Gjest Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Ikke noe n god strategi å ikke fungere kan ikke omgås folk nå-, er for flau av meg selv. Lurer på om jeg skal sultestreike- da vil barna mine i alle fall få tid til å ta farvel 0 Siter
ISW Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Ikke noe n god strategi å ikke fungere kan ikke omgås folk nå-, er for flau av meg selv. Lurer på om jeg skal sultestreike- da vil barna mine i alle fall få tid til å ta farvel Nå må du slutte å tulle.. Du må mobilisere dine ressurser til å finne en konstruktiv løsning, både for deg selv og dine barn. Det du skriver om er det motsatte. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Tull? Jeg er tullete ja- kjenner ikke meg selv igjen , men får antydet at jeg " er" slik, det blir mer enn jeg kan tåle:(((( 0 Siter
frosken Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Ikke noe n god strategi å ikke fungere kan ikke omgås folk nå-, er for flau av meg selv. Lurer på om jeg skal sultestreike- da vil barna mine i alle fall få tid til å ta farvel Nå synes jeg du er i ferd med å bli svært regressiv. Du vet adskillig bedre enn å tro at det kan være en god løsning for dine barn at du velger slike løsninger. Jeg skjønner at du er flau av deg selv nå, - jeg synes faktisk du har grunn til det. Men dette kan du ordne enkelt ved å mobilisere din voksne side, bestille ny time hos psykologen, og så samarbeide med henne om hvordan dere best kan jobbe sammen for at du skal komme deg ut av hengemyra. Jeg har lyst til å gjenta mitt forslag om at du ber om en medisinvurdering på dps. Det er paradoksalt hvordan du på sett og vis nå utagerer slik at psykologen får styrket sin mistanke om at du kan ha personlighetsproblematikk/relasjonsvansker. Av hensyn til dine barn begynner det nå å haste at du mobiliserer din voksne side og finner bedre løsninger enn det du driver med for tiden. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Helt enig - men nå tror jeg at jeg har brukt opp " kvota" mi hva angår Evt velvilje hos psykologen ... Dessuten sliter jeg med å stole på henne .-- og det gjør meg tverr.. så verst for meg. Forresten: utenkelig for meg at barna mine på noen måte skal lide, jeg gjemmer meg når jeg er fortvilet og sier jeg er sliten. Takk og pris har de en far .. Jeg ser få løsninger og er grenseløst lei meg - tenker jeg fortjener det . Tok opp med vurdering m psykolog - hun sa hun hadde gitt m tilbud om det men at jeg ik hadde svart klart nok - så da så. Sist jeg ble fortvilt over psykologen ringte jeg vedk dagen etter og ba henne ringe ( ringte sentralbord) - vedk ringte ikke opp , så gidder ikke. 0 Siter
gråstein Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Tull? Jeg er tullete ja- kjenner ikke meg selv igjen , men får antydet at jeg " er" slik, Du er jo slik nå. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Min forrige psykolog ( raskt tilbake dame) sier i epikrise at min vaksomhet mot verden også utspiller seg i terapirommet - føler meg som et skikkelig monster!!!!!((( De har nok blitt enige om hvordan de skal knuse meg. Psykologen får meg ( i blant) til å reagere helt på en måte så jeg blir helt fra meg. Sa tidl en gang jeg ikke ville ha mer beh - men da klarte jeg å beherske meg. I går svartnet det- ble nesten redd mitt eget sinne og hvordan jeg sprengte en grense v å slamre med døra ( tenkte jeg ville ta papirene hennes å rive i stykker og , men var redd hun skulle sette på no alarm etc. Jeg skammer meg - men tenker kanskje både helsevesenet og jeg har det bedre uten m. Og når jeg oppfører meg slik kjenner jeg det gjør no med meg og- bunnen er nådd nesten.All min idealisme ift til forandring svinner hen. Lyst på å bli ufør -så kan jeg beskytte meg og trenger ingen. Råtne på rot:(((Trodde terapeutisk allianse var viktig - dersom ikke dette fungerer ingen fremskritt / bedring har jeg lest. Men jeg klarer tydeligvis ikke dette - er mislykket der og:( 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Nå synes jeg du er i ferd med å bli svært regressiv. Du vet adskillig bedre enn å tro at det kan være en god løsning for dine barn at du velger slike løsninger. Jeg skjønner at du er flau av deg selv nå, - jeg synes faktisk du har grunn til det. Men dette kan du ordne enkelt ved å mobilisere din voksne side, bestille ny time hos psykologen, og så samarbeide med henne om hvordan dere best kan jobbe sammen for at du skal komme deg ut av hengemyra. Jeg har lyst til å gjenta mitt forslag om at du ber om en medisinvurdering på dps. Det er paradoksalt hvordan du på sett og vis nå utagerer slik at psykologen får styrket sin mistanke om at du kan ha personlighetsproblematikk/relasjonsvansker. Av hensyn til dine barn begynner det nå å haste at du mobiliserer din voksne side og finner bedre løsninger enn det du driver med for tiden. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Regressiv ja - ekkel følelse av å opptre "barnslig" 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Regressiv ja - ekkel følelse av å opptre "barnslig" Så får du endre oppførsel da. 0 Siter
frosken Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Men jeg har tapt alt Nei, du har ikke tapt alt. Du har valgt å opptre ganske barnslig, men dette kan du rette opp igjen ved neste samtale med psykologen. Å fokusere på at du har "tapt alt" er å fortsette i samme retning, - motsatt retning vil være å prøve å reflektere over hva det er du driver med og hvordan du kan komme deg inn på et litt bedre spor. Du har betydelige valgmuligheter når det kommer til hvordan du forholder deg til dine problemer. 0 Siter
Pallida Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Ingenting er tapt. Du er redd og fortvilet, og tviholder på en illusorisk følelse av kontroll. Klarer du se det? Det vil kun bli verre, om du fortsetter sånn. Hva skal til for at du skal klare å slippe litt opp? For at du skal klare lytte til og samarbeide med behandler, heller enn å angripe, mistro og mistolke. Om du ikke bortforklarer vanskene mellom dere ved å peke på hva hun gjør/ikke gjør; hva skal til, hos deg? 0 Siter
frosken Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Min forrige psykolog ( raskt tilbake dame) sier i epikrise at min vaksomhet mot verden også utspiller seg i terapirommet - føler meg som et skikkelig monster!!!!! ((( De har nok blitt enige om hvordan de skal knuse meg. Psykologen får meg ( i blant) til å reagere helt på en måte så jeg blir helt fra meg. Sa tidl en gang jeg ikke ville ha mer beh - men da klarte jeg å beherske meg. I går svartnet det- ble nesten redd mitt eget sinne og hvordan jeg sprengte en grense v å slamre med døra ( tenkte jeg ville ta papirene hennes å rive i stykker og , men var redd hun skulle sette på no alarm etc. Jeg skammer meg - men tenker kanskje både helsevesenet og jeg har det bedre uten m. Og når jeg oppfører meg slik kjenner jeg det gjør no med meg og- bunnen er nådd nesten.All min idealisme ift til forandring svinner hen. Lyst på å bli ufør -så kan jeg beskytte meg og trenger ingen. Råtne på rot:(((Trodde terapeutisk allianse var viktig - dersom ikke dette fungerer ingen fremskritt / bedring har jeg lest. Men jeg klarer tydeligvis ikke dette - er mislykket der og:( Terapeutisk allianse er viktig. Men jeg får inntrykk av at du tenker den skal oppstå ved at psykologen oppfører seg akkurat slik du ønsker? At hun skal være støttende, ta tak og gi gode råd, at hun kun skal tenke positive tanker om deg, og ikke på noen måte mene at du har f.eks. personlighetsmessige problemer. Du vil bestemme diagnosen, hvordan hun skal oppføre seg osv. osv. - men samtidig vil du at hun skal ta tak. Du vil ha kontroll, samtidig som psykologen skal være den som er voksen og har oversikt. Dette er selvmotsigende. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Kanskje jeg må dopes - ???min beste terapitime hadde jeg da jeg hadde spist masse sovemedisin!!! Brent broene mine og skjemt meg ut- intet mere å gjøre er jeg redd. Vet jeg ikke kan forandre psykologen men jeg tenker hun var forutinntatt da hun møtte meg, dessverre:( 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Psykologen sier ikke dette til meg- hadde det ikke vært på sin plass m litt metakommunikasjon rundt vår kommunikasjon når det blir slik det blir. Hun vil styre samtalen men jeg hoppet visst så hurtig fra tema til tema 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Lurer på hvor Frosken er ? Bestille time hos deg jeg - eller Nhd - grøss ( han tror jeg tar livet av meg )- du er litt mildere i tonen frosk. Ikke sunt for meg å være het på forumet - blir så fiksert redd og oppjaget kjenner jeg . Tror adm må sperre meg ute! 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Tok meg nett noen cipra ekstra - håpet er å bli søvnig.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Tok meg nett noen cipra ekstra - håpet er å bli søvnig.. Blir ikke søvning av det. Dessuten er dette en totalt uhensiktsmessig bruk av SSRI. Det må tas i fast dose over lang tid. Anonymous poster hash: e663b...0d1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.