Gå til innhold

Dreper du veps?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan knerter du dem i vepsebolet? Setter fyr på det?

 

Jeg husker ikke! Jeg mener det var en spray + støvsuger. Sikkert ikke noe særlig bra :(

Anonymous poster hash: 07094...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    21

  • AnonymBruker

    10

  • Madelenemie

    6

  • Lillemus

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

 

Du er litt selektiv med hvem du slår i hjel med andre ord :)

Anonymous poster hash: 18580...354

 

Jepp, bier og humler er truet på verdensbasis og de er veldig nyttige for bestøving av blomster og frukttrær og slikt, så de må vi passe godt på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan knerter du dem i vepsebolet? Setter fyr på det?

Med forbehold om husken min - min eks-svoger brukte støvsuger mot vepsebolet, tok ut posen og sprayet ett eller annet på den (tennvæske?) og slengte den på bålet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kan lage lyd, det er sikkert. Jeg ville ikke hatt edderkopper som sommergjester, derfor må de dø :huh:

Edderkoppene mine går alltid sin vei igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Jeg husker ikke! Jeg mener det var en spray + støvsuger. Sikkert ikke noe særlig bra :(

Anonymous poster hash: 07094...2f5

 

Ville ikke hatt de i støvsugeren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Med forbehold om husken min - min eks-svoger brukte støvsuger mot vepsebolet, tok ut posen og sprayet ett eller annet på den (tennvæske?) og slengte den på bålet. ;)

Det var jo lurt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp, bier og humler er truet på verdensbasis og de er veldig nyttige for bestøving av blomster og frukttrær og slikt, så de må vi passe godt på. :)

Jeg tror det meste av liv på jorden har en eller annen funksjon/nytteverdi ejeg da og at ulikt liv også kan skade/ødelegge. Så her i huset behøver du ikke være "truet" for å bli vurdert til å ha livets rett hehe

Anonymous poster hash: 18580...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Trist å høre at du også har mistet bror :)

 

Jeg har ingen formening om hva som kommer etter døden. Men jeg tror at døden for ham var en stor "befrielse" etter år med smerter pga sykdom. Han ønsket ikke døden, så det er jeg som ser befrielsen i å ikke lengre lide :( I dag har jeg grått en skvett over tapet og det gjorde godt, lenge siden sist. Jeg har også, i "dialog" med deg, smilt fordi jeg har så mange gode minner fra vår tid sammen. 

Anonymous poster hash: 18580...354

 

Min ene andre bror møter han i drømmer, da sitter han alltid og drikker. Jeg har ikke hatt kontakt med han på en stund, tror egentlig ikke han ville dø. Men vet han fikk hjelp på den andre siden, han hvilte i lyset...derfor forstår jeg ikke hvorfor han vil drikke nå. Var synd at bror din døde når han ikke ønsket det, men var han en snill person har han det godt nå. Dessuten finnes det hjelp der...alltid. Godt å få gråte litt, jeg har ikke grått på noen år. Savner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...