merterje Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har en rar følelse. At hvis jeg skal ta meg en bytur, så må jeg ut av min egen leilighet her og så kjøre til byen. Men når jeg er kommet ut av leiligheten er det liksom slik at jeg har glemt noe eller at jeg forlater leilighet på feil måte. Høres tåpelig ut. En gang her når jeg skulle kjøre til Oslo - 50 mil, så var det vanskelig å forlate leiligheten. Første timen jeg kjørte følte jeg at jeg hadde glemt noe. Ikke det at jeg hadde glemt bagasje eller klær som jeg skulle ta med meg, men noe annet. Det er på en måte slik at jeg satt fast i Molde når jeg kjører til Oslo. At jeg ikke klarer å bryte opp eller at jeg bryte opp på feil måte. Det er slik at jeg sa til meg selv at nå er jeg på vei til Oslo basta, og ingenting annet. Jeg har også problem med å endre på en uvane, den sikkert langt inne. Lurer på om det kan være noe tvangslidelse eller lignende ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.