AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har vært sykemeldt i en liten prosent i flere måneder. Ble friskmeldt før ferien, men merker at jeg ikke kommer til å greie 100 % etter ferien. Jeg var hos legen nå, tok noen prøver, men jeg turte ikke si noe om hvor bekymret jeg er for jobben. Dvs hele ferien ryker med til disse tankene. Ikke får jeg sove, og jeg er kronisk kvalm om dagen, da jeg bekymrer meg sånn for jobbsituasjonen. Ikke heldig for arbeidsgiver heller med uforutsigbarhet. Anonymous poster hash: ad7f8...1f0 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 En kan ikke få i pose og sekk. Enten må du ta ubehaget med å jobbe 100%, eller så må du ta ubehaget med å snakke med legen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 En kan ikke få i pose og sekk. Enten må du ta ubehaget med å jobbe 100%, elle så må du ta ubehaget med å snakke med legen. Jeg håpet legen skulle nevne det/forstå det. Jeg ble våt av svette, fordi jeg synes det er så beklemmende. Jeg har god utdannelse og jobb og trives egentlig godt, men får helt panikkfølelse ved tanken på det nå. Anonymous poster hash: ad7f8...1f0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.