AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 Skrevet 6. juli 2014 Etter at jeg startet med Fluoxetin 40 mg i vår, får jeg jevnlig nye blåmerker på beina uten åpenbar grunn. Fortalte dette til legen, og han tok en blodprøve for å sjekke et eller annet (blodplater regner jeg med), og skulle gi beskjed hvis blodprøven var unormal. Jeg har ikke hørt noe, og regner da med at blodprøven var fin. Men blåmerkene dukker stadig opp, og det ser ikke særlig bra ut.. Hva kan jeg gjøre med dette? :/ Anonymous poster hash: 7f700...596 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juli 2014 Skrevet 6. juli 2014 Etter at jeg startet med Fluoxetin 40 mg i vår, får jeg jevnlig nye blåmerker på beina uten åpenbar grunn. Fortalte dette til legen, og han tok en blodprøve for å sjekke et eller annet (blodplater regner jeg med), og skulle gi beskjed hvis blodprøven var unormal. Jeg har ikke hørt noe, og regner da med at blodprøven var fin. Men blåmerkene dukker stadig opp, og det ser ikke særlig bra ut.. Hva kan jeg gjøre med dette? :/ Anonymous poster hash: 7f700...596 Det er vanlig at en får blåmerker av den medisinen, min sønn har hatt samme problem i årevis. Er visst ikke farlig, men ikke kjekt å gå med store blåmerker heller da. Han ser jo helt forslått ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.