Blomsterfluen Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Kan det hende jeg utvikler familiær insomnia pga fainting game? Jeg er redd. 0 Siter
Thea_Oline Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Hvorfor holder du på med The Fainting game? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Skrevet 3. juli 2014 Hvorfor holder du på med The Fainting game? For å prøve å besvime. 0 Siter
Thea_Oline Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 For å prøve å besvime. Hvorfor i alle dager vil du besvime? Jeg synes virkelig du skal slutte med den leken umiddelbart! 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. juli 2014 Forfatter Skrevet 3. juli 2014 Hvorfor i alle dager vil du besvime? Jeg synes virkelig du skal slutte med den leken umiddelbart! Fordi jeg vil miste bevisstheten litt. Jeg skal prøve å slutte med det. 0 Siter
Thea_Oline Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Fordi jeg vil miste bevisstheten litt. Jeg skal prøve å slutte med det. Gjør det! Å miste bevisstheten er absolutt ikke gøy og leken kan i verste fall få fatale konsekvenser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.