Gå til innhold

Korsvei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt støtte fra dere nå..

kort fortalt hadde jeg stor opprydding i venne kretsen min for 5 år tilbake. Hadde et stort oppgjør med meg selv ang mitt levesett samt mennesker jeg omgikk med. En tung tid men det gikk ikke lenge før jeg følte meg lykkelig og glad over avgjørelsen jeg hadde tatt.

Etter en alvorlig sykdom (2 massive hjernestamme infarkt) ble livet mitt snudd på hodet.

Har stått på seroxat 40mg i 3 år som fungerte fint da jeg slet som verst. Det flatet ut følelser og jeg var tolmodig og glad. Minuset er at de jeg hadde beveget meg bortifra plutselig var tilbake. Med tabelettene merket jeg ikke så mye til alt det negative de tilførte livet mitt. Og jeg godtok mer enn noen gang før.

Nå har jeg nedtrapping og står på 10 mg og følelsene velter innover meg. Er så lei av intriger-baksnakk ja egentlig hele gjenget.

Siden april har jeg klart å distansere meg på nytt. Har vært ærlig med de og sagt at jeg ikke trives med vennskapet.

Er det nedtrapping av seroxat så gjør meg så sårbar nå? Er deprimert forde jeg ikke føler lettelse over avgjørelsen min.

-calvin-

Anonymous poster hash: cc63d...886

Anonymous poster hash: cc63d...886

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...