stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Ble så redd, drømte om eks.psykoloigen og han var så sint og kjeftet og sa "Du tar ikke medisiner". "Gjør det" sa jeg. "Vi kan ikke hjelpe deg" sa han, men skulle få en tileggsmedisin, hvis jeg tok den skulle jeg få komme dagen etter på nåde men lappen han skrev på var revet, så ikke hva det stod. Jeg ville ikke gå til han men måtte, det var forferdelig. Vil jo ikke ha noe med dps å gjøre, men han er sjefen der derfor ble jeg redd. Men drømmer betyr vel ingenting? Er det fordi jeg frykter han/ikke liker han? Skal ta medisinen, ingen skal få si at jeg ikke tar nå. 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. juli 2014 Skrevet 13. juli 2014 Men drømmer betyr vel ingenting? Drømmer er bare et sammensurium av intrykk, opplevelser og tanker. Skal ta medisinen, ingen skal få si at jeg ikke tar nå. Det er nok lurt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Skrevet 13. juli 2014 Drømmer er bare et sammensurium av intrykk, opplevelser og tanker. Det er nok lurt. Men jeg tenker ikke på han til vanlig, bare liker han ikke. Venninna mi går til han og får ikke god hjelp, sikkert fordi hun snakker om han da. Hun trikser litt med medisiner selv, men sier det ikke. Jeg sa jo det, og derfor liker han meg ikke. Han er et godt eksempel på en kraft som vil styre. Får bare ta den medisinen inntil videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.