Gå til innhold

Hjelp- jeg har bestilt ferie ved et feil tastetrykk:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dum går det an å bli!

Jeg var inne og tittet på en ferie på et sted jeg har bestilt noe én gang før for noen måneder siden. Jeg skulle bare sjekke prisen for to, og trykket send bestilling ( slik jeg gjør andre steder for å sjekke pris), og vips så var jeg belastet fra konto:(

Huff og huff. Har noen gjort det samme, og fikk dere refundert beløpet?? Det står man har angrerett osv... men det kan vel ta lang tid?

Skrevet

Jeg var inne og tittet på en ferie på et sted jeg har bestilt noe én gang før for noen måneder siden. Jeg skulle bare sjekke prisen for to, og trykket send bestilling ( slik jeg gjør andre steder for å sjekke pris), og vips så var jeg belastet fra konto:(

Huff og huff. Har noen gjort det samme, og fikk dere refundert beløpet?? Det står man har angrerett osv... men det kan vel ta lang tid?

Du får ringe i morgen tidlig når de åpner og forklare situasjonen.

Frida Frosk
Skrevet

Hvorfor ikke reise? Det kan jo hende det er meningen på at du skal akkurat dit... :)

Skrevet

I tillegg har transaksjonen gått dobbelt, og det er ingenting annet banken kan gjøre. Så jeg må vente inntil 7 virkerdager for å få dem igjen. Er det rart jeg blir sint da?!?

Skrevet

I tillegg har transaksjonen gått dobbelt, og det er ingenting annet banken kan gjøre. Så jeg må vente inntil 7 virkerdager for å få dem igjen. Er det rart jeg blir sint da?!?

Bruk alltid kredittkort online så slipper du at beløpet blir trukket direkte fra kontoen.

Skrevet

Bruk alltid kredittkort online så slipper du at beløpet blir trukket direkte fra kontoen.

Takk for tips! Har lært ialfall.. være litt mer forsiktig før jeg trykker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...