AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har ett par-tre ganger tidligere tatt en kvart eller en halv sobril ved muntlige eksamener, og synes det har fungert veldig, veldig bra. Har vært våken og klar i hodet, og har klart å utnytte nervøsiteten istedenfor å bli lammet av skrekk. Jeg skal på jobbintervju neste uke, men nå har jeg bare Vival tilgjengelig (ikke skrevet ut på meg, men min mann), noe jeg ikke har erfaring med. Vil en kvart eller halv tablett av denne ha samme effekt som Sobril, eller er det sannsynlig at jeg vil bli sløv og trøtt? Jeg kan helt sikkert få en halv tablett Sobril av min tante dersom den fungerer bedre, men dersom det blir hipp som happ, så er jo ikke det nødvendig. Anonymous poster hash: 397b3...e06 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har ett par-tre ganger tidligere tatt en kvart eller en halv sobril ved muntlige eksamener, og synes det har fungert veldig, veldig bra. Har vært våken og klar i hodet, og har klart å utnytte nervøsiteten istedenfor å bli lammet av skrekk. Jeg skal på jobbintervju neste uke, men nå har jeg bare Vival tilgjengelig (ikke skrevet ut på meg, men min mann), noe jeg ikke har erfaring med. Vil en kvart eller halv tablett av denne ha samme effekt som Sobril, eller er det sannsynlig at jeg vil bli sløv og trøtt? Jeg kan helt sikkert få en halv tablett Sobril av min tante dersom den fungerer bedre, men dersom det blir hipp som happ, så er jo ikke det nødvendig. Anonymous poster hash: 397b3...e06 Jeg merker ikke forskjell på Sobril og Stesolid (samme virkestoff som Valium). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har ett par-tre ganger tidligere tatt en kvart eller en halv sobril ved muntlige eksamener, og synes det har fungert veldig, veldig bra. Har vært våken og klar i hodet, og har klart å utnytte nervøsiteten istedenfor å bli lammet av skrekk. Jeg skal på jobbintervju neste uke, men nå har jeg bare Vival tilgjengelig (ikke skrevet ut på meg, men min mann), noe jeg ikke har erfaring med. Vil en kvart eller halv tablett av denne ha samme effekt som Sobril, eller er det sannsynlig at jeg vil bli sløv og trøtt? Jeg kan helt sikkert få en halv tablett Sobril av min tante dersom den fungerer bedre, men dersom det blir hipp som happ, så er jo ikke det nødvendig. Anonymous poster hash: 397b3...e06 Min erfaring sammenfaller med Slabbedask sin. Mot evt trøtthet kan du jo ta deg en kopp kaffe. Anonymous poster hash: 1a3fd...df2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Min erfaring er helt annerledes. Sobril virker på meg slik som vival virker dagen etter at jeg har tatt den. Jeg ville derfor ikke tatt det ene om jeg vanligvis brukte det andre.Anonymous poster hash: 4a0f7...3ba 0 Siter
Zyprexus Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jeg merker ikke forskjell på Sobril og Stesolid (samme virkestoff som Valium). Det stemmer ikke, sobril og valium har ikke samme virkestoff. De hører bare til samme medisingruppe, benzodiazapiner. Du tenker sikkert på valium, vival og stesolid. De har samme virkestoff. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Prøv den ut først da vel? Enig med Cilie, prøv og se hvordan det fungerer før intervjudagen. Lykke til på jobbintervju! Anonymous poster hash: f991d...9eb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.