Gå til innhold

Rutine å få tilbud om ny time-//?( dps)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var synd hun ikke ringte, men da tar dere å rydder opp etter ferien, det ordner seg nok helt fint. 

Jeg håper du får noen fine fridager og en pause fra resten av verden :-)

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

14

• AnonymBruker

14

• frosken

11

• DexterMorgan

9

stjernestøv
Skrevet

Synes ikke jeg kan gjøre mer med dette nå. Får ta det til etterretning og kjenne på hva som blir riktig å gjøre videre.. :(

Det er din avgjørelse om du vil gå til henne eller ikke, og siden du avlyste timen du fikk tar hun kanskje det som et tegn på at du ikke vil? Men bra du ringte og synd hun ikke ringte deg opp igjen. Blir mye grublerier for deg pga det.

Skrevet

Det var synd hun ikke ringte, men da tar dere å rydder opp etter ferien, det ordner seg nok helt fint.

Jeg håper du får noen fine fridager og en pause fra resten av verden :-)

takk Går an å håpe, kjenner m ikke gla. Dumpingfølelse:( (( og bekymret for fremtid , slitsomt å leve
Skrevet

Det er din avgjørelse om du vil gå til henne eller ikke, og siden du avlyste timen du fikk tar hun kanskje det som et tegn på at du ikke vil? Men bra du ringte og synd hun ikke ringte deg opp igjen. Blir mye grublerier for deg pga det.

ja ! Får se hva jeg gjør og ikke i min desperasjon :(
stjernestøv
Skrevet

ja ! Får se hva jeg gjør og ikke i min desperasjon :(

Det virker som du sliter veldig, hva med å prøve litt medisin? Det kan jo legen hjelpe deg med. Jeg tar medisin selv om jeg ikke burde det.

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du sliter veldig, hva med å prøve litt medisin? Det kan jo legen hjelpe deg med. Jeg tar medisin selv om jeg ikke burde det.

Hvorfor burde du ikke det?

Anonymous poster hash: 848cc...54c

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor burde du ikke det?

Anonymous poster hash: 848cc...54c

Bare vet jeg ikke burde det, det er egentlig meningen jeg skal takle dette. Men ser ut som de gjør slik at medisinen ikke virker, det er veldig mye aktivitet i pannen min for tiden. Syns også den har forandret seg fysisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...