Nycora Skrevet 29. juni 2014 Skrevet 29. juni 2014 Vet ikke om jeg orker å ha det sånn så mye lengre. Indre smerter og uro som gnager meg i stykker. Jeg er ulykkelig og syk. Tenkte å vente for å se om det går over, men det blir bare verre for hver dag som går. Føles som jeg står på kanten til å bli gal i hodet. Greier ikke styre tankene lengre. Hvis jeg ber om priadel trenger jeg vel ikke å bli innlagt? Kan vel ta blodprøver hos fastlegen for å finne riktig dose? Hvor mye truxal kan jeg ta i døgnet og likevel kjøre bil? Den blir redningen akkurat nå så jeg "overlever". 0 Siter
ISW Skrevet 29. juni 2014 Skrevet 29. juni 2014 Det er absurd nok ingen grense på Truxal. Synes det er høyst merkelig at medikamenter som virkelig slår en ut (f.eks Truxal, Remeron, Tolvon, Nozinan) ikke har grense og f.eks Atarax har det. Men du må ikke kjøre med mindre du føler deg skikket til det. God bedring! 0 Siter
Nycora Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Nei, jeg kjører aldri uten at jeg er bombesikker på meg selv. Kan være både form og medisiner som gjør at jeg lar bilen stå. Idag står bilen. Skulle liksom ringe legen idag. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Holde ut dette og se om det snur, er det lurt? Tankene går fra det ene til det andre, er redd folk og sikker på at det skjer noe skrekkelig snart. Føler jeg har gjort noe veldig galt, men vet ikke hva. Er det normalt å være sånn? Kanskje alle andre også er sånn, bare meg som ikke holder ut vonde tanker og smerter? Har du det så vondt inni deg at du har lyst til å vræææle? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Nei, jeg kjører aldri uten at jeg er bombesikker på meg selv. Kan være både form og medisiner som gjør at jeg lar bilen stå. Idag står bilen. Skulle liksom ringe legen idag. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Holde ut dette og se om det snur, er det lurt? Tankene går fra det ene til det andre, er redd folk og sikker på at det skjer noe skrekkelig snart. Føler jeg har gjort noe veldig galt, men vet ikke hva. Er det normalt å være sånn? Kanskje alle andre også er sånn, bare meg som ikke holder ut vonde tanker og smerter? Har du det så vondt inni deg at du har lyst til å vræææle? Du skrev til meg at jeg kanskje burde ta medisin? Da sier jeg til deg at du bør ringe lege, du har det ikke greit nå. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Er det normalt å være sånn? Kanskje alle andre også er sånn, bare meg som ikke holder ut vonde tanker og smerter? Har du det så vondt inni deg at du har lyst til å vræææle? Det er ikke vanlig å ha det sånn. Jeg har hatt en depresjon en gang, og da hadde jeg det så vondt at jeg til slutt ikke klarte å ta meg sammen lenger. Da greide jeg ikke å gå på jobb, og ble liggende i senga. Men hverken før eller etter har jeg noen gang hatt det sånn, så det er slett ikke vanlig. 0 Siter
Nycora Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Du skrev til meg at jeg kanskje burde ta medisin? Da sier jeg til deg at du bør ringe lege, du har det ikke greit nå. Det er så enkelt å råde andre, vanskeligere når det gjelder meg selv. Skal gjøre et forsøk. Jeg tåler ikke det samme som andre mennesker uten å bli syk. Litt stress og lasset velter. Spørsmålet er om jeg skal vente til imorgen, kan jo være bedre da? Eller, egentlig har jo alt blitt bare verre hver dag den siste tiden. Begynner å få igjen den paranoiaen jeg har slitt med, det er vel et dårlig tegn egentlig. :-(. Tror andre er ute etter å "ta" meg for noe. At jeg har sagt noe veldig galt, gjort noe slik at alle forlater meg og er sinte på meg. Både de jeg kjenner og ikke kjenner. De som ser på meg gjennom tv' en er sinte til og med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Det er så enkelt å råde andre, vanskeligere når det gjelder meg selv. Skal gjøre et forsøk. Jeg tåler ikke det samme som andre mennesker uten å bli syk. Litt stress og lasset velter. Spørsmålet er om jeg skal vente til imorgen, kan jo være bedre da? Eller, egentlig har jo alt blitt bare verre hver dag den siste tiden. Begynner å få igjen den paranoiaen jeg har slitt med, det er vel et dårlig tegn egentlig. :-(. Tror andre er ute etter å "ta" meg for noe. At jeg har sagt noe veldig galt, gjort noe slik at alle forlater meg og er sinte på meg. Både de jeg kjenner og ikke kjenner. De som ser på meg gjennom tv' en er sinte til og med. Du kan jo prøve å ringe i dag? Tror ikke det blir bedre, stress er ikke bra. 0 Siter
Nycora Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Tusen takk til dere som har svart meg, det betyr veldig mye når selvfølelsen er på bunnen. Er nok deprimert, samtidig er jeg veldig hyper. Har ringt, men de fleste har visst ferie for tiden. Jeg tar derfor så mye truxal jeg kan uten å sove hele tiden. Er roligere nå ihvertfall :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.