AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Hei! Jeg har nylig startet i en ny sommerjobb, har kun jobbet der i 3 uker (fulltid), men jeg merker at det ikke går så bra som jeg først trodde det skulle gjøre. Jeg går også i behandling hos en psykolog, men pga. denne sommerjobben har jeg måtte tatt fri fra terapi denne sommeren. Terapeuten min har forsåvidt ferie, men jeg hadde fått en vikar. Det som er, er at jeg ikke lenger gleder meg til å jobbe. Nå gråter jeg rett og slett og for helt vondt inni meg bare ved tanken. Jeg utfører fortsatt jobben bra, får alltid gode tilbakemeldinger av kundene og fikk en mye kortere opplæring fordi jeg tydeligvis var så flink allerede. Når jeg kommer hjem derimot visner jeg bare helt, føler meg helt utmattet, sliten og lei. Jeg jobber med mennesker, så det er viktig at jeg er på topp, men nå er jeg redd jeg snart knekker sammen. Anonymous poster hash: 625c7...28c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Det jeg lurte på var om dette bare skyldes fravær av terapi eller om det ligger noe annet bak? Kanskje vanskelig å svare på. Anonymous poster hash: 625c7...28c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Siden det er en sommerjobb, er det snart over. Ta det som en utfordring i å gjøre noe som må gjøres selv om det ikke er så givende. Det er det svært viktig å lære seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Takk for svar! Den er jo faktisk snart over, selv om det ikke helt føles slik.. Jeg skal ihvertfall bite tennene sammen og ta det som en utfordring! Man er jo mye sterkere enn man tror. Anonymous poster hash: 625c7...28c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Takk for svar! Den er jo faktisk snart over, selv om det ikke helt føles slik.. Jeg skal ihvertfall bite tennene sammen og ta det som en utfordring! Man er jo mye sterkere enn man tror. Anonymous poster hash: 625c7...28c Det var så tøft å lese responsen din etter Nhds svar til deg Ble inspirert av hvordan du "snudde" og aktivt velger å bite tenna sammen selv om det utfordrende dager for deg Anonymous poster hash: 8f720...81f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Det var så tøft å lese responsen din etter Nhds svar til deg Ble inspirert av hvordan du "snudde" og aktivt velger å bite tenna sammen selv om det utfordrende dager for deg Anonymous poster hash: 8f720...81f Tusen takk, det var hyggelig å høre! Anonymous poster hash: 625c7...28c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.