DoleMari Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Hvor dum går det an å bli! Jeg var inne og tittet på en ferie på et sted jeg har bestilt noe én gang før for noen måneder siden. Jeg skulle bare sjekke prisen for to, og trykket send bestilling ( slik jeg gjør andre steder for å sjekke pris), og vips så var jeg belastet fra konto:( Huff og huff. Har noen gjort det samme, og fikk dere refundert beløpet?? Det står man har angrerett osv... men det kan vel ta lang tid? 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Hvor dum går det an å bli! Jeg var inne og tittet på en ferie på et sted jeg har bestilt noe én gang før for noen måneder siden. Jeg skulle bare sjekke prisen for to, og trykket send bestilling ( slik jeg gjør andre steder for å sjekke pris), og vips så var jeg belastet fra konto:( Huff og huff. Har noen gjort det samme, og fikk dere refundert beløpet?? Det står man har angrerett osv... men det kan vel ta lang tid? Du får ringe i morgen tidlig når de åpner og forklare situasjonen. 0 Siter
Frida Frosk Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Hvor dum går det an å bli!Jeg var inne og tittet på en ferie på et sted jeg har bestilt noe én gang før for noen måneder siden. Jeg skulle bare sjekke prisen for to, og trykket send bestilling ( slik jeg gjør andre steder for å sjekke pris), og vips så var jeg belastet fra konto:( Huff og huff. Har noen gjort det samme, og fikk dere refundert beløpet?? Det står man har angrerett osv... men det kan vel ta lang tid?Hvorfor ikke reise? Det kan jo hende det er meningen på at du skal akkurat dit... 0 Siter
DoleMari Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Skrevet 8. juli 2014 I tillegg har transaksjonen gått dobbelt, og det er ingenting annet banken kan gjøre. Så jeg må vente inntil 7 virkerdager for å få dem igjen. Er det rart jeg blir sint da?!? 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 I tillegg har transaksjonen gått dobbelt, og det er ingenting annet banken kan gjøre. Så jeg må vente inntil 7 virkerdager for å få dem igjen. Er det rart jeg blir sint da?!? Bruk alltid kredittkort online så slipper du at beløpet blir trukket direkte fra kontoen. 0 Siter
DoleMari Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Skrevet 8. juli 2014 Bruk alltid kredittkort online så slipper du at beløpet blir trukket direkte fra kontoen. Takk for tips! Har lært ialfall.. være litt mer forsiktig før jeg trykker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.