Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jammen ikke lett å se lys i tunnelen .. Klarer å kjempe på litt noen timer på morgenen .. Forestille meg ting og tenke noen konstruktive tanker .., kanskje gjøre noe...Så er dagen over:( søvnig og slapp og lei... ser depressivt på mer behandling og 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jammen ikke lett å se lys i tunnelen .. Klarer å kjempe på litt noen timer på morgenen .. Forestille meg ting og tenke noen konstruktive tanker .., kanskje gjøre noe...Så er dagen over:( søvnig og slapp og lei... ser depressivt på mer behandling og Er det ingen lyspunkter i livet ditt? Om så bare få og små? Hold fast ved dem og ta en dag av gangen, det er NÅ du lever...ikke i fremtiden. Carpe diem! Har slitt mye jeg også men har prøvd å se små lyspunkter, f.eks en sol på blå himmel,blomster, barna som forteller meg ting, en god kopp kaffi...små ting. Men selvsagt så er noen ganger alt mørkt, det er da du trenger hjelp. Så ikke gi opp det. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jammen ikke lett å se lys i tunnelen .. Klarer å kjempe på litt noen timer på morgenen .. Forestille meg ting og tenke noen konstruktive tanker .., kanskje gjøre noe...Så er dagen over:( søvnig og slapp og lei... ser depressivt på mer behandling og Nå må du slutte å tulle sånn. Skal du blir bedre må du si ja til mer behanding - både medikamenter og samtaler. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Liker ikke å høre at jeg bare tuller:( men får vel som fortjent .. Ser mørkt på å komme med hode under armen til psykolog og be om godt vær.. Smerter fordi hun har påført meg smerte ( sikkert ik ment slik da men)Lurer på om jeg er umotivert for mer behandling . Hva er vitsen .?SåYdmykende .. Men ydmyker jo meg selv uansett ved å gå slik og skuffer alle og eier ikke nytteverdi- føler m verdiløs og trist. 0 Siter
frosken Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jammen ikke lett å se lys i tunnelen .. Klarer å kjempe på litt noen timer på morgenen .. Forestille meg ting og tenke noen konstruktive tanker .., kanskje gjøre noe...Så er dagen over:( søvnig og slapp og lei... ser depressivt på mer behandling og Problemet med mye av det du har gjort den senere tid, er at det gir lite grunnlag for optimisme mht fremtiden. Det virker litt som om du trøster deg selv med gamle bragder, mens du i svært liten grad tar tak i de nære problemer her og nå. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Problemet med mye av det du har gjort den senere tid, er at det gir lite grunnlag for optimisme mht fremtiden. Det virker litt som om du trøster deg selv med gamle bragder, mens du i svært liten grad tar tak i de nære problemer her og nå. Få bragder å trøste meg over , slått bena under meg selv . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Liker ikke å høre at jeg bare tuller:( men får vel som fortjent .. Ser mørkt på å komme med hode under armen til psykolog og be om godt vær.. Smerter fordi hun har påført meg smerte ( sikkert ik ment slik da men)Lurer på om jeg er umotivert for mer behandling . Hva er vitsen .?SåYdmykende .. Men ydmyker jo meg selv uansett ved å gå slik og skuffer alle og eier ikke nytteverdi- føler m verdiløs og trist. Jeg mener ikke du tuller, livet kan være et Helvete noen ganger. Det viktigste er å ikke gi opp. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Du bryr deg du Stjernestøv- takk! Ja.Tenker hver dag og flere ganger om dagen på at jeg ikke ble funnet sterk nok for jobb:(( klarer ikke legge det fra meg.. Visste det jo på et vis selv men å høre det fra andre nesten ikke til å bære.Møtte selvsagt en av de som ikke ga meg jobb på butikken..hilste når vedk hilste men følte meg dum - og det kjentes så vondt. Slår meg ut. Folk slutter å regne med meg og jeg vil helst være alene. Prøvde å skrive i dag men ripper bare opp i det vonde... Takler ikke terapi heller tydeligvis - har sikkert feil fokus , men klarer ikke annet. Blir brå sint og ulykkelig av den . Lurer på om det hjelper å komme seg vekk litt.. Må på ferie m fam .,, håpet vi slipper andre mest mulig , dessverre må jeg ta noen hensyn - vil jo ikke st fam skal lide:((((( tror barns mine synes jeg er fjern:((((( gidder jo intet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Du bryr deg du Stjernestøv- takk! Ja.Tenker hver dag og flere ganger om dagen på at jeg ikke ble funnet sterk nok for jobb:(( klarer ikke legge det fra meg.. Visste det jo på et vis selv men å høre det fra andre nesten ikke til å bære.Møtte selvsagt en av de som ikke ga meg jobb på butikken..hilste når vedk hilste men følte meg dum - og det kjentes så vondt. Slår meg ut. Folk slutter å regne med meg og jeg vil helst være alene. Prøvde å skrive i dag men ripper bare opp i det vonde... Takler ikke terapi heller tydeligvis - har sikkert feil fokus , men klarer ikke annet. Blir brå sint og ulykkelig av den . Lurer på om det hjelper å komme seg vekk litt.. Må på ferie m fam .,, håpet vi slipper andre mest mulig , dessverre må jeg ta noen hensyn - vil jo ikke st fam skal lide:((((( tror barns mine synes jeg er fjern:((((( gidder jo intet. Ja kanskje du har godt av å komme deg vekk litt fra det vante hjemme, håper dere får en fin ferie. Mine barn merket når jeg var fjern når de var små, utrolig hva de får med seg...spesielt den yngste. Syns det er trist at de måtte vokse opp med en syk mamma, men vi har da hatt gode tider også. Jeg tok bilder når vi var på fjellet, padlet kano og var på ferieturer, eller bare bakte og koste oss hjemme. Ville de skulle ha noe godt å se tilbake på, de liker å se på bilder. Kjenner meg igjen å ville være alene, ikke høre mennesker snakke og får dårlig samvittighet av det. Tenker på deg,vet hvordan det er å ville og ikke få det til....det er ingen som vil være syk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 For en braaaa start på dagen Og så gikk det litt utfor..... Det er karuselldama her Min dag startet motsatt av din. Våknet etter alt for lite søvn vel vitende om at om 2 timer er huset fullt av folk som skal ivaretas både sosialt og med bespisning. Katastrofetenkningen slo inn og tanker som hvordan i helvette skal dette gå, hvorfor kansellerte jeg ikke hele greiene, hva om alt begynner å spinne osvosv. To timer senere raser 3 superenergiske barn inn med mor, far bestefar og etter klemming og kos ble jeg igjen rammet av hvordan i helvette skal dette gå osvosv. Så startet jeg praktiseringen, la bort tankene om....Matlagingen gikk ikke som en lek, men jeg inkluderte aktive barn i prosessen som viste seg å være superflinke både med borddekking, steking av eggerøre, kutte litt av ditt og datt. Og de frydet seg og jeg kjente at det gjorde jeg også. Så bar det ut i solen hvor jeg fikk en pause i solstolen og bare nøt sommervarmen, fellesskapet og varmen jeg kjente i hjertet av å ha de her med oss. Etter timer reiste de. Mennene hadde shinet kjøkkenet og samboer forlot meg for nattejobb. Jeg satte meg på trappa, nøt kveldssolen, en sigarett og sa TAKK høyt. Takket var for at jeg klarte gjennomføringen, at sola varmet, at jeg har en familie jeg elsker, at jeg ikke gjorde et dårlig sjakktrekk og kansellerte noe som gjorde meg så varm og lykkelig og for at jeg nå har mange gode minner fra en på så mange måter vakker dag. I morgen skal både du og jeg møte en ny dag. Ingen vet innholdet av den. Men la oss møte den med mot i brystet Anonymous poster hash: 10432...b09 0 Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Bra jobba:) !!! jeg vil ikke vekk.. Frister ik.. Blir så intenst og jeg ser bare slit:(((((for langt unna sofa og seng og flukt:((())Og må være streng m meg selv ! Min siste skanse å skuffe det jeg har lovt barna! Gikk tur ute i plaskregn og ble nesten sneiet av lynet ... Gjemte meg mye når det var besøk i helga.. men tvang m til å lage et måltid mat.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Lever farlig skjønner jeg, nesten sneiet av lynet Vel her er det jo myyyye positivt. Du lagde mat, du hadde besøk , du har gått tur. Du kommer ikke til å skuffe barna, de er det viktigste du har. Du har en fungerende kropp, armer og ben som bærer deg. Du får pause ut ved behov, men ikke velge sofa, seng og flukt fremfor barna. Jeg vet du ikke kommer til å gjøre det. Som tidligere nevnt, du har styrke nok selv om det til tider ikke føles slik Anonymous poster hash: 10432...b09 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Glemte det mest positive, du ble ikke truffet av lynet Anonymous poster hash: 10432...b09 0 Siter
frosken Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Du bryr deg du Stjernestøv- takk! Ja.Tenker hver dag og flere ganger om dagen på at jeg ikke ble funnet sterk nok for jobb:(( klarer ikke legge det fra meg.. Visste det jo på et vis selv men å høre det fra andre nesten ikke til å bære.Møtte selvsagt en av de som ikke ga meg jobb på butikken..hilste når vedk hilste men følte meg dum - og det kjentes så vondt. Slår meg ut. Folk slutter å regne med meg og jeg vil helst være alene. Prøvde å skrive i dag men ripper bare opp i det vonde... Takler ikke terapi heller tydeligvis - har sikkert feil fokus , men klarer ikke annet. Blir brå sint og ulykkelig av den . Lurer på om det hjelper å komme seg vekk litt.. Må på ferie m fam .,, håpet vi slipper andre mest mulig , dessverre må jeg ta noen hensyn - vil jo ikke st fam skal lide:((((( tror barns mine synes jeg er fjern:((((( gidder jo intet. Var du eneste søker til jobben? 0 Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Frosken det vet du jeg ikke var ... Men dn formelt best kvalifiserte .. Nesten overkvalifisert men har vel ikke de menneskelige egenskaper da .. Min psykolog sikkert vært enig... Og bygdedyret sitter nok i kriker og kroker og ler av min håpløshet .. Kunne tenkt meg å slippe 0 Siter
frosken Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Frosken det vet du jeg ikke var ... Men dn formelt best kvalifiserte .. Nesten overkvalifisert men har vel ikke de menneskelige egenskaper da .. Min psykolog sikkert vært enig... Og bygdedyret sitter nok i kriker og kroker og ler av min håpløshet .. Kunne tenkt meg å slippe Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan tolke så mye ut av det at du ikke fikk jobben. Det kan være noe med måten du valgte å fremstille deg selv på, det kan være at de hadde noen spesifikke preferanser mht noe du ikke hadde, det kan være at de ikke ønsket noen som var overkvalifisert osv. osv. Du har kort og godt ikke vunnet konkurransen om å få akkurat den jobben. De kan ikke vite hvilke menneskelige egenskaper du har og ikke har, de kan kun vite hva de selv oppfattet der og da under intervjuet. Legger for øvrig merke til hvordan du til stadighet tillegger psykologen din tanker og holdninger du umulig kan ha noe særlig grunnlag for. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Jo når hun sier jeg er forstyrret er hun enig m alle som ik ga meg jobb...1-2-3-4!!!(( men slik er livet så bør jo avfinne meg med den harde virkelighet, visne hen.. Later som hun syntes det var synd ... Hadde jeg fått jobb hadde jeg blitt redd da også. Har ingen støtte lenger .. Kjenner kulde uansett . Tror han jeg er gift m og innerst inne distanserer seg - sier han elsker meg , men lurer på om jeg lever på en løgn. Vet ikke om jeg elsker han men sier jeg gjør det for jeg er så glad i ham. Far til barna mine - alle gode minnet.Vi lever i hver våre verdener fortiden / tror han synes det er helt ok .. Bryr seg ikke om at jeg dropper ut av fam felleskapet .. Sluttet omtrent å få meg med.. Kanskje gitt opp.. ?Leier seg filmer han vet jeg ikke ser og set alle fotballkamper som eksisterer på skjermen. .. Er nok ikke særlig tess om dagen , flau av meg tror jeg.,, og gir han økonomiske bekymringer og trolig grå hår... M min latskap , mitt mismot og defensive humør. Litt pessimistisk anlagt er han så når spiriten min er fraværende kan det bli litt surt her i garden. Men gjemmer meg når jeg er lei meg og sur- prøver å forebygge blussende raseri 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jo når hun sier jeg er forstyrret er hun enig m alle som ik ga meg jobb...1-2-3-4!!! (( men slik er livet så bør jo avfinne meg med den harde virkelighet, visne hen.. Later som hun syntes det var synd ... Hadde jeg fått jobb hadde jeg blitt redd da også. Har ingen støtte lenger .. Kjenner kulde uansett . Tror han jeg er gift m og innerst inne distanserer seg - sier han elsker meg , men lurer på om jeg lever på en løgn. Vet ikke om jeg elsker han men sier jeg gjør det for jeg er så glad i ham. Far til barna mine - alle gode minnet.Vi lever i hver våre verdener fortiden / tror han synes det er helt ok .. Bryr seg ikke om at jeg dropper ut av fam felleskapet .. Sluttet omtrent å få meg med.. Kanskje gitt opp.. ?Leier seg filmer han vet jeg ikke ser og set alle fotballkamper som eksisterer på skjermen. .. Er nok ikke særlig tess om dagen , flau av meg tror jeg.,, og gir han økonomiske bekymringer og trolig grå hår... M min latskap , mitt mismot og defensive humør. Litt pessimistisk anlagt er han så når spiriten min er fraværende kan det bli litt surt her i garden. Men gjemmer meg når jeg er lei meg og sur- prøver å forebygge blussende raseri Kanskje på tide å gjøre noe for å komme ut av hengemyra da? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Å gå på jobbintervju uten å få jobben er leit, men en vanlig og triviell ting. Det er noe man bør tåle uten å gjemme seg langt nede i kjelleren. Mannen din sier han er glad i deg, og da synes jeg du skylder å tro på det. Det er godt at du klarer å si at du er glad i ham. Jeg har en følelse av at han trenger å høre det. 0 Siter
frosken Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jo når hun sier jeg er forstyrret er hun enig m alle som ik ga meg jobb...1-2-3-4!!! (( men slik er livet så bør jo avfinne meg med den harde virkelighet, visne hen.. Later som hun syntes det var synd ... Hadde jeg fått jobb hadde jeg blitt redd da også. Har ingen støtte lenger .. Kjenner kulde uansett . Tror han jeg er gift m og innerst inne distanserer seg - sier han elsker meg , men lurer på om jeg lever på en løgn. Vet ikke om jeg elsker han men sier jeg gjør det for jeg er så glad i ham. Far til barna mine - alle gode minnet.Vi lever i hver våre verdener fortiden / tror han synes det er helt ok .. Bryr seg ikke om at jeg dropper ut av fam felleskapet .. Sluttet omtrent å få meg med.. Kanskje gitt opp.. ?Leier seg filmer han vet jeg ikke ser og set alle fotballkamper som eksisterer på skjermen. .. Er nok ikke særlig tess om dagen , flau av meg tror jeg.,, og gir han økonomiske bekymringer og trolig grå hår... M min latskap , mitt mismot og defensive humør. Litt pessimistisk anlagt er han så når spiriten min er fraværende kan det bli litt surt her i garden. Men gjemmer meg når jeg er lei meg og sur- prøver å forebygge blussende raseri Det du skriver her på dol, etterlater et inntrykk av at du for tiden ikke makter å mobilisere/skjerpe deg og møte hverdagens krav på en ryddig måte. Så lenge du fungerer på denne måten, så ville jeg heller ikke ha gitt deg en jobb som innebærer kontakt med sårbare individer. Nå vet ikke jeg om jobben du søkte inneholder mye kontakt av denne typen, men hvis den gjør det, så er det feil tidspunkt for deg i den type jobb. Du må først finne igjen din voksne side og få ryddet opp i alle de paranoide tolkningstendensene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.