Gå til innhold

Kort vei mellom himmel og helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene øyeblikket er jeg så glad og lykkelig, alt er vakkert og jeg snakker og snakker i et kjør med de rundt meg.

Så faller jeg rett ned og alt er et helvete. Angrer alt jeg har sagt og gjort idag og den siste uken. Er sikker på at det kommer til å smelle snart, at noen angriper meg fordi jeg har gjort og sagt noe veldig falt. Det er et tempo oppe i hodet mitt som er høyt.

Så nå gjemmer jeg meg under dyna, vet ikke når jeg tørr og komme fram? Hvor skal dette ende?

stjernestøv
Skrevet

Det ene øyeblikket er jeg så glad og lykkelig, alt er vakkert og jeg snakker og snakker i et kjør med de rundt meg.

Så faller jeg rett ned og alt er et helvete. Angrer alt jeg har sagt og gjort idag og den siste uken. Er sikker på at det kommer til å smelle snart, at noen angriper meg fordi jeg har gjort og sagt noe veldig falt. Det er et tempo oppe i hodet mitt som er høyt.

Så nå gjemmer jeg meg under dyna, vet ikke når jeg tørr og komme fram? Hvor skal dette ende?

Har du ikke noe benzo? Da slipper du angsten, men verre med tankene.Tankekjør?

Skrevet

Har du ikke noe benzo? Da slipper du angsten, men verre med tankene.Tankekjør?

Ja, har veldig tankekjør idag. Det durer oppe i hodet og tankene hopper fra det ene til det andre. Har sobril, takk for tipset :-).

stjernestøv
Skrevet

Ja, har veldig tankekjør idag. Det durer oppe i hodet og tankene hopper fra det ene til det andre. Har sobril, takk for tipset :-).

Ikke greit når tankene overmanner, noen ganger hjelper det å se på film...få fokuset på noe spennende/engasjerende. Håper sobrilen hjelper deg litt :)

Skrevet

Lider du av EUPF? Dette minner meg om hvordan jeg hadde det før og jeg føler medlidenhet med deg.

Tenk etter: er det du har sagt når du er oppe negativt eller positiv, eller er det bare det at du har pratet så mye som plager deg?

Tankekjør er forferdelig plagsomt. Ap skal visst nok hjelpe, men på meg funker det dårlig.

Jeg synes stjernestøvs forslag om å se på film er god. Ta en sobril du og pust dypt og rolig. Det hjelper.

Skrevet

Ikke greit når tankene overmanner, noen ganger hjelper det å se på film...få fokuset på noe spennende/engasjerende. Håper sobrilen hjelper deg litt :)

Det er vel på et vis en angst jeg har også. Føler meg som en atombombe. Kanskje jeg bør melde meg for forsvaret? Prøver å gjemme meg unna litt, blir mye verre hvis jeg gjør noe. En rolig film hadde sikkert vært noe, vet ikke om jeg kan konsentrere meg, men kan jo prøve. Takk for tipset :-).

stjernestøv
Skrevet

Det er vel på et vis en angst jeg har også. Føler meg som en atombombe. Kanskje jeg bør melde meg for forsvaret? Prøver å gjemme meg unna litt, blir mye verre hvis jeg gjør noe. En rolig film hadde sikkert vært noe, vet ikke om jeg kan konsentrere meg, men kan jo prøve. Takk for tipset :-).

Bare glo på skjermen selv om du ikke får med deg alt, da kan tankene slippe litt taket. Det er godt med fred når du har det sånn, ta sobril og prøv å slapp av.

Skrevet

Lider du av EUPF? Dette minner meg om hvordan jeg hadde det før og jeg føler medlidenhet med deg.

Tenk etter: er det du har sagt når du er oppe negativt eller positiv, eller er det bare det at du har pratet så mye som plager deg?

Tankekjør er forferdelig plagsomt. Ap skal visst nok hjelpe, men på meg funker det dårlig.

Jeg synes stjernestøvs forslag om å se på film er god. Ta en sobril du og pust dypt og rolig. Det hjelper.

Jeg prater altfor mye og hyperfort. Så får jeg noe som ligner angstanfall og lurer på hva i all verden jeg holder på med? Analyserer alt jeg har sagt og finner ut det er noe "de" kan ta meg for. Dette dreier seg om alle jeg har møtt idag. Hører ekko av stemmen min inne i hodet mitt og det er så høyt at alle må høre det. Alt jeg tenker tror jeg at jeg har sagt, jeg skiller ikke/ husker ikke hva jeg har sagt, om det er tankene mine, eller har jeg sagt det? Hjelp.

Har aldri hatt eupf, men har ptsd og bp. Har tatt sobril og håper dette roer seg. For et helvetes rot. Har øresus i tillegg, det høres ut som en traktor som dundrer.

Skrevet

Bare glo på skjermen selv om du ikke får med deg alt, da kan tankene slippe litt taket. Det er godt med fred når du har det sånn, ta sobril og prøv å slapp av.

Har tatt sobril nå, tusen takk for hjelpen. Skal glane fotball uten lyd å se om det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...