frosken Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Når du er så dårlig som du er nå, så synes jeg ikke du skal drikke alkohol. Gi hjernen din best mulig forhold til å komme seg raskest mulig over på et bedre spor:-) Håper du får en rolig natt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Jada er det nok. Håper du får litt fritid på turen. Kos deg! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Skrevet 10. juli 2014 Takk for det dere :-). I natt hadde jeg opplevelser,så masse bilder og filmer og jeg ble ikke redd. Det va spennende å se hvem som hadde ligget i sengen jeg lå i. Og en liten bergens jente snakket i hodet mitt,jeg hjalp henne inn i lyset. Godt å kunne hjelpe folk...ånder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Skrevet 10. juli 2014 Tenker på den jenta,lenge siden jeg har hørt noen så klart. Like klar som et menneske,når jeg leste i journaler at jeg hørte stemner tenkte jeg det var påførte tanker. Men det var virkelig stemmer. Lille jenta følte seg missforstått. Ville hjelpe henne,hvis hun kommer i natt har jeg ikke klart det. Er det vanlig å høre så tydelige stemmer? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Skrevet 10. juli 2014 Lurer bare på om jeg blir mer åpen av zeldox? Høre stemmer,er det en bivirkning? Vil du ha kontakt? Ta zeldox. 0 Siter
frosken Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Lurer bare på om jeg blir mer åpen av zeldox? Høre stemmer,er det en bivirkning? Vil du ha kontakt? Ta zeldox. Jeg er overbevist om at du ikke blir mer åpen av zeldox. Når du er såpass dårlig som du har vært denne gangen, så er det ikke gitt at zeldox umiddelbart hjelper deg godt nok. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Skrevet 10. juli 2014 Nei det tar sin tid. Men er ikke redd små jenter eller å se folk,er mørke krefter jeg er redd. Tror erkeengelen michael hjelper meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Skrevet 10. juli 2014 Og selvføkgelig finnes det fysiske engler og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Skrevet 10. juli 2014 Og selvføkgelig finnes det fysiske engler og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.