Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen er kanskje sant, for enkelte av dere:

Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver.

Men jeg forsøker å fortelle dere det, at Jesus er der for dere. Om du ligger våken og tenker på alle de du har hatt deg med, eller, tenker på den aborten år tilbake.

Oppsøk en prest eller en pastor, bekjenn(fortell) din synd, og begynn din eneste, flotteste og nydeligste reise i denne merkelige, mørke verdenen.

stjernestøv
Skrevet

Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver.

Men jeg forsøker å fortelle dere det, at Jesus er der for dere. Om du ligger våken og tenker på alle de du har hatt deg med, eller, tenker på den aborten år tilbake.

Oppsøk en prest eller en pastor, bekjenn(fortell) din synd, og begynn din eneste, flotteste og nydeligste reise i denne merkelige, mørke verdenen.

Jesus er en fin fyr og en god energi :)

Har lurt på om jeg skal gå å snakke med en prest, så en prest i prestekjole her om dagen, han så så høytidelig ut der han gikk. Men jeg tenkte på Fleksnes, han sa jo "Jeg kan ta av meg kjolen å vise alt" da lo jeg.

Skrevet

Jesus er en fin fyr og en god energi :)

Har lurt på om jeg skal gå å snakke med en prest, så en prest i prestekjole her om dagen, han så så høytidelig ut der han gikk. Men jeg tenkte på Fleksnes, han sa jo "Jeg kan ta av meg kjolen å vise alt" da lo jeg.

De jeg har snakket med er supergreie :)

stjernestøv
Skrevet

De jeg har snakket med er supergreie :)

Ok, jeg lurer på hva en prest ville sagt om mine plager. Er det bare å ringe å si man vil snakke med en prest? Koster det penger, hvor mye?

Skrevet

Ok, jeg lurer på hva en prest ville sagt om mine plager. Er det bare å ringe å si man vil snakke med en prest? Koster det penger, hvor mye?

Nei, det kostet ikke penger. De to jeg snakket med, var kjempegreie, Da mener jeg kjempegreie. Jeg håper du får livet ditt på rett stell, for du virker så sjarmerende og grei.

Men, altså, prester er veldig ofte greie. Det er bare å søke litt rundt på nett. Søk ettermenighet der du bor, prestedømmer etc. 

Du virker veldig grei. Håper du har de ok.

Hilsen Espen

stjernestøv
Skrevet

Nei, det kostet ikke penger. De to jeg snakket med, var kjempegreie, Da mener jeg kjempegreie. Jeg håper du får livet ditt på rett stell, for du virker så sjarmerende og grei.

Men, altså, prester er veldig ofte greie. Det er bare å søke litt rundt på nett. Søk ettermenighet der du bor, prestedømmer etc. 

Du virker veldig grei. Håper du har de ok.

Hilsen Espen

Tusen takk :)

Bra de var kjempegreie da, du virker veldig grei du også. Får du ikke sove?

Jeg drømte at jeg gikk på skolen og læreren spurte meg om noe, jeg lo og lo og alle så på meg. Husker jeg var sånn, kunne le og le av alt mulig, noen ganger gråt jeg, var sint osv. "Du er rar du" sa læreren min, hun var rar selv! Men ungdommer er vel ustabile, og det kalles jo fnisealderen?

En rådgiver spurte om meg og venninna mi kunne lese tankene til hverandre, for vi så på hverandre før den ene snakket og nikket. På en måte kunne vi det og.

stjernestøv
Skrevet

Har du hørt denne? Fin :) Vil finne svar....

stjernestøv
Skrevet

Denne har jeg tenkt på Jesus når jeg hører. Tror han er med de som vil.

Skrevet

Forstår ikke hvor du vil med dette ?

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på noen spesielle?

Anonymous poster hash: 6bc4b...62a

Skrevet

selv om hun tenker på noen spesielle, så skjønner jeg ikke helt hva hun vil formidle her ?

AnonymBruker
Skrevet

selv om hun tenker på noen spesielle, så skjønner jeg ikke helt hva hun vil formidle her ?

Tror det er han?

AnonymBruker
Skrevet

Jesus?

Nei, "InMyPlace" er ikke Jesus.

Skrevet (endret)

Ja det er en hankjønn ja. Han henviser til seg selv da muligens ?

Endret av FGT
Skrevet

Ja det er en hankjønn ja. Han henviser til seg selv da muligens ?

Ikke godt å si hva han mente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...