Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gransker meg selv og lurer på om dette er paranoide trekk: 1) Når jeg fødte barn nr 1 var jeg svært redd det skulle dø av oksygensvikt, jordmor sa et kobbel av folk sto utenfor døren min for Evt hastekeisersnitt, jeg ble presset til å føde og det gikk bra. Men jeg var fra meg av redsel for barnet mitt Neste barn var jeg redd men tenkte jeg måtte føde, lå svært rart ( ansiktsleie )- legene sa den forrige som var blitt født m slikt leie så ut som det hadde vært m i flykræsj og jeg ble sendt på operasjonsstua. Opplevde det som tilfeldig at de oppdaget dette. Når jeg skulle jha neste barn ba jeg om keisersnitt fordi jeg var redd, de blånektet men det gjorde jeg og. De ble sinte på meg og sa at de ville sterilisere m ved neste korsvei....!!!!!! 2) stolte ikke på leger på et sykehus som skulle behandle barnet mitt , var sikker på de tuklet med sannheten.. Ville skifte sykehus, fikk ikke lov. 3) tror jeg har en ikke liker link ved meg - på følelsen at jeg ikke er likt:((( fått dette bekreftet et par

ganger og blitt oversett ofte... Ble utfryst av en flokk venninner på ungdomsskole ( psykolog skriver jeg ikke ville ha mer med de å gjøre, ikke sant:(((). 4) en dame som ville passe barna mine begynte å gråte da jeg sa jeg var så inderlig redd de skulle drukne el kjøre av på sykkel mens de var borte ... Var jeg slem da? Hun må åpenbart ha følt dette. 5) drøssevis av mine slektninger er helsevesen - blitt redd drm i det siste - reddde ser igjennom meg:((6) og synes helsevesenet går til personangrep på meg når jeg et lei meg / klarer ikke føle at de vil hjelpe ( om det et det de såkalt vil)

Endret av En namnlaus
Skrevet

7) følte m ekstremt stigmatisert da jeg kom tilbake i såkalt " tilpasset " st ( raskt tilbake mindre lederansvar oa) v siste jobb- klarte ikke tenke på annet og la kun merke til dette, gikk utover fungering:(. 8) ikke tort å passe andres barn i det siste , redd jeg ikke gjør god nok jobb tross utd pedagog og dok gode evner med barn:((

AnonymBruker
Skrevet

svært redd det skulle dø av oksygensvikt,

jeg var fra meg av redsel for barnet mitt 

Opplevde det som tilfeldig at de oppdaget dette.

Når jeg skulle ha neste barn ba jeg om keisersnitt fordi jeg var redd, de blånektet men det gjorde jeg og.

Stolte ikke på leger på et sykehus som skulle behandle barnet mitt , var sikker på de tuklet med sannheten..

Ville skifte sykehus.

tror jeg har en ikke liker link ved meg - på følelsen at jeg ikke er likt:(((

jeg var så inderlig redd de skulle drukne el kjøre av på sykkel mens de var borte ...

blitt redd dem i det siste - reddde ser igjennom meg

og synes helsevesenet går til personangrep på meg når jeg et lei meg / klarer ikke føle at de vil hjelpe ( om det et det de såkalt vil)

Beklager, men som meningmann synes jeg alle disse tingene virker noe paranoid.

Anonymous poster hash: 5d635...8c4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...