Gå til innhold

Skapte kaos på DPS'et

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

I dag hadde jeg en time hos min behandler, men pga. en misforståelse angående når denne timen skulle være klarte jeg å komme 30 minutter forseint. Jeg har aldri kommet forseint eller misforstått timer før (gått der 1 år) og gir alltid beskjed i god tid dersom jeg ikke skulle kunne møte til avtalt time. Dette fikk jeg jo naturlig nok ikke gjort i dag. 

Da jeg kom til DPS'et var det ganske kaos, men jeg gikk bare og satt meg på venteværelset. Etter 2 minutter kom damen fra resepsjonen bort til meg og lurte på om jeg var X og jeg svarte ja. Etter dette gikk minst 3 psykologer/psykiatere forbi og alle gikk bort til damen i resepsjonen og lurte på om hun hadde snakket med min psykolog og om det var meg. (de sa det selvsagt stille, men siden jeg var den eneste der kunne jeg høre de godt allikevel, uansett hvor mye jeg prøvde å ikke gjøre det). Jeg startet altså et ganske kaos og jeg er er så lei meg. Jeg er skammer meg så inderlig, nå blir jeg jo kjent som den jenta som startet totalt kaos på DPS'et. 

Behandleren min kom ut og jeg haddde en liten time med henne selv om jeg kom forseint, hvor jeg brukte mesteparten av tiden på å beklage. H*n nevnte pent lite og sa at misforståelser kan skje. H*n nevnte ingenting om det som hadde skjedd før og når jeg kom ogjeg turte heller ikke spørre. Tror egentlig ikke jeg skulle vite det. Men nå har jeg kjempelyst til å beklage til dem alle, for det var virkelig ikke meningen. Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: ac6cb...a54
Skrevet

Som behandleren din sa: misforståelser kan skje. Det er vel uansett for sent for deg å spørre nå.

Det beste er nok å late som ingenting (du trenger jo teoretisk ikke å vite at alt oppstyret var på grunn av deg, da det ikke var meningen du skulle høre dette og behandleren ikke sa noe)

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er en uvanlig situasjon på et DPS at noen ved uhell møter til feil tid. Jeg har gjort det selv.

Samtidig tenker jeg vel at det heller var resepsjonisten som skapte kaos her ved å kontakte alle disse menneskene. De på DPS har nok dette helt ute av verden nå :)

stjernestøv
Skrevet

Rart det ble kaos av noe så lite, dette burde de være vant til. Ikke tenk på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette virker rart, kanskje TS er selvmordstruet? 

Anonymous poster hash: f2f0b...158
Skrevet

Hei! 

I dag hadde jeg en time hos min behandler, men pga. en misforståelse angående når denne timen skulle være klarte jeg å komme 30 minutter forseint. Jeg har aldri kommet forseint eller misforstått timer før (gått der 1 år) og gir alltid beskjed i god tid dersom jeg ikke skulle kunne møte til avtalt time. Dette fikk jeg jo naturlig nok ikke gjort i dag. 

Da jeg kom til DPS'et var det ganske kaos, men jeg gikk bare og satt meg på venteværelset. Etter 2 minutter kom damen fra resepsjonen bort til meg og lurte på om jeg var X og jeg svarte ja. Etter dette gikk minst 3 psykologer/psykiatere forbi og alle gikk bort til damen i resepsjonen og lurte på om hun hadde snakket med min psykolog og om det var meg. (de sa det selvsagt stille, men siden jeg var den eneste der kunne jeg høre de godt allikevel, uansett hvor mye jeg prøvde å ikke gjøre det). Jeg startet altså et ganske kaos og jeg er er så lei meg. Jeg er skammer meg så inderlig, nå blir jeg jo kjent som den jenta som startet totalt kaos på DPS'et. 

Behandleren min kom ut og jeg haddde en liten time med henne selv om jeg kom forseint, hvor jeg brukte mesteparten av tiden på å beklage. H*n nevnte pent lite og sa at misforståelser kan skje. H*n nevnte ingenting om det som hadde skjedd før og når jeg kom ogjeg turte heller ikke spørre. Tror egentlig ikke jeg skulle vite det. Men nå har jeg kjempelyst til å beklage til dem alle, for det var virkelig ikke meningen. Hva bør jeg gjøre?

Her tror jeg det er mye tolkning ute å går og flere varianter av hva som egentlig hendte. 

Jeg synes det er flott du er pliktoppfyllende og at du beklaget du kom for sent. Å bomme på tiden er noe som skjer oss alle en gang i blant, det er ingen stor sak. Ikke kast bort verdifull energi på dette, hold fokuset på timen og fortsett å jobbe med deg selv. 

Skrevet

Hei! 

Er det noen spesiell grunn til dette skulle skape slikt kaos?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...