stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Fikk vite at alle som jobber på dps har tilgang til alle padientets journaler,er det lov? Er vel sånn at de står sammen i tykt og tynt der? En gjeng med apedop langere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Skrevet 16. juli 2014 Og kan man få sin journal makulert? 0 Siter
mammanito Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 At alle har tilgang betyr ikke at alle går inn i din journal og snoker. Man må ha en grunn til å gå inn i journalen, og det blir loggført hvem som har vært inne i journalen. Dersom du har noen kjente du mistenker har snoket (som ikke har behandleransvar for deg), kan du be om å få kjørt logg på hvem som har vært inne.... Det er strengt ulovlig å snoke i journaler uten at man gjør det av en "naturlig" grunn. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Og kan man få sin journal makulert? Hei! Nei man kan få makulert feil, jeg fikk det i min barns journal Brukte de nye EU direktivene 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Skrevet 16. juli 2014 Det gjalt en venninne men tror en har snoket i min og. De som ikke går der lenger kan vel få det slettet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Det gjalt en venninne men tror en har snoket i min og. Da får du sende en offisiell klage. De som ikke går der lenger kan vel få det slettet? Nei. Anonymous poster hash: f1dc8...570 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Skrevet 16. juli 2014 Ok. Madelenemie jeg skriver på tlf nå. Tror pm forsvant. Skal se på det når jeg er hjemme,tuller sånn med denne tlf. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Skrevet 16. juli 2014 Hjelper foressten ikke klage. Da får man spørsmål om man vil slutte,sjefen tåler ikke kritikk. Han er en dust. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Hjelper foressten ikke klage. Da får man spørsmål om man vil slutte,sjefen tåler ikke kritikk. Han er en dust. Når ALLE innen psykiatrien er duster og tullinger lurer jeg litt på om problemet ligger litt på sin side. Anonymous poster hash: d92c1...f17 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Journaler er inndelt i minst to hoveddeler: Behandlerjournal/legejournal og sykepleiejournal. Det er langt færre som har tilgang til legejournalen enn til sykepleiejournalen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Skrevet 16. juli 2014 Jeg mener da ikke alle innen psykiatri er duster,har truffet dyktige folk og så slutt og lur du. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juli 2014 Forfatter Skrevet 16. juli 2014 Men det er jo betenkelig at de andre har tilgang,min veninne vil ha journalen slettet og det vil jeg og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Jeg mener da ikke alle innen psykiatri er duster,har truffet dyktige folk og så slutt og lur du. Men jøss, ikke så sinna da.! Anonymous poster hash: d92c1...f17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Var ikke sint men bestemt. Javel, frue. Anonymous poster hash: d92c1...f17 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Kan man få se den adgangsloggen selv om man ikke har mistanker mot en spesifikk person ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Kan man få se den adgangsloggen selv om man ikke har mistanker mot en spesifikk person ? Ja. 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Fikk vite at alle som jobber på dps har tilgang til alle padientets journaler,er det lov? Er vel sånn at de står sammen i tykt og tynt der? En gjeng med apedop langere. Nå sporer jeg av, unnskyld, men hvordan går det med deg? Er du hjemme/på tur? Hvordan har du det? 0 Siter
frosken Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Men det er jo betenkelig at de andre har tilgang,min veninne vil ha journalen slettet og det vil jeg og. Journaler er underlagt lovbestemte regler, og kan ikke slettes. Enkeltstående feilaktige opplysninger kan kreves slettet, men ikke hele journalen i de tilfellene du beskriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.