stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ja, for det er jeg. Er jo ikke så mange inntrykk der, vi hørte litt musikk. Er det flere som blir sliten av å sitte i bil? Ikke kjørte jeg heller, men fikk nervetrøbbel hver gang det kom en bil imot...så ut som vi skulle kræsje. Og jeg som må dusje og farge håret i dag, ja har noen grå nå jeg helst vil bli kvitt. Pleier dere å farge håret selv? 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ja, for det er jeg. Er jo ikke så mange inntrykk der, vi hørte litt musikk. Er det flere som blir sliten av å sitte i bil? Ikke kjørte jeg heller, men fikk nervetrøbbel hver gang det kom en bil imot...så ut som vi skulle kræsje. Og jeg som må dusje og farge håret i dag, ja har noen grå nå jeg helst vil bli kvitt. Pleier dere å farge håret selv? Det er et tegn på at du ikke har det bra. Forsøk å skjerm deg endel for inntrykk noen dager, sett aktiviteten på lavbluss. Slapp av og vern om deg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Det er et tegn på at du ikke har det bra. Forsøk å skjerm deg endel for inntrykk noen dager, sett aktiviteten på lavbluss. Slapp av og vern om deg selv. Får gjøre det, inntar sofaen tror jeg og serier. Tåler så lite at jeg blir irritert, har ikke lyst å høre folk snakke eller snakke men må jo det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Godt jeg har vival, det er sånn uro-sliten. Blir gal av dette snart! Og jeg så blanke blomster, tro det eller ei..kan se konturene selv om de er blanke. Noen som prøver å oppmuntremeg kanskje. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Jeg elsker å kjøre bil selv, men er mye mer stresset når jeg sitter på med andre. Samboer striper håret mitt Det er så deilig, da jeg blir stressa hos frisør Anonymous poster hash: c07e1...7b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Jeg elsker å kjøre bil selv, men er mye mer stresset når jeg sitter på med andre. Samboer striper håret mitt Det er så deilig, da jeg blir stressa hos frisør Anonymous poster hash: c07e1...7b7 Jeg liker ikke å kjøre bil, har dispensasjon men har bare kjørt en gang etter jeg fikk det. Har lyst å kjøre men tør ikke, kjøpte meg jo bil og alt...den står nå der. Jeg og blir veldig uvel og stressa hos frisør...skal ikke klippe meg på leeeenge. Min samboer hjelper meg med farging, flinke menn vi har Har gjort det nå og det ble litt lyst, men bedre det enn grå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Jeg liker ikke å kjøre bil, har dispensasjon men har bare kjørt en gang etter jeg fikk det. Har lyst å kjøre men tør ikke, kjøpte meg jo bil og alt...den står nå der. Jeg og blir veldig uvel og stressa hos frisør...skal ikke klippe meg på leeeenge. Min samboer hjelper meg med farging, flinke menn vi har Har gjort det nå og det ble litt lyst, men bedre det enn grå Kanskje det blir kjøring senere? Jeg har elsket å kjøre bil siden jeg tok sertifikat. Nå står bilen mest parkert, men det er fordi jeg har alt så nært at bena blir det mest naturlige å bruke Gode mennene våre Her blir det også alltdi litt lyst ved striping de første dagene. Og etter et par dager er man vant til og synes det er så fint atte Anonymous poster hash: c07e1...7b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Kanskje det blir kjøring senere? Jeg har elsket å kjøre bil siden jeg tok sertifikat. Nå står bilen mest parkert, men det er fordi jeg har alt så nært at bena blir det mest naturlige å bruke Gode mennene våre Her blir det også alltdi litt lyst ved striping de første dagene. Og etter et par dager er man vant til og synes det er så fint atte Anonymous poster hash: c07e1...7b7 Har veldig lyst å kjøre da, er bare så pysete. Alt er ganske nært her også heldigvis, men mannen kjører meg hit og dit. Snill Ja Blir vel vant til det ja, pleier jo det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ta med mannen til litt øde områder når du føler for det å begynn trene litt der Anonymous poster hash: c07e1...7b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Ta med mannen til litt øde områder når du føler for det å begynn trene litt der Anonymous poster hash: c07e1...7b7 Ja det kan jeg jo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Klart du kan Anonymous poster hash: c07e1...7b7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Klart du kan Anonymous poster hash: c07e1...7b7 Takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Det er et tegn på at du ikke har det bra. Forsøk å skjerm deg endel for inntrykk noen dager, sett aktiviteten på lavbluss. Slapp av og vern om deg selv. Betyr det at jeg ikke skal snakke i telefonen også? Blir sliten av det og, var og hentet x-files dvder jeg har bestilt. Bør jeg vente med det og? Iallefall bare se en episode om dagen? Er skjerming å ikke gjør noe i det hele tatt? 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Betyr det at jeg ikke skal snakke i telefonen også? Blir sliten av det og, var og hentet x-files dvder jeg har bestilt. Bør jeg vente med det og? Iallefall bare se en episode om dagen? Er skjerming å ikke gjør noe i det hele tatt? Det betyr egentlig å redusere inntrykk. Jeg synes du godt kan gjøre deg litt utilgjengelig for andre enn nærmeste familie, forklar dem at du ikke føler deg så bra. Kjenn etter hva som gjør deg sliten og hva som trigger tanker og syner, og forsøk å reduser deretter. Du må gjerne se Xfiles, glitrende serie forøvrig, men prøv med kun 1 episode og ikke rett før sengetid i første omgang. Det er ikke nå til tirsdag men neste du skal til legen igjen, ikke sant? Går det ok med medisinene? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Det betyr egentlig å redusere inntrykk. Jeg synes du godt kan gjøre deg litt utilgjengelig for andre enn nærmeste familie, forklar dem at du ikke føler deg så bra. Kjenn etter hva som gjør deg sliten og hva som trigger tanker og syner, og forsøk å reduser deretter. Du må gjerne se Xfiles, glitrende serie forøvrig, men prøv med kun 1 episode og ikke rett før sengetid i første omgang. Det er ikke nå til tirsdag men neste du skal til legen igjen, ikke sant? Går det ok med medisinene? Ok takk Hodet og kroppen kjennes så sliten, får ligge i sofaen og se en episode xfiles. Så jo på det før men husker det ikke, fordelen med dårlig hukommelse. Da holder jeg meg inne resten av helga og vil ikke ta imot besøk eller telefoner, bare meldinger. Onsdag 23 skal jeg til lege, veldig tidlig og. Tar medisinene men de funker ikke, tror det er sterke krefter i sving...motarbeiding. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ok takk Hodet og kroppen kjennes så sliten, får ligge i sofaen og se en episode xfiles. Så jo på det før men husker det ikke, fordelen med dårlig hukommelse. Da holder jeg meg inne resten av helga og vil ikke ta imot besøk eller telefoner, bare meldinger. Onsdag 23 skal jeg til lege, veldig tidlig og. Tar medisinene men de funker ikke, tror det er sterke krefter i sving...motarbeiding. Flott stjernestøv om du klarer det nå i helgen. Hvil deg og slapp av. Medisiner tar tid, merker du ingen bedring etterhvert så rådfører du deg med vikaren, men ta det problemet etterhvert. Nå skal du bare fokusere på å hvile hodet ditt. Kos deg med X files :-) 0 Siter
ISW Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Jeg vet ikke hva som er normalt å bli. Selv har jeg kjørt 1450 km på to dager nå (og jeg blir også litt nervøs pga motgående trafikk). Jeg følte meg litt sliten i går men i dag har det gått bra. Men jeg takker Zeldox en del for at det har gått så smertefritt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 (endret) Flott stjernestøv om du klarer det nå i helgen. Hvil deg og slapp av. Medisiner tar tid, merker du ingen bedring etterhvert så rådfører du deg med vikaren, men ta det problemet etterhvert. Nå skal du bare fokusere på å hvile hodet ditt. Kos deg med X files :-) Sett en episode nå, var heftige saker ja. Lys/utenomjordiske og implantater. Har du sett alle? Jeg kjøpte alle, får se en for dagen Må se noe lettere nå før leggetid hehe. Tror du det er sånn det er? At det skjer slike ting men det får ikke komme ut? Han ene var jo på psykiatrisk med schizofreni, var han som drepte de andre. Endret 11. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Jeg vet ikke hva som er normalt å bli. Selv har jeg kjørt 1450 km på to dager nå (og jeg blir også litt nervøs pga motgående trafikk). Jeg følte meg litt sliten i går men i dag har det gått bra. Men jeg takker Zeldox en del for at det har gått så smertefritt. Vet du hvor lang tid det tar før zeldox virker, husker du det? Ja alle blir vel sliten av å kjøre, men ikke min mann....han kan kjøre og kjøre i evigheter. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Jeg ville vel egentlig sagt at du burde holde deg unna slikt som x-files, du som er så opptatt av det overnaturlige bør ikke fore deg med noe som helst som stimulerer den siden av deg nå. Se på komedier, fine filmer uten noe som trigger deg på noen måte. Jeg vil tro det kunne vært en viktig del av å skjerme deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.