Gjest Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Er 27 år. Studerer til å bli barnevernspedagog etter at jeg mislyktes på musikkonservatoriet pgr. Av en belastningsskade for noen år siden. Jobber som ekstrahjelp innenfor ungdompsyk. Har selv gått i behandling fra jeg var 14 år og avsluttet selv behandling da jeg var 22 år da jeg ikke orket flere samtaler. Var innlagt på psykiatrisk i 6 mnd i 2006 pgr av selvmord/ selvskadingsfare. Nå er jeg 27 år, har barn og samboer. Ingen vet at jeg har det vanskelig. Jeg har skrudd på er lokk og lokket hardt igjen. Men en del ting som overgrep, mobbing, dødsfall og lignende er ikke bearbeidet skikkelig. Men fordi jeg ikke vil miste mine aller nærmeste må jeg holde ut til det en dag går helt i svart. Jeg hater meg selv og kroppen min. Jeg har bmi på 20, så er normalvektig. Har som mål å ha bmi på 15.. Jeg vil være tynn og slank.. Fettet henger på lår. Mage og dobbelthake.. Jeg hater meg selv og min egen personlighet og min plass i samfunnet.. Jeg har ingen betydning for noen og hadde jeg dødd her og nå ville ingen merket det allikevel.. Så klart hadde barnet mitt og nærmeste familie merket det, men livet deres hadde gått fint uten meg... Jeg er bare som søppel og i veien... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg vil ikke snakke med noen om det.. Jeg vil ikke at noe skal synes og jeg vil ikke være til bry.. Det er ikke jeg og livet mitt verdt... 0 Siter