Gå til innhold

journaler

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå sporer jeg av, unnskyld, men hvordan går det med deg? Er du hjemme/på tur? Hvordan har du det?

Reiste på tur men kom hjem igjen i dag, mye pga at jeg tenkte på katten...han kom hjem etter tre uker og stod og så etter meg da vi reiste i går. Fikk så dårlig samvittighet, også pga at jeg trodde han var besatt...han var så forandret. Stakkars vennen. Hadde masse mareritt i natt og vårknet livredd, men om dagen i dag har det gått fint, har sittet i bil for det meste og hadde ipod på meg. Klarte å slappe av så jeg tror jeg er bedre nå, håper det :)

Men såklart merker jeg energier når jeg går i butikker, i noen er det grusomt og MÅ bare ut! Det er som jeg blir dratt ned mot gulvet og hodet summer.

stjernestøv
Skrevet

Journaler er underlagt lovbestemte regler, og kan ikke slettes. Enkeltstående feilaktige opplysninger kan kreves slettet, men ikke hele journalen i de tilfellene du beskriver.

Da får vi bare finne oss i det da, blir slettet hvis vi død da?

Skrevet

Reiste på tur men kom hjem igjen i dag, mye pga at jeg tenkte på katten...han kom hjem etter tre uker og stod og så etter meg da vi reiste i går. Fikk så dårlig samvittighet, også pga at jeg trodde han var besatt...han var så forandret. Stakkars vennen. Hadde masse mareritt i natt og vårknet livredd, men om dagen i dag har det gått fint, har sittet i bil for det meste og hadde ipod på meg. Klarte å slappe av så jeg tror jeg er bedre nå, håper det :)

Men såklart merker jeg energier når jeg går i butikker, i noen er det grusomt og MÅ bare ut! Det er som jeg blir dratt ned mot gulvet og hodet summer.

Så godt å høre at katten kom hjem :-) 

Jeg synes ikke det høres ut som om du har det spesielt godt eller rolig.

stjernestøv
Skrevet (endret)

Ja vi er glad i han :-)

Blir litt urolig når du skriver sånt og liker det ikke, har tatt vival og så jeg er ganske rolig. Det er nettene som er verst.

Men jeg tar medisiner, var ei som skremte meg...

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet

Men du er grei du altså.

Skrevet

Men du er grei du altså.

Det hender, en gang i skuddåret at jeg er litt grei ;-) 

Jeg håper du får det bedre, roligere, stjerna. Jeg er bekymret for deg. 

stjernestøv
Skrevet

Tror du er grei året rundt :-) men du trenger ikke være bekymret,har vært værre en dette før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...