AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Hei! Jeg håper det er vanlig å savne terapien i ferien, for jeg savner den virkelig. Det hadde sikkert gått bedre om det ikke hadde skjedd så mye rundt meg nå, men det står jo alltid på som verst når jeg ikke kan møte i behandling og behandleren min har ferie. Det var egentlig meningen at jeg skulle ha en vikar, men måtte avbestille timen pga. jobb - det er ikke et alternativ for meg å ikke jobbe, jeg er student og trenger sårt pengene. Nå har jeg funnet ut at jeg har fri neste fredag og lurer på om det er greit å ringe fastlegen og spørre henne om en time? Hun har fulgt meg opp jevnt over og det var hun som henviste meg. Men jeg har på en måte ikke lyst til å misbruke hennes tid heller. Hva er greit? Anonymous poster hash: 4d44b...57b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Min fastlege har alltid sagt (når høres det sikkert ut som jeg er der ofte, men det er jeg ikke, ikke nå lenger); bare ring, og det er bare å bestille time, ikke vær redd for å bruke av tiden min, om det så bare er for å fortelle at det går bra, så skal du ikke være redd for det! Anonymous poster hash: 7e1c6...d49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Å spørre er greit :-) Da tar jeg en telefon dit i morgen og hører, takk for raskt svar! :-) Min fastlege har alltid sagt (når høres det sikkert ut som jeg er der ofte, men det er jeg ikke, ikke nå lenger); bare ring, og det er bare å bestille time, ikke vær redd for å bruke av tiden min, om det så bare er for å fortelle at det går bra, så skal du ikke være redd for det! Anonymous poster hash: 7e1c6...d49 Det høres ut som en flott fastlege! Jeg tror egentlig min tenker det samme, men jeg er ikke helt sikker. Jeg skal ihvertfall ta en telefon dit og forhøre meg med henne :-) Anonymous poster hash: 4d44b...57b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Da tar jeg en telefon dit i morgen og hører, takk for raskt svar! :-) Det høres ut som en flott fastlege! Jeg tror egentlig min tenker det samme, men jeg er ikke helt sikker. Jeg skal ihvertfall ta en telefon dit og forhøre meg med henne :-) Anonymous poster hash: 4d44b...57b Det er hun! Og det synes jeg du skal! Anonymous poster hash: 7e1c6...d49 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.