Gjest Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Fokuserer på å beklage egen oppførsel ( slamring m dør og fordufte fra time) i første omgang . Hun har sagt jeg er så var for Avvisning noe jeg ( Seff benektet , men som kanskje er sant fordi jeg kjenner m utsatt og sår).. Om hun lar være å ringe tenker jeg hun er sint på meg , lei sv meg eller synes jeg skal få smake egen medisin ..( og adferdsregulere meg til å krype enda mer.. Det orket jeg ik...!!!) Hun ringte ikke sist jeg sa jeg ikke ville ha mer beh og ringte opp etter to dager ( på felgen)... den gang var jeg høflig og klarte å beherske m mer Da beholdt jeg timen min og dukket opp halen mellom beina:((( sa jeg hadde krisefølelse . Måtte ringe fastlege da, vedk var vennlig og sa jeg burde forts om jeg kjente jeg hadde nytte av det.. Jeg håper hun ringer for jeg orker ikke gå å tenke så fælt på dette mer:((( blir jo helt vrak.. Skal på en liten ferie , men kraftløs og mine tanker kretser mest rundt min psyke .. Stakkars familien:(( orket ikke være mentalt til stede særlig lenge om gangen. Kjenner meg ikke glad , men må tvinge meg til å leve litt 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Fokuserer på å beklage egen oppførsel ( slamring m dør og fordufte fra time) i første omgang . Hun har sagt jeg er så var for Avvisning noe jeg ( Seff benektet , men som kanskje er sant fordi jeg kjenner m utsatt og sår).. Om hun lar være å ringe tenker jeg hun er sint på meg , lei sv meg eller synes jeg skal få smake egen medisin ..( og adferdsregulere meg til å krype enda mer.. Det orket jeg ik...!!!) Hun ringte ikke sist jeg sa jeg ikke ville ha mer beh og ringte opp etter to dager ( på felgen)... den gang var jeg høflig og klarte å beherske m mer Da beholdt jeg timen min og dukket opp halen mellom beina:((( sa jeg hadde krisefølelse . Måtte ringe fastlege da, vedk var vennlig og sa jeg burde forts om jeg kjente jeg hadde nytte av det.. Jeg håper hun ringer for jeg orker ikke gå å tenke så fælt på dette mer:((( blir jo helt vrak.. Skal på en liten ferie , men kraftløs og mine tanker kretser mest rundt min psyke .. Stakkars familien:(( orket ikke være mentalt til stede særlig lenge om gangen. Kjenner meg ikke glad , men må tvinge meg til å leve litt Legger du merke til hvor mye du tolker? 0 Siter
Gjest Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 All kommunikasjon er dA vel til syvende og sist tolkning ? En forteller også noe gjennom det en ikke gjør... 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 (endret) All kommunikasjon er dA vel til syvende og sist tolkning ? En forteller også noe gjennom det en ikke gjør... Ikke helt uenig, men jeg synes du tolker endel ganske spesielt. En annen ting er om det nyttig å gå i gang med overtolkninger. Et eksempel av flere: "Om hun lar være å ringe tenker jeg hun er sint på meg , lei sv meg eller synes jeg skal få smake egen medisin .." Kan det være at det er midt i fellesferien, travle dager, forglemmelse, sykdom, osv osv. Kanskje det ikke handler om deg i det hele tatt? Tror du det i det hele tatt kan være mulig? Om du ikke får fatt i henne/ eller hun ikke ringer så skriv en liten lapp å send henne, så får du det forhåpentligvis litt bedre på ferien din. Endret 10. juli 2014 av XbellaX 0 Siter
Gjest Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Det et mulig selvfølgelig . Utfordrer min frustrasjonstoleranse som er helt på et lavmål om dagen.. Tenkte faktisk på skriftlig før jeg ringte opp i dag.. Men kom til st jeg helst ville ha vedk respons Nååååå!! Huff:(( 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Hun ringte ikke:( adferdsregulert el arroganse ? Tydeligvis ikke rom for sinne i psykiatrien ... Eller ? Tolker jeg feil? Lei meg:(( sendt tekstmelding til fellesmob , kjenner det skikkelig utleverende og ekkelt : visst meningen jeg skal få svi.. Var ikke uhøflig, men sint og frustrert .. Ja jA 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Forstår at du er lei deg, men jeg tror det er en plausibel forklaring på hvorfor hun ikke har ringt. I hvertfall inntil det motsatte er bevist Anonymous poster hash: 7e270...553 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Hun ringte ikke:( adferdsregulert el arroganse ? Tydeligvis ikke rom for sinne i psykiatrien ... Eller ? Tolker jeg feil? Lei meg:(( sendt tekstmelding til fellesmob , kjenner det skikkelig utleverende og ekkelt : visst meningen jeg skal få svi.. Var ikke uhøflig, men sint og frustrert .. Ja jA Jeg vet ikke hvorfor hun valgte å ikke ringe deg. Kanskje en kombinasjon av tidspress og at du selv valgte å avlyse tilbudte time? Det er som regel svært travel å være psykolog på dps midt i juli, og det er mange behov som skal oppfylles. Det er mange terapeuter som mener det er konstruktivt å holde fast ved rammer - og rammer i terapi handler ofte om at man bruker den oppsatte tiden til de samtalene som skal gjennomføres. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Hun ringte ikke:( adferdsregulert el arroganse ? Tydeligvis ikke rom for sinne i psykiatrien ... Eller ? Tolker jeg feil? Lei meg:(( sendt tekstmelding til fellesmob , kjenner det skikkelig utleverende og ekkelt : visst meningen jeg skal få svi.. Var ikke uhøflig, men sint og frustrert .. Ja jA Det er vel egentlig bare tull når du sier det ikke er rom for sinne i psykiatrien? Du fikk jo umiddelbart tilbud om ny time til tross for at du sa du ikke ville fortsette. At du så valgte å avlyse den tilbudte timen, har så medført at du ikke fikk ryddet opp i dette før ferien starter. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Det tok meg ett (1) år, 365 dager, å få en time, bare legger til det slik at du skjønner at det er ikke ubegrensede resurser i psykiatrien og kaster du bort deres tid (og andres pasienter) så kan du ikke forvente en ny time umiddelbart etter at du kanselerert timen du har fått.... Det betyr neppe at de hater deg men vi har begrenset med resurser her i landet tro det eller ei 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Vet jeg kan for det selv:( men ikke rom for ambivalensen og fortvilelsen / redsel da.., blir ferie m skamfølelse.. Kjenner m nedtrykt.((((( 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Mulig de har en " politikk" på at de mest vil se folk og ha de til å møte opp.. Sist hun ik ringte sa hun, jeg liker best å se pasientene . Litt snevert 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Mulig de har en " politikk" på at de mest vil se folk og ha de til å møte opp.. Sist hun ik ringte sa hun, jeg liker best å se pasientene . Litt snevert Tja - kanskje litt snevert - men igjen legger jeg merke til at du fokuserer på hva psykologen gjør og ikke gjør - og ikke på dine egne handlinger. Du fikk umiddelbart brev med tilbud om ny time etter at du stormet ut av rommet. Denne timen har du valgt å ikke benytte. Dette er hovedgrunnen til at du ikke fikk ryddet opp i situasjonen før du dro på ferie. 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Vet jeg kan for det selv:( men ikke rom for ambivalensen og fortvilelsen / redsel da.., blir ferie m skamfølelse.. Kjenner m nedtrykt. ((((( Dette var også grunnen til at flere av oss oppfordret deg til å benytte den tilbudte timen slik at du fikk ryddet opp før ferien. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ja jeg vet det ! Kjenner meg bare så trist og halshugd. Tenker jeg er hatet 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ja jeg vet det ! Kjenner meg bare så trist og halshugd. Tenker jeg er hatet Du er verken hatet eller halshugd. Men dine handlinger får konsekvenser; de gjør jo gjerne det for voksne mennesker. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Den var syrlig - men er vel slik de tenker da:(( intet på mine premisser , kun dems. Jeg ba om å bli oppringt for å rydde opp!!! 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Den var syrlig - men er vel slik de tenker da:(( intet på mine premisser , kun dems. Jeg ba om å bli oppringt for å rydde opp!!! Jeg skjønner det, men det er ikke gitt at psykologen hadde tid tilgjengelig til denne typen telefonsamtaler verken i går eller i dag. Timen du avbestilte var sikkert i mellomtiden blitt gitt til en annen, og dermed hadde du brukt opp den anledningen som var gitt deg til å få ordnet opp i dette før ferien. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Den var syrlig - men er vel slik de tenker da:(( intet på mine premisser , kun dems. Jeg ba om å bli oppringt for å rydde opp!!! Kan du ikke ringe på nytt i morgen, eller har psykologen ferie nå? Kanskje du får mer ro i deg hvis du får snakket med henne. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Synes ikke jeg kan gjøre mer med dette nå. Får ta det til etterretning og kjenne på hva som blir riktig å gjøre videre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.