Gå til innhold

nhd kan du svare på dette?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Skulle handle på en bokhandlel i dag, ble dårligere og dårligere....var sånn at jeg følte at jeg skulle dette sammen, veldig trøtt. Vi skulle handle på mat butikk men min man måtte kjøre meg hjem, måtte anstrenge meg for å klare å gå og det var så kaos rundt meg...folk som snakket og gikk, det var grusomt. Alt kom rett inn i hodet mitt og trodde det skulle eksplodere, er dette oppstarbivirkninger av zeldox, eller er det fordi jeg tar for lite?

Hvis jeg begynner med 80 pr dag vil det bli bedre da?

Tror jeg har migrene og og har tatt medisiner for det. Vet at dere ikke liker meg her inne, men kan du bare svare på dette? Blir jeg bedre hvis jeg tar 80 pr dag isedenfor 40? Legen sa jeg kunne øke til 80 hvis det ikke hjalp med 40, blir det bedre da?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er ikke oppstartbivirkninger.

Ja, det kan bli bedre om du går opp til 80 mg.

stjernestøv
Skrevet

Dette er ikke oppstartbivirkninger.

Ja, det kan bli bedre om du går opp til 80 mg.

Ok, takk. Da gjør jeg det.

Madelenemie
Skrevet

Skulle handle på en bokhandlel i dag, ble dårligere og dårligere....var sånn at jeg følte at jeg skulle dette sammen, veldig trøtt. Vi skulle handle på mat butikk men min man måtte kjøre meg hjem, måtte anstrenge meg for å klare å gå og det var så kaos rundt meg...folk som snakket og gikk, det var grusomt. Alt kom rett inn i hodet mitt og trodde det skulle eksplodere, er dette oppstarbivirkninger av zeldox, eller er det fordi jeg tar for lite?

Tror jeg har migrene og og har tatt medisiner for det. Vet at dere ikke liker meg her inne, men kan du bare svare på dette? Blir jeg bedre hvis jeg tar 80 pr dag isedenfor 40? Legen sa jeg kunne øke til 80 hvis det ikke hjalp med 40, blir det bedre da?

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg liker deg veldig godt!

Syns du er rar da, men søt:-)

Skrevet

Ok, takk. Da gjør jeg det.

Jeg også liker deg. Synes du virker snill ;)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Jeg liker deg veldig godt!

Syns du er rar da, men søt:-)

Tusen takk :wub:

Er vel rar og det er greit.

stjernestøv
Skrevet

Jeg også liker deg. Synes du virker snill ;)

Tusen takk :wub: Du og er snill.

Madelenemie
Skrevet

Tusen takk :wub:

Er vel rar og det er greit.

Hei!

Ja greit å være rar:-)

Jeg er det selv, på min måte:-)

Skrevet

Alle er litt rare... kjedelig å være normal ;)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Ja greit å være rar:-)

Jeg er det selv, på min måte:-)

Ja jeg vet, du er herlig rar :)

stjernestøv
Skrevet

Alle er litt rare... kjedelig å være normal ;)

Enig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...