stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Ringte legesenteret i dag og spurte etter ny migrene medisin, siden apoteket har problemer med produsenten. Hun skulle skrive en lapp til han, han skulle være der i morgen. Så sa jeg det var en ting til, om han kunne skrive ut zeldox 20 mg som jeg tidligere har fått på dps. "Hva er det for noe da" sa hun. Sa at det er for mine psykiske ting og jeg har blitt litt dårlig. "Er det noe man bare kan slutte å begynne med da" sa hun, hun var så spiss. "Sluttet vel i novenber, ville bare prøve å klare meg uten medisiner"sa jeg. Ja da måtte hun snakke med han, kanskje han ville snakke med meg...phu! Som om jeg orker å sitte der i evigheter. Ikke skulle jeg begynne med dem i dag...har jo noen, måtte vente til i morgen. Tror han skriver ut da uten å mase, har jo tatt de før. Ble bare helt skjelven av den dama. Det er jo ikke mange symptomer jeg har, vil jo ta zeldox for å unngå at det blir verre. Det kan jeg vel si i morgen hvis han vil snakke med meg ? Hørtes dette greit ut? 0 Siter
DoleMari Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes det høres greit ut:) Sånne damer møter man i telefonen av og til, og ingenting å bry seg om. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes det høres greit ut:) Sånne damer møter man i telefonen av og til, og ingenting å bry seg om. Takk Syns de kunne vært litt vennelig i stemmen, får jo ikke lyst å ringe igjen men må jo det i morgen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Ringte legesenteret i dag og spurte etter ny migrene medisin, siden apoteket har problemer med produsenten. Hun skulle skrive en lapp til han, han skulle være der i morgen. Så sa jeg det var en ting til, om han kunne skrive ut zeldox 20 mg som jeg tidligere har fått på dps. "Hva er det for noe da" sa hun. Sa at det er for mine psykiske ting og jeg har blitt litt dårlig. "Er det noe man bare kan slutte å begynne med da" sa hun, hun var så spiss. "Sluttet vel i novenber, ville bare prøve å klare meg uten medisiner"sa jeg. Ja da måtte hun snakke med han, kanskje han ville snakke med meg...phu! Som om jeg orker å sitte der i evigheter. Ikke skulle jeg begynne med dem i dag...har jo noen, måtte vente til i morgen. Tror han skriver ut da uten å mase, har jo tatt de før. Ble bare helt skjelven av den dama. Det er jo ikke mange symptomer jeg har, vil jo ta zeldox for å unngå at det blir verre. Det kan jeg vel si i morgen hvis han vil snakke med meg ? Hørtes dette greit ut? Husk at hun har en jobb å gjøre, og utifra det du skriver virker det som om hun bare forsøker å gjøre den så ok som mulig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Husk at hun har en jobb å gjøre, og utifra det du skriver virker det som om hun bare forsøker å gjøre den så ok som mulig. Ja jobben er å ta telefoner, da skader det ikke med litt vennelighet. Har alltid hater å ringe dit, de virker ofte så sure men hun her var spiss. Følte en bestemt energi komme mot meg, sånt liker jeg ikke....jeg er et voksent menneske. Heldigvis vet jeg at legen er grei. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Ja jobben er å ta telefoner, da skader det ikke med litt vennelighet. Har alltid hater å ringe dit, de virker ofte så sure men hun her var spiss. Følte en bestemt energi komme mot meg, sånt liker jeg ikke....jeg er et voksent menneske. Heldigvis vet jeg at legen er grei. Det er helt riktig, vennlighet i telefonen bør være en selvfølge. Jeg tror også at muligheten for at du overtolker situasjonen en anelse, fordi du er sårbar på akkurat dette med medisiner og kontakt med hjelpeapparatet, er tilstede. 0 Siter
DoleMari Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Ja jobben er å ta telefoner, da skader det ikke med litt vennelighet. Har alltid hater å ringe dit, de virker ofte så sure men hun her var spiss. Følte en bestemt energi komme mot meg, sånt liker jeg ikke....jeg er et voksent menneske. Heldigvis vet jeg at legen er grei. Enig med deg. De har nok en veldig stressende jobb, men det skader ikke å være litt hyggelig fordet:) 0 Siter
DoleMari Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Jeg hadde en gang en sånn jobb, og en gang ringte det en terapeut, hvor hun sa til meg: Du må passe på så du ikke blir utbrent, du høres så snill og hjelpsom ut:) Det var jo nesten litt ubehagelig, men hun hadde rett. Jeg gjorde ALT for at alle skulle bli fornøyd. Var konstant sliten i 2 år før jeg fikk ny jobb:) Men det var også en jobb med VELDIG mange oppgaver og uorganirtinh og nye utfordringer som måtte løses hver dag. En sånn jobb passer ikke meg:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Det er helt riktig, vennlighet i telefonen bør være en selvfølge. Jeg tror også at muligheten for at du overtolker situasjonen en anelse, fordi du er sårbar på akkurat dette med medisiner og kontakt med hjelpeapparatet, er tilstede. Men hun var spiss og burde være vennelig ja, liker ikke sånne bestemte toner nei når det gjelder medisiner. Hva har hun med at jeg sluttet, reagerte på det ja. Håper jeg ikke må snakke med legen, krysser fingrene. Men han er rolig og klok uansett, så han forstår nok bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Jeg hadde en gang en sånn jobb, og en gang ringte det en terapeut, hvor hun sa til meg: Du må passe på så du ikke blir utbrent, du høres så snill og hjelpsom ut:) Det var jo nesten litt ubehagelig, men hun hadde rett. Jeg gjorde ALT for at alle skulle bli fornøyd. Var konstant sliten i 2 år før jeg fikk ny jobb:) Men det var også en jobb med VELDIG mange oppgaver og uorganirtinh og nye utfordringer som måtte løses hver dag. En sånn jobb passer ikke meg:) Ja må vel vise litt forståelse for at de er i en stresset situasjon, sikkert mye å ta seg av. En gang når jeg var full i angst og var dårlig traff jeg på ei som rett og slett var frekk, da fikk jeg nok. Ringte opp igjen og sa det kostet meg mye å ringe, og så ble jeg møtt med dette. Var ei an som tok tlf da og hun beklagde det. 0 Siter
Nycora Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Akkurat dette jeg er redd for nå om jeg skulle finne på å ringe. Når nervene ligger på utsiden er det ikke lett. Håper du får zeldoxen din imorgen så du får det bedre. Lykke til . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Akkurat dette jeg er redd for nå om jeg skulle finne på å ringe. Når nervene ligger på utsiden er det ikke lett. Håper du får zeldoxen din imorgen så du får det bedre. Lykke til . Takk, får nok zeldox og alt ordner seg . Ikke lett å forholde seg til damene da nei, men bare hopp i det. Jeg gjorde det selv om jeg gruet meg, og i morgen må jeg gjøre det igjen. 0 Siter
Inner self Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Høflighet burde undervises i skolen, da det er tydelig att ikke alle får det hjemmefra... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Takk, får nok zeldox og alt ordner seg . Ikke lett å forholde seg til damene da nei, men bare hopp i det. Jeg gjorde det selv om jeg gruet meg, og i morgen må jeg gjøre det igjen. Skriv en sur omtale på legelisten.no så kanskje de skjerper seg. Anonymous poster hash: 00462...1a1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Høflighet burde undervises i skolen, da det er tydelig att ikke alle får det hjemmefra... Enig! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Skriv en sur omtale på legelisten.no så kanskje de skjerper seg. Anonymous poster hash: 00462...1a1 Tviler jeg på, de har vært sånn i alle år og det er ikke bare jeg som reagerer på det. De har nok fått klager, det er to legesentre her og på det andre er de hyggelige. Rart. 0 Siter
Kayia Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Ringte legesenteret i dag og spurte etter ny migrene medisin, siden apoteket har problemer med produsenten. Hun skulle skrive en lapp til han, han skulle være der i morgen. Så sa jeg det var en ting til, om han kunne skrive ut zeldox 20 mg som jeg tidligere har fått på dps. "Hva er det for noe da" sa hun. Sa at det er for mine psykiske ting og jeg har blitt litt dårlig. "Er det noe man bare kan slutte å begynne med da" sa hun, hun var så spiss. "Sluttet vel i novenber, ville bare prøve å klare meg uten medisiner"sa jeg. Ja da måtte hun snakke med han, kanskje han ville snakke med meg...phu! Som om jeg orker å sitte der i evigheter. Ikke skulle jeg begynne med dem i dag...har jo noen, måtte vente til i morgen. Tror han skriver ut da uten å mase, har jo tatt de før. Ble bare helt skjelven av den dama. Det er jo ikke mange symptomer jeg har, vil jo ta zeldox for å unngå at det blir verre. Det kan jeg vel si i morgen hvis han vil snakke med meg ? Hørtes dette greit ut? Det hun sa var helt greit syns jeg, og jeg syns også det er fint at hun er nøye med at lege skal vurdere medisinering. Sur og spiss er imidlertid ikke ok, men kanskje har XbellaX et poeng i at dette er et ømfintelig tema for deg, og at du derfor er litt ekstra vâr? Fint uansett at du ringte, og overhør den spisse tonen når du ringer i morgen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Det hun sa var helt greit syns jeg, og jeg syns også det er fint at hun er nøye med at lege skal vurdere medisinering. Sur og spiss er imidlertid ikke ok, men kanskje har XbellaX et poeng i at dette er et ømfintelig tema for deg, og at du derfor er litt ekstra vâr? Fint uansett at du ringte, og overhør den spisse tonen når du ringer i morgen Kanskje jeg skal være spiss tilbake? Men hun sa "ha det bra" når hun la på, det likte jeg. Men gruer meg til å ringe i morgen, liker ikke å ringe dem og blir pyton hvis jeg må dit. Er ikke så bra, å sitte på venterommet tar knekken på meg, tunge energier. Er ikke så glad i å fortelle om slike ting til leger, men forhåpentligvis skriver han bare ut zeldox. Jeg trenger ikke vurdering av lege, jeg er ikke psykotisk. Er jo forebygging jeg er ute etter, trenger ikke at noen spør "Hører du stemmer og ser ting". Det blir for dumt. Så håper jeg slipper å gå dit, tror du det? 0 Siter
Kayia Skrevet 30. juni 2014 Skrevet 30. juni 2014 Kanskje jeg skal være spiss tilbake? Men hun sa "ha det bra" når hun la på, det likte jeg. Men gruer meg til å ringe i morgen, liker ikke å ringe dem og blir pyton hvis jeg må dit. Er ikke så bra, å sitte på venterommet tar knekken på meg, tunge energier. Er ikke så glad i å fortelle om slike ting til leger, men forhåpentligvis skriver han bare ut zeldox. Jeg trenger ikke vurdering av lege, jeg er ikke psykotisk. Er jo forebygging jeg er ute etter, trenger ikke at noen spør "Hører du stemmer og ser ting". Det blir for dumt. Så håper jeg slipper å gå dit, tror du det? Nei, vær vanlig hyggelig du, det blir ikke bedre av at du "synker på hennes nivå". Ad medisinering og dosering: Det er fint at du kjenner ditt eget behov, men du er også heldig som har en fastlege som bryr seg. Ikke bruk krefter på å grue deg. Tenk på det som å gå til tannlegen el.l. - det er ubehagelig der og da, det gjør deg ikke permanent vondt, og det er til ditt eget beste 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Skrevet 30. juni 2014 Nei, vær vanlig hyggelig du, det blir ikke bedre av at du "synker på hennes nivå". Ad medisinering og dosering: Det er fint at du kjenner ditt eget behov, men du er også heldig som har en fastlege som bryr seg. Ikke bruk krefter på å grue deg. Tenk på det som å gå til tannlegen el.l. - det er ubehagelig der og da, det gjør deg ikke permanent vondt, og det er til ditt eget beste Ok, skal være hyggelig Tror ikke han bryr seg, og vil helst slippe å se han. Gjør vel det også, ble bare så nervøs og redd og måtte ta vival. Ble litt paranoid av damen, men hun er jo bare et menneske. Er jo bare et menneske han og, tannlegen min er grei og hensynsfull. Legen vet at jeg har schizofreni diagnose, er redd han skal tro jeg er koko. Men er vel bare noe jeg innbiller meg nå. Skal prøve å ta det med ro Og hvis jeg absolutt må dit ser han jo at jeg er oppegående. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.