stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Nå skal jeg unne meg en liten cider, er vel en enhet man kan drikke? Jeg er bedre nå, tro det eller ei Gruer meg ikke til å gå til lege neste onsdag, for nå kan jeg si at jeg er bedre. Halleluja Og cider er vel som vival? Det sa de en gang jeg var innlagt. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 cider er godt det, ihvertfall i forhold til øl. Foretrekker å lage noen drinker med sprit i istedenfor jeg da. Uansett kos deg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 Kos deg med en cider! Gikk fort ned den, lyst på mer Får drikke mer i morgen, gikk jo bra med en. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 cider er godt det, ihvertfall i forhold til øl. Foretrekker å lage noen drinker med sprit i istedenfor jeg da. Uansett kos deg Takk, ja øl er ikke godt. Dette var en ny sort "lingon", vet ikke hva det betyr på norsk men god var den. Har masse likør men liker best cider, men fikk faktisk lyst på litt amarula 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Gikk fort ned den, lyst på mer Får drikke mer i morgen, gikk jo bra med en. Gikk bra - som i kombinasjon med medisiner? Anonymous poster hash: fb5e0...ccd 0 Siter
laban Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Takk, ja øl er ikke godt. Dette var en ny sort "lingon", vet ikke hva det betyr på norsk men god var den. Lingon er tyttebær. Veldig enig i at øl ikke er godt. Min ungdomstid hadde blitt annerledes hvis cider og "rusbrus" hadde kommet til landet noen tiår tidligere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 Gikk bra - som i kombinasjon med medisiner? Anonymous poster hash: fb5e0...ccd Det og, men også at jeg ikke ble dratt ned til et svært lavt nivå, der jeg får kontakt med "ting" jeg ikke ønsker å ha kontakt med. Må vel drikke endel da, har opplevd det før og det var veldig skremmende. Ble dratt ut av kroppen når jeg lå i sengen og hørte onde stemmer, jeg ropte på hjelp inni meg og var desperat...så kom hjelpen og jeg havnet i kroppen igjen, phu! Ingen lek dette her. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 Lingon er tyttebær. Veldig enig i at øl ikke er godt. Min ungdomstid hadde blitt annerledes hvis cider og "rusbrus" hadde kommet til landet noen tiår tidligere. Å er det tyttebær, kjøpte bare tre av den og det er jo dumt....var god Jeg drakk mye øl i min ungdom, sikkert derfor jeg ikke tåler det nå...smaker jo pyton! 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Nå skal jeg unne meg en liten cider, er vel en enhet man kan drikke? Jeg er bedre nå, tro det eller ei Gruer meg ikke til å gå til lege neste onsdag, for nå kan jeg si at jeg er bedre. Halleluja Og cider er vel som vival? Det sa de en gang jeg var innlagt. Du kan da ikke seriøst mene at nå er alt så mye bedre? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 (endret) Du kan da ikke seriøst mene at nå er alt så mye bedre? Har følt meg bedre i går og i dag enn jeg har gjort på en stund, tror du ikke det? Jeg har tatt det med ro, alt er ikke topp men bedre Endret 17. juli 2014 av stjernestøv 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Har følt meg bedre i går og i dag enn jeg har gjort på en stund, tror du ikke det? Jeg har tatt det med ro, alt er ikke topp men bedre Krysser fingrene for at det varer, og så håper jeg Zeldoxen begynner å gi effekt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Skrevet 17. juli 2014 Krysser fingrene for at det varer, og så håper jeg Zeldoxen begynner å gi effekt. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.