AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Hei Dr. Dahl, Jeg velger å være anonym, for å ikke bli tatt i å smiske eller lignende. Jeg vil bare takke deg for alle svar både jeg og andre har fått her på DOL har fått. Synes det er så flott at du benytter din egen fritid til å hjelpe! Det skulle vært flere som deg. Jeg setter virkelig stor pris på alle svar jeg har fått og det er jeg veldig sikker på at mange andre også gjør!! Tusen takk! Anonymous poster hash: 627a2...f6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Han bruker vel ikke fritiden sin? Jeg tror han er lønnet selv om du ikke betaler direkte Anonymous poster hash: 71438...186 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Han bruker vel ikke fritiden sin? Jeg tror han er lønnet selv om du ikke betaler direkte Anonymous poster hash: 71438...186 Han svarer på mer enn han er betalt for. Så er han ofte tilgjengelig på tider det er vanskelig å få annen råd og hjelp. kvelder, helger og høytider. Så det ligger nok mer enn penger bak. Jeg setter veldig pris på den hjelp som jeg har fått 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Tusen takk :-) Det er alltid godt når noen setter pris på det en gjør. 0 Siter
Anonymvon Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Jeg også syns det er helt fantastisk det NHD gjør. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Takk fra meg også, Dr Dahl Kanskje vi sees i høst 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Jeg støtter opp om takken til NHD (og mange av alle dere andre her inne). Jeg får stadig ny innsikt og lærdom som jeg kan benytte til selvhjelp, samt får en større forståelse for folk rundt meg. Jeg synes det er spennende hver gang jeg får en ny aha-innsikt jeg kan reflektere over, og jeg tror og håper det er med på å gjøre meg til ett bedre og mer reflektert menneske etterhvert. Jeg kan være litt vel kjapp til å komme med uttalelser i tråder der jeg kjenner meg litt på glattisen, og er litt redd for å si noe som kanskje kan gjøre vondt verre for trådstartere, men med både proffe og mange andre flinke folk her inne som virker som de vet hva de snakker om, og som argumenterer godt for at det jeg sier eventuelt er feil, gjør at jeg tør å prøve meg utpå (dog, jeg vet ikke egentlig om det ønskelig, eller lurt, at man forsøker seg utpå med egne tanker?). Jeg lærer ihvertfall mye av trådene her inne. Så tusen takk til NHD som velger å bruke tid på å hjelpe oss her inne. Jeg tror det er helt unikt med ett forum med en ekte psykiater som er så aktiv og engasjert. Anonymous poster hash: b581f...e04 0 Siter
Soulshine Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Jeg synes også at det er fint at denne "siden" har en psykiater som bistår folk i behov av hjelp gratis. Det er for meg av ingen betydning om vedkommende får betalt for innsatsen. Jeg tror Nhd har hjulpet mange i "nød" opp gjennom årene, så godt jobba Nhd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.