stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Er det vanlig at man blir kvitt diagnosene "vedvarende personlighetsendring etter traumer" og "ptsd"? Har hatt flere og, er det vanlig før man får kun en/to? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Det viktige må være å pli kvitt sykdommene/plagene - ikke diagnosene. Vedvarende personlghetsendring.... Det ligger i beskrivelsen at den sjelden går over. PTSD er det mange som blir frisk fra - om de ønsker det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Det viktige må være å pli kvitt sykdommene/plagene - ikke diagnosene. Vedvarende personlghetsendring.... Det ligger i beskrivelsen at den sjelden går over. PTSD er det mange som blir frisk fra - om de ønsker det. Tror jeg er kvitt ptsd, jeg er ikke så fanget i fortiden lenger og har skjeldent mareritt om overgrep. Men vedvarende personlighetsendring, vet ikke om jeg er enig i det. Plutselig var alt fokus på psykose ting, de andre diagnosene druknet i det. Vet ikke om jeg har forandret personlighet, men forandret meg etter overgrepene hvis det er det de mener. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Det viktige må være å pli kvitt sykdommene/plagene - ikke diagnosene. Vedvarende personlghetsendring.... Det ligger i beskrivelsen at den sjelden går over. PTSD er det mange som blir frisk fra - om de ønsker det. Kan det rett å slett bety at jeg ikke har schizofrei? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.