Gå til innhold

Seponerte AD, hvorfor blir "hypomanien" verre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har vært hypoman en stund. Tok bort AD for fire dager siden og startet med truxal 30 mg om kvelden. Siden har ting forverret seg. Idag er jeg mye verre enn igår. Tørr ikke være ute lengre, dummer meg ut fordi alt går så fort. Hvorfor blir jeg verre?

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg tipper det vil ta noen dager før AD er helt ute av kroppen. Evt. trenger du kanskje mer medisiner for å få lande. Seroquel? For meg er det veldig effektivt når jeg er på opptur.

Skrevet

Jeg tipper det vil ta noen dager før AD er helt ute av kroppen. Evt. trenger du kanskje mer medisiner for å få lande. Seroquel? For meg er det veldig effektivt når jeg er på opptur.

La igjen beskjed på to steder for et par dager siden om å ringe meg tilbake, men får ingen kontakt med noen. Prøver å si til meg selv at det er fordi det er ferie og travle tider og ikke fordi de hater meg.

Tar truxal så lenge, har økt dosen så jeg kan få sove på natta. Tankene er helt skrullete, skulle skrevet bok om dem. Tror alle mennesker er ute etter å gjøre meg noe vondt, at de snakker seg sammen mot meg.

stjernestøv
Skrevet

La igjen beskjed på to steder for et par dager siden om å ringe meg tilbake, men får ingen kontakt med noen. Prøver å si til meg selv at det er fordi det er ferie og travle tider og ikke fordi de hater meg.

Tar truxal så lenge, har økt dosen så jeg kan få sove på natta. Tankene er helt skrullete, skulle skrevet bok om dem. Tror alle mennesker er ute etter å gjøre meg noe vondt, at de snakker seg sammen mot meg.

Selv om noen er på ferie må da det være noen å få tak i?

Prøv å ring igjen.

Skrevet

Selv om noen er på ferie må da det være noen å få tak i?

Prøv å ring igjen.

Ja, får gjøre det om jeg ikke hører noe idag. Trenger bare litt råd så jeg overlever sommeren.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Ja, får gjøre det om jeg ikke hører noe idag. Trenger bare litt råd så jeg overlever sommeren.

Gjør det. Det skal jo være folk der som kan gi deg råd :) Håper det ordner seg for deg!

Hvorfor sover ikke du, hjelper ikke truxalen?

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...