Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Leste at dette ofte er tilfellet ? Stemmer dette? Min slektning ville ikke ha noe med helsevesenet å gjøre/ han hadde imidlertid vrangforestillinger derav benektet han sin sykhet som bl a besto i redsel for biler m en viss farge. Har fått høre av noen som sto han nær at dette kunne skyldes at han kjørte på et menneske- han var visstnok ik skyld i påkjørselen rent juridisk men følte sikkert at livet var ødelagt . Gikk fra topp til bunn på få år.Han slet åpenbart - ble tvangsunnlagt - men skrev seg ut via advokat minst to ganger , gikk rett vest m han . Lurer på om jeg er gal når jeg er redd jeg er rammet av samme psykdom:( Endret 3. juli 2014 av En namnlaus 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Paranoide psykoser kan være terapiresistente. Paranoid personlighetsforstyrrelse responderer vanligvis meget godt på små til moderate doser antipsykotika (det vi populært kaller antiskeptika). 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Mao det kan gå rett vest med meg og:( ja jA- kjenner en dragning mot det katastrofale - aner ikke hvorfor men føler jeg ikke klarer dette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Paranoide psykoser kan være terapiresistente. Paranoid personlighetsforstyrrelse responderer vanligvis meget godt på små til moderate doser antipsykotika (det vi populært kaller antiskeptika). Sorry for at jeg blander meg inn og stiller urelevante oppfølgingsspørsmål, men dersom en kan få medisin for en personlighetsforstyrrelse, betyr det at det er noe i hjernen som er feil (slik som jeg har fått inntrykk av er tilfelle ved bp og schizofreni og slikt)? Jeg trodde en personlighetsforstyrrelse er en slags godt innøvd ufungering? Hvis det er sånn, hvordan kan det behandles med medisin da? Mulig dumme spørsmål, men jeg er litt nysgjerrig. Anonymous poster hash: d48bb...849 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Alle psykiske lidelser skyldes noe (feil) i hjernen. 0 Siter
DoleMari Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Som samboeren min sier: " Du er ikke skrudd helt rett sammen", så ler vi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.