Gå til innhold

Bra bok!

Anbefalte innlegg

DexterMorgan
Skrevet

Forteller om livet etter døden ja. Det er interessant jeg visste ikke at det fantes jeg får vel lese boken å bli klok

stjernestøv
Skrevet

Forteller om livet etter døden ja. Det er interessant jeg visste ikke at det fantes jeg får vel lese boken å bli klok

Vet ikke om du er seriøs nå, men jeg tror du bør lese den ja.

Skrevet

Må ikke tro alt han skriver, han er ofte en tullekopp.

stjernestøv
Skrevet

Må ikke tro alt han skriver, han er ofte en tullekopp.

Ok ;)

stjernestøv
Skrevet (endret)

Hvorfor tror du mer på slikt enn vitenskapen?

Fordi jeg har opplevd så mye selv på det planet. Det blir spennende å dø, men har ikke lyst å dø enda. Men kommer til å be om hjelp når jeg dør, det finnes heldigvis hjelp der :)

Endret av stjernestøv
Skrevet

Jeg har alltid tenkt mye på hva som skjer etter døden etter at mammaen min døde da jeg var så ung. Ikke så rart kanskje? Jeg mistet også besteforeldre da jeg var ung, og ble stående veldig alene.,...

Men jeg velger å ikke lese sånne bøker for jeg blir så redd! Har grublet så mye over dette at nok får være nok og heller leve her og nå :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg har alltid tenkt mye på hva som skjer etter døden etter at mammaen min døde da jeg var så ung. Ikke så rart kanskje? Jeg mistet også besteforeldre da jeg var ung, og ble stående veldig alene.,...

Men jeg velger å ikke lese sånne bøker for jeg blir så redd! Har grublet så mye over dette at nok får være nok og heller leve her og nå :)

Tror nok ikke denne boken skaper redsel...heller glede. Vil også anbefale filmen "Heaven is for real", jeg har bestilt den nå. Gleder meg utrolig til den kommer, har gldet meg lenge til den filmen fra virkeligheten. Tror den er veldig fin.

Skrevet

Jeg har lest noen bøker om temaet. Synes det var veldig spennende, men så var det noen opplevelser som skremte vettet av meg.... jeg har kjempeangst for døden:(

stjernestøv
Skrevet

Jeg har lest noen bøker om temaet. Synes det var veldig spennende, men så var det noen opplevelser som skremte vettet av meg.... jeg har kjempeangst for døden:(

Har hatt mye dødsangst i livet jeg også, men ble fortalt at det er ekstatisk å dø så vi har noe å glede oss til :) Men jeg vil ikke dø fra mine kjære. Dette og er en bra film "Alle mine kjære", hun ble myrdet.

Jeg tror det er verre med de som er onde mennesker, og selvmord er jo heller ikke bra men det finnes hjelp.

Skrevet

Takk for anbefalinger:) Jeg får se litt mer film. Samboer har gitt opp å se film med meg, klarer ikke sitte rolig og følge med. Det er kun dokumentarer som interesserer meg!

Jeg får kanskje "øve" mer på å leve meg inn i en film:)

stjernestøv
Skrevet

Takk for anbefalinger:) Jeg får se litt mer film. Samboer har gitt opp å se film med meg, klarer ikke sitte rolig og følge med. Det er kun dokumentarer som interesserer meg!

Jeg får kanskje "øve" mer på å leve meg inn i en film:)

Ja det er virkelig kjekt å se film når de er bra, kjedelige filmer henger jeg ikke med på -_-

Skrevet

Ja, filmen må fenge med en gang for meg, ellers orker jeg ikke.. Utolmodig kanskje..... hehehe :)

stjernestøv
Skrevet

Ja, filmen må fenge med en gang for meg, ellers orker jeg ikke.. Utolmodig kanskje..... hehehe :)

Ja kjedelige filmer er pyton :mellow: Såg en med stallone og Schwarzenegger der de skulle rømme fra et fengsel, den var nervepirrende og bra :) Litt for spennende.

DexterMorgan
Skrevet

Nei jeg er særriøs. Det finnes ingen god vitenskapelig grunn til at verden eksisterer, så det er definitivt rom for at det er noe "rart" der ute, jeg er nok ikke like overbevist som deg da men det er en annen sak :P

stjernestøv
Skrevet

Nei jeg er særriøs. Det finnes ingen god vitenskapelig grunn til at verden eksisterer, så det er definitivt rom for at det er noe "rart" der ute, jeg er nok ikke like overbevist som deg da men det er en annen sak :P

Ok, bra å ha et åpent sinn da ;) (Men ikke så åpent at hjernen detter ut leste jeg en plass hehe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...