Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Ingenting er tapt. Du er redd og fortvilet, og tviholder på en illusorisk følelse av kontroll. Klarer du se det? Det vil kun bli verre, om du fortsetter sånn. Hva skal til for at du skal klare å slippe litt opp? For at du skal klare lytte til og samarbeide med behandler, heller enn å angripe, mistro og mistolke. Om du ikke bortforklarer vanskene mellom dere ved å peke på hva hun gjør/ikke gjør; hva skal til, hos deg? fornuften min forduftet i ubalansert sårhet og fortvilelse .. ((( 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 fornuften min forduftet i ubalansert sårhet og fortvilelse .. ((( Hvordan går det medisinforslaget, er du startet på noe nytt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Oooooo Herre, gi meg styrke....... Anonymous poster hash: 94fff...60d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Nei Virker som du gjør at for ikke å bli bedre. Anonymous poster hash: e663b...0d1 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nei Har du ingen planer om å ta imot medisinsk hjelp eller mer behandling? 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Tror kanskje ikke det. Mulig jeg ikke maktet.Vil likevel be om unnskyldning til psykolog v høve ( er ikke bekjent av mitt ukontrollerte sinne). Evt pr post.Forrige gang jeg sa jeg ikke ville ha mer beh fikk jeg brev m ny time , dukket opp og sa jeg hadde fått krisefølelse i kroppen. Var på felgen. Håper jeg slipper det nå, kjennes ydmykende:( aner ikke hvordan det skal gå fremover .. Kjennes tomt å vite at jeg ikke har noe support i tiden fremovet. Lurer på hvordan det skal gå. Psyk sier mitt største problem er at jeg har for store krav til meg selv.. dropper fastlegen og .. Dps sender vedk sikkert en rapport om min grusomme adferd:( 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Hva håper du skal skje? Hvordan skulle du ønske ting var? 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Tror kanskje ikke det. Mulig jeg ikke maktet.Vil likevel be om unnskyldning til psykolog v høve ( er ikke bekjent av mitt ukontrollerte sinne). Evt pr post.Forrige gang jeg sa jeg ikke ville ha mer beh fikk jeg brev m ny time , dukket opp og sa jeg hadde fått krisefølelse i kroppen. Var på felgen. Håper jeg slipper det nå, kjennes ydmykende:( aner ikke hvordan det skal gå fremover .. Kjennes tomt å vite at jeg ikke har noe support i tiden fremovet. Lurer på hvordan det skal gå. Psyk sier mitt største problem er at jeg har for store krav til meg selv.. dropper fastlegen og .. Dps sender vedk sikkert en rapport om min grusomme adferd:( Jeg synes du skal forsøke å mane frem litt fornuft. Akkurat nå velger du å ha det ganske grusomt, dette er ditt klare valg. Istedet kan du svelge litt stolthet og ta kontakt med behandler, ta imot medisiner og tvinge deg til å fortsette, selv om det akkurat nå kjennes helt forferdelig ut så overlever du det. Dersom du velger den veien viser du din behandler at det bor ansvar i deg, at -ja du er syk, men du ønsker sterkt å bli bedre. Du er ikke den første som trassig stormer ut av en behandlers kontor og du blir ikke den siste. Mange av dine reaksjoner skyldes trolig depresjon, jeg tror du ville hatt mer igjen for å fokusere litt mindre på din behandler og mer på å sette en fot foran den andre. Det er ingen som opplever deg som grusom, men du ødelegger fenomenalt mye for deg selv ved å streike. Jeg synes også du skal tenke litt på din familie, og dine barn. Det finnes hjelp for deg, dessverre finnes det ingen quick fix, men det finnes støtte. Problemet er at du selv må velge det, du må velge å holde ut at det er helt jævelig for deg akkurat nå, for å få det litt bedre på lang sikt. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Takk for at du trøstet m litt:((((!!!! Er så lei men .... Ikke edru nå( ser ekstremt svart på " ting"... Fått brev om ny time .... Au. Hva skal j gj m d. Sammendrag jeg såkalt skal ut i ferie... Blir jo knekt o dagesvis etter møte m psykiatri:(((((((( 0 Siter
frosken Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Er jeg så syk da ??? Akkurat nå handler det mindre om hvor syk eller ikke syk du er, og mer om hvordan du velger å forholde deg til dine problemer. Jeg skjønner ikke at du ønsker å kaste bort tiden din på denne måten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Takk for at du trøstet m litt:((((!!!! Er så lei men .... Ikke edru nå ( ser ekstremt svart på " ting"... Fått brev om ny time .... Au. Hva skal j gj m d. Sammendrag jeg såkalt skal ut i ferie... Blir jo knekt o dagesvis etter møte m psykiatri:(((((((( Bra du fikk ny time så slapp du å ringe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har lyst til å si: herregud menneske, ta deg sammen! Men det hjelper tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: 62d08...b96 0 Siter
tonie Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Det gikk vel ikke akkurat grusomt, men ikke helt bra heller. Eller jo, det gikk vel egentlig ganske grusomt. Bestill ny time og ta på deg solbriller. 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Takk for at du trøstet m litt:((((!!!! Er så lei men .... Ikke edru nå ( ser ekstremt svart på " ting"... Fått brev om ny time .... Au. Hva skal j gj m d. Sammendrag jeg såkalt skal ut i ferie... Blir jo knekt o dagesvis etter møte m psykiatri:(((((((( Det er ikke så rart du ser svart på alt dersom du tyller i deg alkohol eller medisiner på denne måten. I morgen er det en ny dag med blanke ark. Du kan velge å få det enda litt verre enn du har hatt i dag ved å velge samme spor, eller du kan velge å få det litt bedre ved å velge noe mer konstruktive løsninger. Jeg håper en god nattssøvn vil gjøre deg godt. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Sovet noen timer sammenhengende og det gjør litt godt:) Våknet nå med et tull. Skummelt med dagen derpå gir i bl hvitvin meg en følelse av oppstemthet jeg kan flyte litt på..( jada ingen god strategi)... Avgrenses til helg. Enig i at jeg ikke bør skrive på dr online i beruset tilstand / da senkes dømmekraften ( om den ikke er senket fra før). Trøster meg litt med at jeg er bedt om å skrive artikler ( tro det eller ei). Hadde jeg bare fått mobilisert noe energi til det..er vaklevoren... Og lurer på om det er noe vits. Går jo an å drømme... Ha et mål eller to. Også blitt bedt om å sende masteren til bokforlag.. Var banebrytende arb... Tro det el ei... Føler jeg har stagnert i møte med den berømte veggen - men bør vel ta på boksehanskene og sjumilstøvlene 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Sovet noen timer sammenhengende og det gjør litt godt:) Våknet nå med et tull. Skummelt med dagen derpå gir i bl hvitvin meg en følelse av oppstemthet jeg kan flyte litt på..( jada ingen god strategi)... Avgrenses til helg. Enig i at jeg ikke bør skrive på dr online i beruset tilstand / da senkes dømmekraften ( om den ikke er senket fra før). Trøster meg litt med at jeg er bedt om å skrive artikler ( tro det eller ei). Hadde jeg bare fått mobilisert noe energi til det..er vaklevoren... Og lurer på om det er noe vits. Går jo an å drømme... Ha et mål eller to. Også blitt bedt om å sende masteren til bokforlag.. Var banebrytende arb... Tro det el ei... Føler jeg har stagnert i møte med den berømte veggen - men bør vel ta på boksehanskene og sjumilstøvlene 0 Siter
Gjest Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Takk Stjernestøv:) Ord kan være mektige ikke sant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.