XbellaX Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Sett en episode nå, var heftige saker ja. Lys/utenomjordiske og implantater. Har du sett alle? Jeg kjøpte alle, får se en for dagen Må se noe lettere nå før leggetid hehe. Tror du det er sånn det er? At det skjer slike ting men det får ikke komme ut? Han ene var jo på psykiatrisk med schizofreni, var han som drepte de andre. Det er en god serie uten tvil, men det er ikke noe du skal fråtse i når du er så sensitiv som du er akkurat nå. Dersom episoden skaper mye tanker og trigger syner hos deg synes jeg du skal spare dette til når du er mer stabil. (Nå har du fått meg til å ville kjøpe hele samleboksen!) ;-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Jeg ville vel egentlig sagt at du burde holde deg unna slikt som x-files, du som er så opptatt av det overnaturlige bør ikke fore deg med noe som helst som stimulerer den siden av deg nå. Se på komedier, fine filmer uten noe som trigger deg på noen måte. Jeg vil tro det kunne vært en viktig del av å skjerme deg. Kanskje det, bør kanskje vente med xfiles til medisinene virker, hvis de virker. Men skal se noe lettere nå, men jeg tenkte jo mitt når det var et lys som bortførte dem. Jeg ser jo lys. Sist jeg trakk englekort fikk jeg "shield youself", det passet jo bra 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Det er en god serie uten tvil, men det er ikke noe du skal fråtse i når du er så sensitiv som du er akkurat nå. Dersom episoden skaper mye tanker og trigger syner hos deg synes jeg du skal spare dette til når du er mer stabil. (Nå har du fått meg til å ville kjøpe hele samleboksen!) ;-) Ja det er en god serie, du burde kjøpe den Er jo spennende, jeg bør sikkert vente å se om medisinen virker først men skal se alle. Men haster jo ikke, har jo alle nå og min sønn likte det og men sa "dette tåler ikke du". Så de merker jo det er noe med meg for tiden. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Ja det er en god serie, du burde kjøpe den Er jo spennende, jeg bør sikkert vente å se om medisinen virker først men skal se alle. Men haster jo ikke, har jo alle nå og min sønn likte det og men sa "dette tåler ikke du". Så de merker jo det er noe med meg for tiden. Jeg er litt opptatt av at du skal forsøke å kjenne etter selv om dette er bra for deg eller ikke, at du lytter til din sønn og føler deg i tvil synes jeg er kjempe flott. Legg samleboksen i skapet og hent frem noen teite komedier, ta deg en liten rusletur i løpet av helgen, lag noe godt til middag, spis jordbær. Dvdene venter på deg når du kjenner deg litt mer motstandsdyktig :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Jeg er litt opptatt av at du skal forsøke å kjenne etter selv om dette er bra for deg eller ikke, at du lytter til din sønn og føler deg i tvil synes jeg er kjempe flott. Legg samleboksen i skapet og hent frem noen teite komedier, ta deg en liten rusletur i løpet av helgen, lag noe godt til middag, spis jordbær. Dvdene venter på deg når du kjenner deg litt mer motstandsdyktig :-) Takk for tipsene Ja de venter de. Trakk englekort, vet ikke om du tror på sånt? I dag fikk jeg "belive and trust", så jeg får stole og tro på at det ordner seg. 0 Siter
ISW Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Vet du hvor lang tid det tar før zeldox virker, husker du det? Ja alle blir vel sliten av å kjøre, men ikke min mann....han kan kjøre og kjøre i evigheter. Mot angst/tåpelig tankevirksomhet og tvil: for meg nesten akutt effekt. Mot psykose: vet ikke, men jeg har hørt cirka en uke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Skrevet 11. juli 2014 Mot angst/tåpelig tankevirksomhet og tvil: for meg nesten akutt effekt. Mot psykose: vet ikke, men jeg har hørt cirka en uke. Ok takk. Har gått over en uke nå, kanskje jeg er bedre uten at jeg merker det. Legen sa jo jeg så roligere ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.