missmas Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Etter at jeg begynte på Abilify klager guttene over at jeg er så tørr at de får vondt i kuken. Glidemidden er forsøkt, funket ikke. Problemet er at hodet mitt vil eksplodere om jeg slutter på Abilify. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Etter at jeg begynte på Abilify klager guttene over at jeg er så tørr at de får vondt i kuken. Glidemidden er forsøkt, funket ikke. Problemet er at hodet mitt vil eksplodere om jeg slutter på Abilify. "guttene"? Anonymous poster hash: 78738...e41 0 Siter
frosken Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Etter at jeg begynte på Abilify klager guttene over at jeg er så tørr at de får vondt i kuken. Glidemidden er forsøkt, funket ikke. Problemet er at hodet mitt vil eksplodere om jeg slutter på Abilify. Du MÅ ikke slutte på Abilify nå. Husker du hvor dårlig du ble da du fikk den maniske psykosen og hvor lang tid du har brukt på å komme deg igjen? Hvis du nå er på ferie og begynner å bli dårlig, så må du ta kontakt med helsepersonell der du er - evt. ringe forsikringsselskapet ditt - og få råd om hva du bør gjøre. Ta vare på deg selv som best du kan! 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2014 Skrevet 10. juli 2014 Etter at jeg begynte på Abilify klager guttene over at jeg er så tørr at de får vondt i kuken. Glidemidden er forsøkt, funket ikke. Problemet er at hodet mitt vil eksplodere om jeg slutter på Abilify. Snille deg. Søk opp dine gamle innlegg, les dem grundig. Ikke slutt på Abilify. Det er ikke så lenge siden du begynte å kjenne deg mye bedre, tvilhold på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.