Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Kokte over for meg , sa jeg ikke følte psykologen lytter til meg , forstår meg el bryr seg om meg. Jeg må ta stilling selv sier hun - det klarer jeg ikke , jeg ønsker råd og at vedk kan ta tak. Når jeg ba om belegg for antydninger om paranoiditet fikk jeg høre at det at jeg jeg råd andre steder var et eks på det. Er visst for blid ( på morgenen) til å være så deprimert .. Jeg snakket om jobb avslag og forberedte henne på at jeg følte meg så sint- synes livet et vondt og litt urettferdig- Men hadde vel blitt feil om jeg fikk jobb og:(((sa hun hadde ødelagt livet mitt ved å skrive så fæle ting om meg i journal .. Antyde pers forstyrrelse - men i det minste fått en forklaringsmodell på min heselighet og at jeg sikkert vekker avsky . ((((( takker henne for det og sa jeg ikke ville komme igjen. Synes terapi bare har gjort meg ekstremt selvhatisk:(Hun svarte ikke - utover "hva synes du jeg skal si?" grrrr - jeg slamret døra og gikk og sa hun skulle få slippe meg og hun var glad til. Nå føler jeg meg svært elendig (( Føler jeh oppførte meg heselig- null kontroll på sinne.. rømt fra familien og i skjul, vi venter gjester ( min manns slekt.. Orker ikke mer).((( trist !! Endret 2. juli 2014 av En namnlaus 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Du får ta og rydde opp i dette når du har time neste gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Kokte over for meg , sa jeg ikke følte psykologen lytter til meg , forstår meg el bryr seg om meg. Jeg må ta stilling selv sier hun - det klarer jeg ikke , jeg ønsker råd og at vedk kan ta tak. Når jeg ba om belegg for antydninger om paranoiditet fikk jeg høre at det at jeg jeg råd andre steder var et eks på det. Er visst for blid ( på morgenen) til å være så deprimert .. Jeg snakket om jobb avslag og forberedte henne på at jeg følte meg så sint- synes livet et vondt og litt urettferdig- Men hadde vel blitt feil om jeg fikk jobb og:(((sa hun hadde ødelagt livet mitt ved å skrive så fæle ting om meg i journal .. Antyde pers forstyrrelse - men i det minste fått en forklaringsmodell på min heselighet og at jeg sikkert vekker avsky . ((((( takker henne for det og sa jeg ikke ville komme igjen. Synes terapi bare har gjort meg ekstremt selvhatisk:(Hun svarte ikke - utover "hva synes du jeg skal si?" grrrr - jeg slamret døra og gikk og sa hun skulle få slippe meg og hun var glad til. Nå føler jeg meg svært elendig (( Føler jeh oppførte meg heselig- null kontroll på sinne.. rømt fra familien og i skjul, vi venter gjester ( min manns slekt.. Orker ikke mer). ((( trist !! Ønsker du hjelp i det hele tatt? Du er i hvertfall usedvanlig flink til å gjøre det vanskelig for deg selv. Anonymous poster hash: e663b...0d1 0 Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Tror ikke det orker ik mer " psykiatri" , orker ikke meg selv - orker ik mer:((( jeg er knust 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Tror ikke det orker ik mer " psykiatri" , orker ikke meg selv - orker ik mer:((( jeg er knust Hva med å prøve å bytte behandler, kan jo være kjemien som ikke stemmer? Ikke gi opp! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Beklager, men dette løser seg ikke ved å bytte behandler. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Intet løser seg uansett - nærmer meg Ragnarock . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Intet løser seg uansett - nærmer meg Ragnarock . Du virker svært ustabil og trenger hjelp, tenker nesten det er du som trenger innleggelse. Jeg mener det, du har jo ikke kontroll på deg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg synes det er litt rart at det ikke ble gjort noe når namnlaus løp ut av kontoret og viste tydelig at hun hadde det vanskelig. Er det ikke vanlig å tilkalle noe krisehjelp eller lignende? Eller har jeg bare misforstått? Anonymous poster hash: 3a46c...1fe 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Intet løser seg uansett - nærmer meg Ragnarock . Du er ikke den første som stormer ut fra en behandlers kontor. I morgen ringer du ekspedisjonen og ber om en ny time. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Nei for ydmykende og livet er ydmykende og psykolog ydmyker meg ( Tror jeg bare er en sinnsyk vits ,ingen forstår meg - nå fikk hun nok blod på tann - tipper jeg forsterket inntrykket av å være heselig riktig bra- hun gnir seg nok i hendene og tenker ; jepp jeg har rett:( . Nå fikk hun materiale på fiendtlighet og lav impulskontroll. a blir nok møtt med den forakten jeg har gjort meg fortjent til nå - men spiller nok ingen rolle. Var redd for å bli gal da jeg ble henvist til galehus : går troll i ord!!!Lyst til å synke i jorden, men vet jeg må eksistere dessverre:(( men slik som jeg svikter og skuffer og agerer er jeg null verdt:((( gråter 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg synes det er litt rart at det ikke ble gjort noe når namnlaus løp ut av kontoret og viste tydelig at hun hadde det vanskelig. Er det ikke vanlig å tilkalle noe krisehjelp eller lignende? Eller har jeg bare misforstått? Anonymous poster hash: 3a46c...1fe Det er ingen grunn til å tro at ikke namnlaus har forutsetninger for å ta vare på seg selv. Det er neppe konstruktivt å sette i gang "redningsaksjoner" fordi om folk utagerer. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Beklager, men dette løser seg ikke ved å bytte behandler. 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Nei for ydmykende og livet er ydmykende og psykolog ydmyker meg ( Tror jeg bare er en sinnsyk vits ,ingen forstår meg - nå fikk hun nok blod på tann - tipper jeg forsterket inntrykket av å være heselig riktig bra- hun gnir seg nok i hendene og tenker ; jepp jeg har rett:( . Nå fikk hun materiale på fiendtlighet og lav impulskontroll. a blir nok møtt med den forakten jeg har gjort meg fortjent til nå - men spiller nok ingen rolle. Var redd for å bli gal da jeg ble henvist til galehus : går troll i ord!!!Lyst til å synke i jorden, men vet jeg må eksistere dessverre:(( men slik som jeg svikter og skuffer og agerer er jeg null verdt:((( gråter Det virker på meg som om du får dette til å handle om psykologen og ikke dine egne problemer. Jeg synes du skal prøve å ta i bruk dine ressurser og legge merke til hvilke strategier du ser ut til å velge. 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Kokte over for meg , sa jeg ikke følte psykologen lytter til meg , forstår meg el bryr seg om meg. Jeg må ta stilling selv sier hun - det klarer jeg ikke , jeg ønsker råd og at vedk kan ta tak. Når jeg ba om belegg for antydninger om paranoiditet fikk jeg høre at det at jeg jeg råd andre steder var et eks på det. Er visst for blid ( på morgenen) til å være så deprimert .. Jeg snakket om jobb avslag og forberedte henne på at jeg følte meg så sint- synes livet et vondt og litt urettferdig- Men hadde vel blitt feil om jeg fikk jobb og:(((sa hun hadde ødelagt livet mitt ved å skrive så fæle ting om meg i journal .. Antyde pers forstyrrelse - men i det minste fått en forklaringsmodell på min heselighet og at jeg sikkert vekker avsky . ((((( takker henne for det og sa jeg ikke ville komme igjen. Synes terapi bare har gjort meg ekstremt selvhatisk:(Hun svarte ikke - utover "hva synes du jeg skal si?" grrrr - jeg slamret døra og gikk og sa hun skulle få slippe meg og hun var glad til. Nå føler jeg meg svært elendig (( Føler jeh oppførte meg heselig- null kontroll på sinne.. rømt fra familien og i skjul, vi venter gjester ( min manns slekt.. Orker ikke mer). ((( trist !! Det virker som om du svært gjerne vil at psykologen skal overta ansvaret - samtidig som du ikke finner deg i at noen mener noe om deg. Dette fremstår for meg som to uforenelige ønsker. De fleste terapeuter vil forsøke å ansvarliggjøre sine pasienter når pasientene er i stand til å ta ansvar. Du er i stand til det. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skylder IKKE på psykologen!!!!!!!!! Vet det ikke er hennes skyld at jeg ikke klarer livet det er meg/ !!!!!!!!!!!!!!!det er noe automatisert i behandlerfolks tankegang - de tror pas gjør dem til problemer om en kritisk reflekterer over hvordan en blir møtt - da er du forstyrret og mere til. Dessverre skjønner jeg meg ikke på meg selv jeg heller- da kan jeg (åpenbart)ikke forvente at psykolog gjør det heller. Er så støtende å kjenne på personangrep fra alle!!!!!!!! Alle hater meg Og de skal ha lov til det for jeh er et problem:( trodde ikke jeg hadde gjort en katt fortred - har nok noen strategier som er frastøtende - ja helt sikkert !!!( sikkert blindet for hvor utrolig ekkel jeg er.jeg har lyst til å spy 0 Siter
frosken Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Du er veldig dramatiserende akkurat nå, synes jeg. Det er vel ingen som har uttrykt at de hater deg eller at du har frastøtende strategier. Men jeg får inntrykk av at du har feil fokus når du skriver om hva du mener om psykologen. Du kan selvfølgelig få lov til å komme med så mye kritisk refleksjon du ønsker, men fokuset for terapien kan ikke være at psykologen skal endre seg, men at du må finne veier til hvordan du selv kan endre deg. Jeg tenker du har et overdrevent fokus på hvordan psykologen møter deg, - særlig tatt i betraktning at du for et par uker siden var helt klar på at det ikke var aktuelt å se etter andre løsninger mht terapi. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Jeg skylder IKKE på psykologen!!!!!!!!! Vet det ikke er hennes skyld at jeg ikke klarer livet det er meg/ !!!!!!!!!!!!!!!det er noe automatisert i behandlerfolks tankegang - de tror pas gjør dem til problemer om en kritisk reflekterer over hvordan en blir møtt - da er du forstyrret og mere til. Dessverre skjønner jeg meg ikke på meg selv jeg heller- da kan jeg (åpenbart)ikke forvente at psykolog gjør det heller. Er så støtende å kjenne på personangrep fra alle!!!!!!!! Alle hater meg Og de skal ha lov til det for jeh er et problem:( trodde ikke jeg hadde gjort en katt fortred - har nok noen strategier som er frastøtende - ja helt sikkert !!! ( sikkert blindet for hvor utrolig ekkel jeg er.jeg har lyst til å spy Ingen her kommer med personangrep, de prøver bare å hjelpe deg. Jeg syns synd på deg, men hater deg ikke. Det er synd du ikke har en behandler du liker, hva skal til for at du skal like en behandler? Syns hun kunne gitt deg råd og støtte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.