Gå til innhold

Positiv opplevelse idag :) + 2 spm til NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk til legen som avtalt, han som ikke ville endre på medisinene mine...

Han hadde gått gjennom situasjonen, vi tok en "innkomstsamtale" (selv om det bare var på den delen av psyk jeg går til). Dette var for at han skulle bli litt kjent med meg.

Ganske tidlig i samtalen kom han med at jeg burde begynne med Lithionit igjen snarest mulig, raskt...og så han som ikke ville endre noe...det kom etterhvert fram at han mente at det ikke skulle justeres på medisinene med en gang.

Vet ikke når jeg skal få starte igjen, men gleder meg faktisk...det var akkurat dette som var målet mitt da jeg kom dit idag!

NHD: Er det en langvarig prosess å komme opp i samme doser som jeg gikk på

før? 83+83(var oppe i 83+125 en periode)

Blir det mange blodprøver? tett?

Jeg skal ikke være innlagt når jeg blir satt på Lithionit denne gangen trur jeg, det er i alle fall ikke snakk om det.

Kan hende jeg legger hele den planlagte reinnleggelsen som er meninga jeg skal ha i høst dø. Fikk vite at denne legen jeg har fått, driver med kognitiv terapi, det er hovedlinja til den posten jeg evt. skulle legges inn på...men en innleggelse innebærer så mye mer, struktur, sosialt samspill, undervisninger, treninger ol..jaja, jeg får se hva som skjer...

skal treffe legen neste onsdag også

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det bør gå raskt. Jeg ville gitt deg halv dose (42+42) i 10 dager. Deretter målt serummkons. Så justert dosen til riktig nivå.

Alt gjennomført på to uker.

Skrevet

Nei, det bør gå raskt. Jeg ville gitt deg halv dose (42+42) i 10 dager. Deretter målt serummkons. Så justert dosen til riktig nivå.

Alt gjennomført på to uker.

Ok - tusen takk for svar!

Da satser jeg på at det går relativt raskt !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...