XbellaX Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Det var synd hun ikke ringte, men da tar dere å rydder opp etter ferien, det ordner seg nok helt fint. Jeg håper du får noen fine fridager og en pause fra resten av verden :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Synes ikke jeg kan gjøre mer med dette nå. Får ta det til etterretning og kjenne på hva som blir riktig å gjøre videre.. Det er din avgjørelse om du vil gå til henne eller ikke, og siden du avlyste timen du fikk tar hun kanskje det som et tegn på at du ikke vil? Men bra du ringte og synd hun ikke ringte deg opp igjen. Blir mye grublerier for deg pga det. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Det var synd hun ikke ringte, men da tar dere å rydder opp etter ferien, det ordner seg nok helt fint. Jeg håper du får noen fine fridager og en pause fra resten av verden :-) takk Går an å håpe, kjenner m ikke gla. Dumpingfølelse:( (( og bekymret for fremtid , slitsomt å leve 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Det er din avgjørelse om du vil gå til henne eller ikke, og siden du avlyste timen du fikk tar hun kanskje det som et tegn på at du ikke vil? Men bra du ringte og synd hun ikke ringte deg opp igjen. Blir mye grublerier for deg pga det. ja ! Får se hva jeg gjør og ikke i min desperasjon 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 ja ! Får se hva jeg gjør og ikke i min desperasjon Det virker som du sliter veldig, hva med å prøve litt medisin? Det kan jo legen hjelpe deg med. Jeg tar medisin selv om jeg ikke burde det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Det virker som du sliter veldig, hva med å prøve litt medisin? Det kan jo legen hjelpe deg med. Jeg tar medisin selv om jeg ikke burde det. Hvorfor burde du ikke det? Anonymous poster hash: 848cc...54c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Hvorfor burde du ikke det? Anonymous poster hash: 848cc...54c Bare vet jeg ikke burde det, det er egentlig meningen jeg skal takle dette. Men ser ut som de gjør slik at medisinen ikke virker, det er veldig mye aktivitet i pannen min for tiden. Syns også den har forandret seg fysisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.