Gå til innhold

Ikke angst likevel?

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx
Skrevet

Nå er jeg passelig forvirret. Var på ny hos psykologen min, og vi gikk gjennom resultat av SCL 90 og MINI intervjuet. Jeg hadde store utslag på angst. Både GAD og panikk m/agorafobi. Men psykologen mener dette likevel kan ses i sammenheng med min PTSD diagnose.

Han velger å anbefale medisinering mot angsten, da den i stor grad påvirker min dag og mitt liv.

Er det egentlig ikke så viktig hva man kaller angsten, så lenge behandlingen er adekvat?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg passelig forvirret. Var på ny hos psykologen min, og vi gikk gjennom resultat av SCL 90 og MINI intervjuet. Jeg hadde store utslag på angst. Både GAD og panikk m/agorafobi. Men psykologen mener dette likevel kan ses i sammenheng med min PTSD diagnose.

Han velger å anbefale medisinering mot angsten, da den i stor grad påvirker min dag og mitt liv.

Er det egentlig ikke så viktig hva man kaller angsten, så lenge behandlingen er adekvat?

Det viktigste er at man blir bedre.

Anonymous poster hash: c3218...663

Skrevet

Det er i hvert fall kjempefint at du får behandling mot noe som er fælt for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...