AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg trenger gode råd. I løpet av de siste månedene har jeg opplevd en enorm tretthet. Jeg merker et stort behov for hvile, for å koble hjernen ut fullstendig, bare ligge med lukkede øyne i et mørkt rom. Eksempelvis la jeg meg i går kveld kl 21 og sov til kl 13 i dag. Klarte å være oppe en times tid for så å dorme hen noen timer. Hva kan dette være, hva kan det skyldes? Kan det være en form for depresjon? Jeg er ikke spesielt trist. Kan det ha noe med medisineringen å gjøre? I dag står jeg på 20 mg Cipralex og 10 mg Cisordinol. Hva kan jeg gjøre for å gjenvinne overskudd og virkelyst? Jeg er helt på felgen slik det er nå og gjør bare det aller mest nødvendige. Jeg tok blodprøver hos fastlegen for halvannen uke siden, men har ikke hørt noe. Regner således med at disse var fine. Men at det er noe som en galt er helt opplagt. Har du/dere noen råd og innspill vil jeg være glad for det.Anonymous poster hash: 6791f...53c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.