AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Psykiateren min skal slutte. Jeg har bipolar lidelse og står uten annen oppfølging en fastlegen (som nesten ikke har peiling på psykiatri.) Har gått til behandling i meget mange år. I all denne tid har jeg brukt antipsykotisk medisin, har vært svært mistenksom og hatt mye tankekjør.. Nå om en uke er jeg ferdig for godt hos psykiateren. Og han sier jeg bør slutte med antipykotisk medisin! Føler sterk trygghet med denne medisinen, ikke minst for søvnen sin del. (Har post traumatisk lidelse også.) Er det riktig at jeg bare bør slutte med antipsykotisk medisin nå når jeg står helt uten psykiater og har gått kontinuerlig på det ihverfall i 12-13 år...?? Anonymous poster hash: 5fedf...8e3 Anonymous poster hash: 5fedf...8e3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Psykiateren min skal slutte. Jeg har bipolar lidelse og står uten annen oppfølging en fastlegen (som nesten ikke har peiling på psykiatri.) Har gått til behandling i meget mange år. I all denne tid har jeg brukt antipsykotisk medisin, har vært svært mistenksom og hatt mye tankekjør.. Nå om en uke er jeg ferdig for godt hos psykiateren. Og han sier jeg bør slutte med antipykotisk medisin! Føler sterk trygghet med denne medisinen, ikke minst for søvnen sin del. (Har post traumatisk lidelse også.) Er det riktig at jeg bare bør slutte med antipsykotisk medisin nå når jeg står helt uten psykiater og har gått kontinuerlig på det ihverfall i 12-13 år...?? Anonymous poster hash: 5fedf...8e3 Anonymous poster hash: 5fedf...8e3 Dette hørtes veldig rart ut! Ikke slutt hvis du ikke vil, selv har jeg en lege som vet mer om psykiatri enn dps. Så leger kan kunne mye. Endret 8. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
Gjest Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Psykiateren min skal slutte. Jeg har bipolar lidelse og står uten annen oppfølging en fastlegen (som nesten ikke har peiling på psykiatri.) Har gått til behandling i meget mange år. I all denne tid har jeg brukt antipsykotisk medisin, har vært svært mistenksom og hatt mye tankekjør.. Nå om en uke er jeg ferdig for godt hos psykiateren. Og han sier jeg bør slutte med antipykotisk medisin! Føler sterk trygghet med denne medisinen, ikke minst for søvnen sin del. (Har post traumatisk lidelse også.) Er det riktig at jeg bare bør slutte med antipsykotisk medisin nå når jeg står helt uten psykiater og har gått kontinuerlig på det ihverfall i 12-13 år...?? Anonymous poster hash: 5fedf...8e3 Anonymous poster hash: 5fedf...8e3 Merkelig at han ikke prøvde å seponere den mens han følgte deg opp, hvis han virkelig mente du burde slutte med den. Da kunne han selv vurdert om det var så lurt. Dette høres ikke bra ut. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Helt enig med "eller". Jeg synes du skal fortsette med medisinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.