Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kan jeg ta noen cider selvv om jeg tar medisin eller må jegg ikke ta medisin om kvelden da?

Vet at mange spør om d men må spør jeg og.

Skrevet

Kommer vel litt an på hva slags medisiner du står på, men jeg skal være ærlig å innrømme at jeg drikker selv om jeg står på medisiner, men ikke store mengdene.

Idag blir det to cider.

Du må jo nesten se hvordan du reagerer på alkohol + medisiner..start med èn cider og se hva som skjer

stjernestøv
Skrevet

Ok takk. Får prøve med en cider først. Vil ikke dø.

Skrevet

Ok takk. Får prøve med en cider først. Vil ikke dø.

Og hvordan og hvorfor skal du "kose" deg med en cider hvis du er redd for å dø av det? Da hadde ihvertfall jeg overhodet ikke sett poenget.

stjernestøv
Skrevet

Var min sønn som spurte om vi skulle ta oss noen cider. Men kan jo la være også. Tror du man kan dø av det? Kjenner fol som drikker men han ene dropper kveldsdosen da. Får vel ikke sove da.

Skrevet

Var min sønn som spurte om vi skulle ta oss noen cider. Men kan jo la være også. Tror du man kan dø av det? Kjenner fol som drikker men han ene dropper kveldsdosen da. Får vel ikke sove da.

Men synes du det er hyggelig å drikke cider hvis du er redd for å dø av det??? Virker jo helt høl i hue  ;)

stjernestøv
Skrevet

Nei blir jo redd da,derfor jeg spør her. Fikk foressten hjelp av erkeengelen michael i dag. Ble glad for det.

Skrevet

Nei blir jo redd da,derfor jeg spør her. Fikk foressten hjelp av erkeengelen michael i dag. Ble glad for det.

Tror ikke helt at du skjønner hva jeg mener. Jeg mener: hvorfor drikke cider, eller lure på om du skal drikke cider, når du er redd for at du kan dø av det?

stjernestøv
Skrevet

Ja d va detda....

Gjest gjesteleser
Skrevet

Hold deg langt unna alkohol når du har det sånn som nå. Når du har kommet opp i dose og blitt en god del mer stabil, kan du evt. snakke med legen din om å droppe kveldsdose for å kunne kose deg med et par cider. Men sånn som du er nå er alkohol definitivt ikke bra.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var på grunn av redsel for dødsfall du spurte, for det nevnte du ikke noe om i hovedinnlegget...

Men gjør som de andre sier..IKKE drikk i den tilstanden du er i. Du kan prøve når du er blitt mer stabil...

stjernestøv
Skrevet

Ok da hører jeg på dere. Har tatt noen slurker men heller resten ut. Jeg tørr ikke.

Skrevet

Ok da hører jeg på dere. Har tatt noen slurker men heller resten ut. Jeg tørr ikke.

BRA du ser det! Og er vel godt at du fikk så godt råd her, i stede for å få angst av å drikke litt.

stjernestøv
Skrevet

Sant det. Får heller ta vival.

Skrevet

Hvorfor sier du at du heller får ta en vival nå?  :)

stjernestøv
Skrevet

Til i natt så jeg ikke blir så redd. Er ikke hjemme så det er andre energier her,men glad jeg ikke er hjemme. Er på en liten ferietur.

Skrevet

Til i natt så jeg ikke blir så redd. Er ikke hjemme så det er andre energier her,men glad jeg ikke er hjemme. Er på en liten ferietur.

Ok, da forstår jeg.

Skrevet

Jeg tar mer medisiner enn deg og jeg skal nå ta meg en pils til kampen i dag :-)

Alkohol har aldri vært noe problem for meg til mine medisiner. Men det er nok veldig individuelt og man må prøve seg fram og være forsiktig.

Jeg tror det primært er beroligende medisin (benzo) og en del smertestillende man må være på vakt med.

stjernestøv
Skrevet

Ok takk. Bra du koser deg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bedre enn alkohol.

Anonymous poster hash: 3bedb...257

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...