansatte på dps vet om sånt kan ikke turnuskandidater vite om det eller hva de skal gjøre. Tror det beste er om jeg spør om en bestemt medisin kanskje?

Skrevet

Tror ikke de har kunnskap om det, når ikke ansatte på dps vet om sånt kan ikke turnuskandidater vite om det eller hva de skal gjøre. Tror det beste er om jeg spør om en bestemt medisin kanskje?

Dette hører vel inn under den grunnleggende legeutdannelsen?

stjernestøv
Skrevet

Dette hører vel inn under den grunnleggende legeutdannelsen?

Vet ikke, trodde man måtte være psykiater for å kunne om det. Husker en lege jeg var til, han ga me zyprexa. "Vil ikke ta det" sa jeg. "Jo det skal du" sa han. Hva er det for noe? Tok med respeten men tok aldri medisinen, har hatt den før og likte den ikke. Jeg må jo kunne velge medisin selv. Men jeg vet ikke hva som er best, det siste jeg tok var zeldox så burde kanskje få det igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...