Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjort noen bisarre ting i det siste? Bør litt satt it ut av å få dette sp mål av fastlege. Bisarr er det " sprøe ting" som er utenfor " normalitet". ???

stjernestøv
Skrevet

Gjort noen bisarre ting i det siste? Bør litt satt it ut av å få dette sp mål av fastlege. Bisarr er det " sprøe ting" som er utenfor " normalitet". ???

Hoppe i stikk og falskjerm er bissart men tøft gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, litt utenom det vanlige.

Anonymous poster hash: b4b9b...aa7

Skrevet

Jeh svarte nei på dette dette sp målet for en tid tilbake... Visste imidlertid ik eksakt hva jeg avkreftet , regnet m so mål var stilt for å utelukke. !" Galskap " ? Og regnet m ik. Fot å. Være ukontrollert sprø ....

stjernestøv
Skrevet

Jeh svarte nei på dette dette sp målet for en tid tilbake... Visste imidlertid ik eksakt hva jeg avkreftet , regnet m so mål var stilt for å utelukke. !" Galskap " ? Og regnet m ik. Fot å. Være ukontrollert sprø ....

Dette var umulig å forstå?

Tror det er få som er ukontrollert sprø, da får du en sprøyte en viss plass. Det fikk en jeg pleide å ringe legevakten før, han hev rundt på stoler og styrte på...da fikk han sprøyte så han sovnet.

Skrevet

Hvis det er fordi du er full du skriver så surrete, så synes jeg du skal vente med å skrive her til du er edru.

Skrevet

Rocken roll uten kontroll på ( auto)tastene etter noen glass m vin. Nei bør ikke skrive her da ! Beklager.Forresten søkt litt på bisarr - ser det kan oversettes som upassende adferd( og kan være et spørsmål for å identifisere oppførsel utenfor det normalt forventede / Evt av forrykt art.Kanskje ikke så rart at jeg ble spurt siden jeg ville si opp en jobb jeg hadde vært i kun tre uker:(. Legen kunne jo tro jeg hadde gjort noe suspekt siden jeg ville fordufte:(Var nok ikke den bisarre adferden som tok meg der:( Han stirret på meg med falkeblikket - ser forresten ut som han slemmimgen i Lost selv , men det var slemt sagt ( eh, nå var jeg usaklig).

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg tror ikke du kommer noen vei med å grave deg inn i definisjonen av ordet. Du vet nok hve det betyr.

Hvis du vanner gitaren din som en annen potteplante er det en bisarr handling, for å ta et eksempel fra RL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...