stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Skulle handle på en bokhandlel i dag, ble dårligere og dårligere....var sånn at jeg følte at jeg skulle dette sammen, veldig trøtt. Vi skulle handle på mat butikk men min man måtte kjøre meg hjem, måtte anstrenge meg for å klare å gå og det var så kaos rundt meg...folk som snakket og gikk, det var grusomt. Alt kom rett inn i hodet mitt og trodde det skulle eksplodere, er dette oppstarbivirkninger av zeldox, eller er det fordi jeg tar for lite? Hvis jeg begynner med 80 pr dag vil det bli bedre da? Tror jeg har migrene og og har tatt medisiner for det. Vet at dere ikke liker meg her inne, men kan du bare svare på dette? Blir jeg bedre hvis jeg tar 80 pr dag isedenfor 40? Legen sa jeg kunne øke til 80 hvis det ikke hjalp med 40, blir det bedre da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Dette er ikke oppstartbivirkninger. Ja, det kan bli bedre om du går opp til 80 mg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Skrevet 4. juli 2014 Dette er ikke oppstartbivirkninger. Ja, det kan bli bedre om du går opp til 80 mg. Ok, takk. Da gjør jeg det. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Skulle handle på en bokhandlel i dag, ble dårligere og dårligere....var sånn at jeg følte at jeg skulle dette sammen, veldig trøtt. Vi skulle handle på mat butikk men min man måtte kjøre meg hjem, måtte anstrenge meg for å klare å gå og det var så kaos rundt meg...folk som snakket og gikk, det var grusomt. Alt kom rett inn i hodet mitt og trodde det skulle eksplodere, er dette oppstarbivirkninger av zeldox, eller er det fordi jeg tar for lite? Hvis jeg begynner med 80 pr dag vil det bli bedre da? Tror jeg har migrene og og har tatt medisiner for det. Vet at dere ikke liker meg her inne, men kan du bare svare på dette? Blir jeg bedre hvis jeg tar 80 pr dag isedenfor 40? Legen sa jeg kunne øke til 80 hvis det ikke hjalp med 40, blir det bedre da? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Skulle handle på en bokhandlel i dag, ble dårligere og dårligere....var sånn at jeg følte at jeg skulle dette sammen, veldig trøtt. Vi skulle handle på mat butikk men min man måtte kjøre meg hjem, måtte anstrenge meg for å klare å gå og det var så kaos rundt meg...folk som snakket og gikk, det var grusomt. Alt kom rett inn i hodet mitt og trodde det skulle eksplodere, er dette oppstarbivirkninger av zeldox, eller er det fordi jeg tar for lite? Hvis jeg begynner med 80 pr dag vil det bli bedre da? Tror jeg har migrene og og har tatt medisiner for det. Vet at dere ikke liker meg her inne, men kan du bare svare på dette? Blir jeg bedre hvis jeg tar 80 pr dag isedenfor 40? Legen sa jeg kunne øke til 80 hvis det ikke hjalp med 40, blir det bedre da? Hei! Jeg liker deg veldig godt! Syns du er rar da, men søt:-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Ok, takk. Da gjør jeg det. Jeg også liker deg. Synes du virker snill 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Skrevet 4. juli 2014 Hei! Jeg liker deg veldig godt! Syns du er rar da, men søt:-) Tusen takk Er vel rar og det er greit. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Skrevet 4. juli 2014 Jeg også liker deg. Synes du virker snill Tusen takk Du og er snill. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Tusen takk Er vel rar og det er greit. Hei! Ja greit å være rar:-) Jeg er det selv, på min måte:-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Alle er litt rare... kjedelig å være normal 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Skrevet 4. juli 2014 Hei! Ja greit å være rar:-) Jeg er det selv, på min måte:-) Ja jeg vet, du er herlig rar 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Skrevet 4. juli 2014 Alle er litt rare... kjedelig å være normal Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.