xxløvetannxx Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nå er jeg passelig forvirret. Var på ny hos psykologen min, og vi gikk gjennom resultat av SCL 90 og MINI intervjuet. Jeg hadde store utslag på angst. Både GAD og panikk m/agorafobi. Men psykologen mener dette likevel kan ses i sammenheng med min PTSD diagnose. Han velger å anbefale medisinering mot angsten, da den i stor grad påvirker min dag og mitt liv. Er det egentlig ikke så viktig hva man kaller angsten, så lenge behandlingen er adekvat? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nå er jeg passelig forvirret. Var på ny hos psykologen min, og vi gikk gjennom resultat av SCL 90 og MINI intervjuet. Jeg hadde store utslag på angst. Både GAD og panikk m/agorafobi. Men psykologen mener dette likevel kan ses i sammenheng med min PTSD diagnose. Han velger å anbefale medisinering mot angsten, da den i stor grad påvirker min dag og mitt liv. Er det egentlig ikke så viktig hva man kaller angsten, så lenge behandlingen er adekvat? Det viktigste er at man blir bedre. Anonymous poster hash: c3218...663 0 Siter
InMyPlace Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Nå er jeg passelig forvirret. Var på ny hos psykologen min, og vi gikk gjennom resultat av SCL 90 og MINI intervjuet. Jeg hadde store utslag på angst. Både GAD og panikk m/agorafobi. Men psykologen mener dette likevel kan ses i sammenheng med min PTSD diagnose. Han velger å anbefale medisinering mot angsten, da den i stor grad påvirker min dag og mitt liv. Er det egentlig ikke så viktig hva man kaller angsten, så lenge behandlingen er adekvat? Det er i hvert fall kjempefint at du får behandling mot noe som er fælt for deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.