Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD sa engang at det smarteste ved for mye soving var å stå opp til samme tid hver dag og tvinge seg selv til å holde seg våken. Etter et par uker ville man føle seg mye bedre. Nå er jeg endelig i gang.

For oss har ferien begynt og jeg tvinger meg selv opp tidlig. Jeg gjesper meg gjennom dagen og vasker, vasker, vasker.

Om to dager reiser vi til feriestedet vårt og jeg gleder meg faktisk til å stå opp tidlig. Da får jeg tid til en joggetur, bading, en dusj, en kaffekopp eller te før jeg setter igang med å lage frokost. Deilig alenetid med andre ord.

God ferie alle sammen!

Skrevet

Høres ut som har har alle "midler" til å nyte ferien:)

Bra jobba!! Det er ikke så verst å stå opp tidlig og nyte stillheten og en kopp kaffe:)

God ferie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...