DoleMari Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg bruker noe av ferien til å passe tantebarn, da jeg ikke har barn selv og foreldrene har ganske krevende jobber og jobber mye, og ikke minst at det gir meg mye å være sammen med dem. Jeg liker familielivet og savner det selv. 14-åringen i huset hadde besøk av en venninne som har opplevd endel tap og sykdom i familien sin. Dette kunne jeg kjenne meg godt igjen i og vi snakket endel om det. Hun betrodde meg så mye om sine følelser, og jeg ble overrasket hvor oppegående og relfekterte disse jentene er. Det var så mye jeg kjente meg igjen i i mine egne tanker og redsler da jeg besøkte min mamma på sykehuset den gang. Alt fra lukter, til å se syke mennesker osv.. Jeg følte meg virkelig til nytte for noen og kunne bidra med å være der litt for denne jenta! Det føltes godt! Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette egentlig, men det føleses meningsfullt å kunne bidra med noe for dem som ikke har det så greit, og kanskje også at jeg kan være til nytte med mine erfaringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.