Gå til innhold

Hørte stemmer i natt NHD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en psykoselidelse, men har vært godt medisinert i flere år.

Har hatt noen veldig fine dager i det siste, og nærmest følt meg euforisk, og oppstemt. Følte jeg hadde kontroll og alt.

Nå i natt, så hørte jeg igjen stemmer. Jeg er ikke i ferd med å bli psykotisk, fordi jeg er fullstendig klar over at det er ekko av mine egne tanker.

Men uansett, utrolig slitsomt. Fikk ikke sove i natt pga stemmene. Er så redd for å bli dårlig på ferie.

Kan det hende at det er varmen som gjør at jeg hører dette?, over 30 grader her. Jeg tåler varme dårlig.

I dag morges så var stemmene plutselig helt borte igjen, og har ikke hørt noen stemmer i løpet av dagen. Så kanskje jeg bare bør håpe det går over av seg selv. Kan slikt komme og gå, i liket med f.eks hodepine?.

Tar Zyprexa. Anonymous poster hash: 01fad...8ce

stjernestøv
Skrevet

Har en psykoselidelse, men har vært godt medisinert i flere år.

Har hatt noen veldig fine dager i det siste, og nærmest følt meg euforisk, og oppstemt. Følte jeg hadde kontroll og alt.

Nå i natt, så hørte jeg igjen stemmer. Jeg er ikke i ferd med å bli psykotisk, fordi jeg er fullstendig klar over at det er ekko av mine egne tanker.

Men uansett, utrolig slitsomt. Fikk ikke sove i natt pga stemmene. Er så redd for å bli dårlig på ferie.

Kan det hende at det er varmen som gjør at jeg hører dette?, over 30 grader her. Jeg tåler varme dårlig.

I dag morges så var stemmene plutselig helt borte igjen, og har ikke hørt noen stemmer i løpet av dagen. Så kanskje jeg bare bør håpe det går over av seg selv. Kan slikt komme og gå, i liket med f.eks hodepine?.

Tar Zyprexa. Anonymous poster hash: 01fad...8ce

Jeg tror stemmer kan komme og gå, og variere i styrke. Stemmer plager ikke meg, jaja spørs hva de sier. Hva sa dine da? Hvis det er stygge ting er det jo slitsomt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når det skjedde bare en gang, synes jeg du kan ta dette helt med ro :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...