Gå til innhold

Unner meg en cider

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå skal jeg unne meg en liten cider, er vel en enhet man kan drikke?

Jeg er bedre nå, tro det eller ei :) Gruer meg ikke til å gå til lege neste onsdag, for nå kan jeg si at jeg er bedre. Halleluja :lol:

Og cider er vel som vival? Det sa de en gang jeg var innlagt.

DexterMorgan
Skrevet

cider er godt det, ihvertfall i forhold til øl. Foretrekker å lage noen drinker med sprit i istedenfor jeg da. Uansett kos deg

stjernestøv
Skrevet

Kos deg med en cider!

Gikk fort ned den, lyst på mer :) Får drikke mer i morgen, gikk jo bra med en.

stjernestøv
Skrevet

cider er godt det, ihvertfall i forhold til øl. Foretrekker å lage noen drinker med sprit i istedenfor jeg da. Uansett kos deg

Takk, ja øl er ikke godt. Dette var en ny sort "lingon", vet ikke hva det betyr på norsk men god var den. :) Har masse likør men liker best cider, men fikk faktisk lyst på litt amarula ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gikk fort ned den, lyst på mer :) Får drikke mer i morgen, gikk jo bra med en.

Gikk bra - som i kombinasjon med medisiner?

Anonymous poster hash: fb5e0...ccd

Skrevet

Takk, ja øl er ikke godt. Dette var en ny sort "lingon", vet ikke hva det betyr på norsk men god var den. :)

Lingon er tyttebær.

Veldig enig i at øl ikke er godt.  Min ungdomstid hadde blitt annerledes hvis cider og "rusbrus" hadde kommet til landet noen tiår tidligere.

stjernestøv
Skrevet

Gikk bra - som i kombinasjon med medisiner?

Anonymous poster hash: fb5e0...ccd

Det og, men også at jeg ikke ble dratt ned til et svært lavt nivå, der jeg får kontakt med "ting" jeg ikke ønsker å ha kontakt med. Må vel drikke endel da, har opplevd det før og det var veldig skremmende. Ble dratt ut av kroppen når jeg lå i sengen og hørte onde stemmer, jeg ropte på hjelp inni meg og var desperat...så kom hjelpen og jeg havnet i kroppen igjen, phu! Ingen lek dette her.

stjernestøv
Skrevet

Lingon er tyttebær.

Veldig enig i at øl ikke er godt.  Min ungdomstid hadde blitt annerledes hvis cider og "rusbrus" hadde kommet til landet noen tiår tidligere.

Å er det tyttebær, kjøpte bare tre av den og det er jo dumt....var god :)

Jeg drakk mye øl i min ungdom, sikkert derfor jeg ikke tåler det nå...smaker jo pyton!

Skrevet

Nå skal jeg unne meg en liten cider, er vel en enhet man kan drikke?

Jeg er bedre nå, tro det eller ei :) Gruer meg ikke til å gå til lege neste onsdag, for nå kan jeg si at jeg er bedre. Halleluja :lol:

Og cider er vel som vival? Det sa de en gang jeg var innlagt.

Du kan da ikke seriøst mene at nå er alt så mye bedre?

stjernestøv
Skrevet (endret)

Du kan da ikke seriøst mene at nå er alt så mye bedre?

Har følt meg bedre i går og i dag  enn jeg har gjort på en stund, tror du ikke det?

Jeg har tatt det med ro, alt er ikke topp men bedre :)

Endret av stjernestøv
Skrevet

Har følt meg bedre i går og i dag  enn jeg har gjort på en stund, tror du ikke det?

Jeg har tatt det med ro, alt er ikke topp men bedre :)

Krysser fingrene for at det varer, og så håper jeg Zeldoxen begynner å gi effekt.

stjernestøv
Skrevet

Krysser fingrene for at det varer, og så håper jeg Zeldoxen begynner å gi effekt.

Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...