Blomsterfluen Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har alltid hatt anger og omtanke for andre jeg har bare ikke villet vise det. Jeg har forståelse hvordan andre har det og sånt på ekte og på film. Jeg forstår ironi og sarkasme og jeg tror ikke jeg har blitt diagnostisert riktig. Jeg tror ikke jeg har noen diagnose. Psykiateren jeg går til nekter å la meg få prøve å ta en ASD test. Det syns jeg er dumt, fordi jeg føler jeg ikke har diagnosen mer. Når jeg var liten sloss jeg ofte og når jeg skadet motstanderen angret jeg og såg om det gikk bra med ham Selvom det medførte bank og pryl på meg etterpå. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Og når jeg leser på symptomene på ASD kjenner jeg meg ikke igjen på noen av punktene. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Har jeg krav på ny test? Jeg har skikkelig gode sosiale antenner og oppfører meg normalt blant fremmede og venner. Jeg tenker på hvordan jeg ser ut og på hvordan jeg oppfører meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Har jeg krav på ny test? Jeg har skikkelig gode sosiale antenner og oppfører meg normalt blant fremmede og venner. Jeg tenker på hvordan jeg ser ut og på hvordan jeg oppfører meg. Du har rett på ny vurdering. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Du har rett på ny vurdering. Ok. Hva Gjør jeg når mamma nekter meg i å ta ny test fordi hun tror jeg er så aspergers så det bare kan gå an? Hun sier jeg er klassisk aspergers Selvom jeg har egenskaper langt over det normale når det gjelder det sosiale for en asperger. Jeg har også medfølelse å anger og omsorg. Jeg tenker på andre om de har det bra og sier ikke ting høyt som er dumt som jeg syns. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Ok. Hva Gjør jeg når mamma nekter meg i å ta ny test fordi hun tror jeg er så aspergers så det bare kan gå an? Hun sier jeg er klassisk aspergers Selvom jeg har egenskaper langt over det normale når det gjelder det sosiale for en asperger. Jeg har også medfølelse å anger og omsorg. Jeg tenker på andre om de har det bra og sier ikke ting høyt som er dumt som jeg syns. Dette er mellom deg og din lege, hold din mor utenfor. Snakk med legen om deg, om han ikke vil hjelpe be om henvisning til psykolog? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har skikkelig gode sosiale antenner og oppfører meg normalt blant fremmede og venner. Jeg tenker på hvordan jeg ser ut og på hvordan jeg oppfører meg. LOL Har jeg krav på ny test? Ja, det har du. Be om henvisning fra din lege. 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Ok. Hva Gjør jeg når mamma nekter meg i å ta ny test fordi hun tror jeg er så aspergers så det bare kan gå an? Er du myndig bestemmer du slikt selv. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Jeg har alltid hatt anger og omtanke for andre jeg har bare ikke villet vise det. Jeg har forståelse hvordan andre har det og sånt på ekte og på film. Jeg forstår ironi og sarkasme og jeg tror ikke jeg har blitt diagnostisert riktig. Jeg tror ikke jeg har noen diagnose. Psykiateren jeg går til nekter å la meg få prøve å ta en ASD test. Det syns jeg er dumt, fordi jeg føler jeg ikke har diagnosen mer. Når jeg var liten sloss jeg ofte og når jeg skadet motstanderen angret jeg og såg om det gikk bra med ham Selvom det medførte bank og pryl på meg etterpå. Hei! Jeg har selv mye medfølelse. Det måtte det en psykiater til å se/ forstå, men likevel mente psykiater at jeg har Asperger. Så man kan ha sympati og medfølelse med andre og likevel ha diagnosen. 0 Siter
FGT Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Hva var grunnen til at du først fikk asperger diagnosen da, tror du ? Ellers er de trekkene du nevner ikke noe grunnkriterier for å ha AS. Endret 12. juli 2014 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.