InMyPlace Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Noen er kanskje sant, for enkelte av dere: Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver. Men jeg forsøker å fortelle dere det, at Jesus er der for dere. Om du ligger våken og tenker på alle de du har hatt deg med, eller, tenker på den aborten år tilbake. Oppsøk en prest eller en pastor, bekjenn(fortell) din synd, og begynn din eneste, flotteste og nydeligste reise i denne merkelige, mørke verdenen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Noen er kanskje sant, for enkelte av dere: Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver. Men jeg forsøker å fortelle dere det, at Jesus er der for dere. Om du ligger våken og tenker på alle de du har hatt deg med, eller, tenker på den aborten år tilbake. Oppsøk en prest eller en pastor, bekjenn(fortell) din synd, og begynn din eneste, flotteste og nydeligste reise i denne merkelige, mørke verdenen. Jesus er en fin fyr og en god energi Har lurt på om jeg skal gå å snakke med en prest, så en prest i prestekjole her om dagen, han så så høytidelig ut der han gikk. Men jeg tenkte på Fleksnes, han sa jo "Jeg kan ta av meg kjolen å vise alt" da lo jeg. 0 Siter
InMyPlace Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Skrevet 13. juli 2014 Jesus er en fin fyr og en god energi Har lurt på om jeg skal gå å snakke med en prest, så en prest i prestekjole her om dagen, han så så høytidelig ut der han gikk. Men jeg tenkte på Fleksnes, han sa jo "Jeg kan ta av meg kjolen å vise alt" da lo jeg. De jeg har snakket med er supergreie 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 De jeg har snakket med er supergreie Ok, jeg lurer på hva en prest ville sagt om mine plager. Er det bare å ringe å si man vil snakke med en prest? Koster det penger, hvor mye? 0 Siter
InMyPlace Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Skrevet 13. juli 2014 Ok, jeg lurer på hva en prest ville sagt om mine plager. Er det bare å ringe å si man vil snakke med en prest? Koster det penger, hvor mye? Nei, det kostet ikke penger. De to jeg snakket med, var kjempegreie, Da mener jeg kjempegreie. Jeg håper du får livet ditt på rett stell, for du virker så sjarmerende og grei. Men, altså, prester er veldig ofte greie. Det er bare å søke litt rundt på nett. Søk ettermenighet der du bor, prestedømmer etc. Du virker veldig grei. Håper du har de ok. Hilsen Espen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Nei, det kostet ikke penger. De to jeg snakket med, var kjempegreie, Da mener jeg kjempegreie. Jeg håper du får livet ditt på rett stell, for du virker så sjarmerende og grei. Men, altså, prester er veldig ofte greie. Det er bare å søke litt rundt på nett. Søk ettermenighet der du bor, prestedømmer etc. Du virker veldig grei. Håper du har de ok. Hilsen Espen Tusen takk Bra de var kjempegreie da, du virker veldig grei du også. Får du ikke sove? Jeg drømte at jeg gikk på skolen og læreren spurte meg om noe, jeg lo og lo og alle så på meg. Husker jeg var sånn, kunne le og le av alt mulig, noen ganger gråt jeg, var sint osv. "Du er rar du" sa læreren min, hun var rar selv! Men ungdommer er vel ustabile, og det kalles jo fnisealderen? En rådgiver spurte om meg og venninna mi kunne lese tankene til hverandre, for vi så på hverandre før den ene snakket og nikket. På en måte kunne vi det og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Har du hørt denne? Fin Vil finne svar.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Denne har jeg tenkt på Jesus når jeg hører. Tror han er med de som vil. 0 Siter
FGT Skrevet 14. juli 2014 Skrevet 14. juli 2014 Noen er kanskje sant, for enkelte av dere: Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver. Men jeg forsøker å fortelle dere det, at Jesus er der for dere. Om du ligger våken og tenker på alle de du har hatt deg med, eller, tenker på den aborten år tilbake. Oppsøk en prest eller en pastor, bekjenn(fortell) din synd, og begynn din eneste, flotteste og nydeligste reise i denne merkelige, mørke verdenen.Forstår ikke hvor du vil med dette ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 Skrevet 14. juli 2014 Noen er kanskje sant, for enkelte av dere: Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver. Tenker du på noen spesielle? Anonymous poster hash: 6bc4b...62a 0 Siter
FGT Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 selv om hun tenker på noen spesielle, så skjønner jeg ikke helt hva hun vil formidle her ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 selv om hun tenker på noen spesielle, så skjønner jeg ikke helt hva hun vil formidle her ? Tror det er han? Anonymous poster hash: 6bc4b...62a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Jesus? Nei, "InMyPlace" er ikke Jesus. Anonymous poster hash: 6bc4b...62a 0 Siter
FGT Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Ja det er en hankjønn ja. Han henviser til seg selv da muligens ? Endret 18. juli 2014 av FGT 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. juli 2014 Skrevet 18. juli 2014 Ja det er en hankjønn ja. Han henviser til seg selv da muligens ? Ikke godt å si hva han mente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.