AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg begynner å tro at det finnes liv andre steder. At demoner i form av avdøde ånder vandrer. Jeg er ikke diagnosisert noe, men er svært suicidal. Har vært innlagt flere ganger, å gått i årelang terapi. Hvorfor føler jeg det er en demon inne i meg som vil jeg skal dø? Jeg ser noen drive med demonutdrivelse, men dette er litt spess.... Men altså. Hva om ånder som ikke er gode kan gå inn i meg? Noen som har noen synspungt uten å si jeg er tal? Det er jo ingenting galt med meg, så forfor kjenner jeg denne kampen innvendig? Å hvorfor føler jeg noen dytte meg mot kanten av et stup. Jeg vet med meg selv, at dette er siste år jeg er her. Siste år jeg ser sommeren. Dette er trist. . Men hvorfor? Psykologen min finner ingen forklaring på dette.. Å tiden renner ut. Anonymous poster hash: ad8b2...63b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg begynner å tro at det finnes liv andre steder. At demoner i form av avdøde ånder vandrer. Jeg er ikke diagnosisert noe, men er svært suicidal. Har vært innlagt flere ganger, å gått i årelang terapi. Hvorfor føler jeg det er en demon inne i meg som vil jeg skal dø? Jeg ser noen drive med demonutdrivelse, men dette er litt spess.... Men altså. Hva om ånder som ikke er gode kan gå inn i meg? Noen som har noen synspungt uten å si jeg er tal? Det er jo ingenting galt med meg, så forfor kjenner jeg denne kampen innvendig? Å hvorfor føler jeg noen dytte meg mot kanten av et stup. Jeg vet med meg selv, at dette er siste år jeg er her. Siste år jeg ser sommeren. Dette er trist. . Men hvorfor? Psykologen min finner ingen forklaring på dette.. Å tiden renner ut.Anonymous poster hash: ad8b2...63b Jeg tror deg, du må prøve å få fokus bort fra dette. Høre glade sanger og gjøre glade ting i hverdagen, fokusere på det positive. Du må for all del IKKE ta selvmord. 0 Siter
ISW Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Hvis du ikke sliter med noe depressivt eller noe annet som gjør livet uutholdelig å leve, så kan det jo kanskje tenkes at du sliter med i beste fall mange tvangstanker om døden, eller noe verre, at du har en form for psykotisk lidelse hvor indre stemmer kommanderer selvdestruktivitet? Ikke vet jeg, men jeg tviler på at djevelutdrivelse fungerer. Dette er ikke demoner, det er en del av deg selv og dine egne tanker. Hvorfor skulle du ville dø, hvis alt er bra? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Hvis du ikke sliter med noe depressivt eller noe annet som gjør livet uutholdelig å leve, så kan det jo kanskje tenkes at du sliter med i beste fall mange tvangstanker om døden, eller noe verre, at du har en form for psykotisk lidelse hvor indre stemmer kommanderer selvdestruktivitet? Ikke vet jeg, men jeg tviler på at djevelutdrivelse fungerer. Dette er ikke demoner, det er en del av deg selv og dine egne tanker. Hvorfor skulle du ville dø, hvis alt er bra? Tror du han har det bra? 0 Siter
ISW Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Tror du han har det bra? Vedkommende skriver jo at ingenting er galt og at vedkommende ikke forstår hvorfor dette skjer.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg sliter med dette. Veldig. Har et bra liv. Men vet jeg må dø. ... Det er bare slik. Har igrunn blitt vanst med tanken. Å det skremmer meg ikke lenger, synes bare det er dumt å trist at familien min må se meg bli borte. Skal jo ikke være slik..Anonymous poster hash: ad8b2...63b 0 Siter
ISW Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Kjenner du deg igjen i denne her:? http://www.klara-klok.no/spoersmaal/109906 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Vedkommende skriver jo at ingenting er galt og at vedkommende ikke forstår hvorfor dette skjer.. Her er det noe "galt", det er helt sikkert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg sliter med dette. Veldig. Har et bra liv. Men vet jeg må dø. ... Det er bare slik. Har igrunn blitt vanst med tanken. Å det skremmer meg ikke lenger, synes bare det er dumt å trist at familien min må se meg bli borte. Skal jo ikke være slik..Anonymous poster hash: ad8b2...63b Du må ikke dø! Dette er ikke dine tanker, du vil leve og ha det godt. Prøv å velg bort denne tanken om å dø, prøv å erstatt den med andre tanker. Tenk på noe fint, et fint minne eller se på bilde av noen du ser opp til...en god person. Du får det ikke bra om du dør, det blir sletts ikke bra. 0 Siter
ISW Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Her er det noe "galt", det er helt sikkert. Det er det helt utvilsomt. Men det høres ikke ut som "vanlig" suicidalitet (hva enn nå det måtte være) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Det er det helt utvilsomt. Men det høres ikke ut som "vanlig" suicidalitet (hva enn nå det måtte være) Vet ikke hva som er vanlig jeg, jeg fikk tanker om å hoppe i elven...det var noe "noen" påførrte meg, jeg vil sletts ikke dø. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg kjenner meg igjen fra de periodene jeg har vært deprimert på mitt verste, bortsett fra at jeg ikke hadde tanker om demoner eller noe sånt. Men jeg kjenner igjen en indre kamp, og følelsen av å sakte men sikkert bli dyttet mot ett stup. Etter å ha blitt bedre har jeg hatt følelsen av at jeg har ristet det av meg, og jeg har/hadde stadig hatt følelsen av å ville se meg bak skulderen" for å på en måte forsikre meg om at depresjonen ikke innhentet meg igjen. Jeg kan godt se for meg og føle depresjonen som en demon, men kun som en metafor, og ikke som noe som virkelig er der som det høres ut som du gjør? Jeg håper de finner ut hva det er med deg, at du får medisiner og har god støtte rundt deg fra flere hold. Hold ut! Det er verdt det! Anonymous poster hash: d8a37...2ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Takk venner. Jeg prøver hver dag. Anonymous poster hash: ad8b2...63b 0 Siter
ISW Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Vet ikke hva som er vanlig jeg, jeg fikk tanker om å hoppe i elven...det var noe "noen" påførrte meg, jeg vil sletts ikke dø. Det du kaller tanker som "noen" påførte deg har et navn. Det kalles egodystone tanker. Hadde ikke disse eksistert, så hadde ingen hatt tvangslidelser og en del andre angstlidelser. Jeg tror det er lurt å akseptere at hjernen kommer opp med mye dritt, og selv om tankene føles fremmede for deg, så er det dine tanker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Det du kaller tanker som "noen" påførte deg har et navn. Det kalles egodystone tanker. Hadde ikke disse eksistert, så hadde ingen hatt tvangslidelser og en del andre angstlidelser. Jeg tror det er lurt å akseptere at hjernen kommer opp med mye dritt, og selv om tankene føles fremmede for deg, så er det dine tanker. En annen kaldte det thought insertion, jeg kaller det påførte tanker. Jeg observerer tankene og ja det er mye rart som kommer inn, når jeg satt på venterommet hos legen fikk jeg inn masse. Bla "Halleluja, i Jesu kristi navn, amen", da tenkte jeg "En her er kristen. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor tro på stemmen som sier du vil dø? Hvis det faktisk er en demon kan du regne med at den lyver. Såpass mye kristendom kan jeg ;-) Jeg tror ikke på demoner, bortsett fra de man lager i sitt eget hode. 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 En annen kaldte det thought insertion, jeg kaller det påførte tanker. Jeg observerer tankene og ja det er mye rart som kommer inn, når jeg satt på venterommet hos legen fikk jeg inn masse. Bla "Halleluja, i Jesu kristi navn, amen", da tenkte jeg "En her er kristen. Ja, det er nok relativt stor sannsynlighet for at en av pasientene på venterommet er kristen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Det handler ikke om å tro på den stemmen. Det er ingen typisk stemme. Det er bare sånn at jeg VET. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg bare vet det. Veldig spesiellt å skjønner det kan høres rart ut. Jeg er absolutt ikke kristen, men det rare er at resten av familien har også visst, å det har skjedd dem fæle ting . Det er som en forbannelse, vi kan ikke ha det for godt, hver gang vi hadde det bra ble vi nesten straffa etterpå, noen døde, igjen, eller ulykker. Why???? Takk for alle svar. Setter stor pris på det!!Anonymous poster hash: ad8b2...63b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Takk spesiellt til Stjernestøv .Anonymous poster hash: ad8b2...63b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.