Gå til innhold

vil ikke på en ny smell

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,idag har jeg bare en drit dag!! regne med at dette er vanlig og jeg har nå vært ute fra psyk i over 2 mnd. har hatt det veldig greit,sluttet med medisiner 4 dager etter. noen vil nok tenke at dette var altfor fort men jeg har aldri likt tanken på medisiner og følte aldri at de ga meg noe. det har gått veldig bra etterpå men så er det denne følelsen plutselig idag;hvor en føler seg bare så nedfor og greier. men tenker jo egentlig at dette er en normal følelse,kan vel ikke være på topp hele veien,men er livredd for å falle tilbake til depresjonen. så det jeg tenker er vel; skal jeg bare se det an? eller skal jeg være fære var og gå til legen? (var der i uken,og sa alt var greit :) )

vil nok helst slippe legen,er ikke no gjenganger der :)

hva anbefales??

Skrevet

nei,tror kanskje bare det e best å ta kvelden! er i grunnen god medisin å sove og :) god natt

stjernestøv
Skrevet

nei,tror kanskje bare det e best å ta kvelden! er i grunnen god medisin å sove og :) god natt

Forstår at medisiner ikke er greit å ta,bare vær litt obs fremover. Håper du får en god natt med gode drømmer, god natt :)

Skrevet

hei,idag har jeg bare en drit dag!! regne med at dette er vanlig og jeg har nå vært ute fra psyk i over 2 mnd. har hatt det veldig greit,sluttet med medisiner 4 dager etter. noen vil nok tenke at dette var altfor fort men jeg har aldri likt tanken på medisiner og følte aldri at de ga meg noe. det har gått veldig bra etterpå men så er det denne følelsen plutselig idag;hvor en føler seg bare så nedfor og greier. men tenker jo egentlig at dette er en normal følelse,kan vel ikke være på topp hele veien,men er livredd for å falle tilbake til depresjonen. så det jeg tenker er vel; skal jeg bare se det an? eller skal jeg være fære var og gå til legen? (var der i uken,og sa alt var greit :) )

vil nok helst slippe legen,er ikke no gjenganger der :)

hva anbefales??

Seponerte du i samråd med lege? Om ikke synes jeg du skal ta symptomene på alvor og kontakte din fastlege for å forbygge.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

All min erfaring forteller meg at det er de pasienter som følger behandlerens råd som det går bra med. De andre kommer tilbake gang på gang.

Du sluttet at for raskt med medisiner.

Skrevet

hei,takk for svar

legen var i grunnen enig med meg,om at jeg trengte å gå på medisiner,så lenge jeg syns det går greit selv. men jeg skal gå til legen raskt hvis ting forverrer seg :) har en god dag idag igjen

ha en fin dag folkens :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...