Gjest Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Gjort noen bisarre ting i det siste? Bør litt satt it ut av å få dette sp mål av fastlege. Bisarr er det " sprøe ting" som er utenfor " normalitet". ??? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 En namnlaus skrev (På 4.7.2014 den 19.56): Gjort noen bisarre ting i det siste? Bør litt satt it ut av å få dette sp mål av fastlege. Bisarr er det " sprøe ting" som er utenfor " normalitet". ??? Hoppe i stikk og falskjerm er bissart men tøft gjort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 En namnlaus skrev (På 4.7.2014 den 19.56): Gjort noen bisarre ting i det siste? Bør litt satt it ut av å få dette sp mål av fastlege. Bisarr er det " sprøe ting" som er utenfor " normalitet". ??? Ja, litt utenom det vanlige. Anonymous poster hash: b4b9b...aa7 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeh svarte nei på dette dette sp målet for en tid tilbake... Visste imidlertid ik eksakt hva jeg avkreftet , regnet m so mål var stilt for å utelukke. !" Galskap " ? Og regnet m ik. Fot å. Være ukontrollert sprø .... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 En namnlaus skrev (På 4.7.2014 den 20.55): Jeh svarte nei på dette dette sp målet for en tid tilbake... Visste imidlertid ik eksakt hva jeg avkreftet , regnet m so mål var stilt for å utelukke. !" Galskap " ? Og regnet m ik. Fot å. Være ukontrollert sprø .... Dette var umulig å forstå? Tror det er få som er ukontrollert sprø, da får du en sprøyte en viss plass. Det fikk en jeg pleide å ringe legevakten før, han hev rundt på stoler og styrte på...da fikk han sprøyte så han sovnet. 0 Siter
frosken Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 En namnlaus skrev (På 4.7.2014 den 20.55): Jeh svarte nei på dette dette sp målet for en tid tilbake... Visste imidlertid ik eksakt hva jeg avkreftet , regnet m so mål var stilt for å utelukke. !" Galskap " ? Og regnet m ik. Fot å. Være ukontrollert sprø .... Hvis det er fordi du er full du skriver så surrete, så synes jeg du skal vente med å skrive her til du er edru. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Rocken roll uten kontroll på ( auto)tastene etter noen glass m vin. Nei bør ikke skrive her da ! Beklager.Forresten søkt litt på bisarr - ser det kan oversettes som upassende adferd( og kan være et spørsmål for å identifisere oppførsel utenfor det normalt forventede / Evt av forrykt art.Kanskje ikke så rart at jeg ble spurt siden jeg ville si opp en jobb jeg hadde vært i kun tre uker:(. Legen kunne jo tro jeg hadde gjort noe suspekt siden jeg ville fordufte:(Var nok ikke den bisarre adferden som tok meg der:( Han stirret på meg med falkeblikket - ser forresten ut som han slemmimgen i Lost selv , men det var slemt sagt ( eh, nå var jeg usaklig). 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror ikke du kommer noen vei med å grave deg inn i definisjonen av ordet. Du vet nok hve det betyr. Hvis du vanner gitaren din som en annen potteplante er det en bisarr handling, for å ta et eksempel fra RL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.